GryGry WideoLet's Play

Let’s Play XCOM 2 (część 18)

Zapraszamy Was na kolejne piątkowe popołudnie z Let’s Play w „XCOM2”, gdzie reprezentujący nasze forum Partyzanci mierzą się ze zdecydowanie przeważającymi i lepiej uzbrojonymi siłami Kosmicznych Najeźdźców. Po ostatnim nalocie Obcych na obóz cywilów, którzy nie ulegli propagandzie, nasze dowództwo już wie – im szybciej będziemy niszczyć te parszywe placówki, tym szybciej zrzucimy klapki z oczu całemu społeczeństwu. Wie jednak również, że kluczem do sukcesu, zgodnie z Waszymi głosami, jest posiadanie lepszego uzbrojenia oraz PSI-oników. A to wymaga jak zwykle czasu i zasobów. Przyznam szczerze, że tak wyrównanych głosowań jak do tego odcinka nie pamiętam! Pozwalam sobie przejąć głos arbitra przy wszelkich remisach i również podjąłem już decyzję nt. przeniesienia wyborów ograniczając ją zgodnie z moją pierwotną koncepcją do lidera. Chętnie w komentarzach wdam się w polemikę i mogę jeszcze zmienić zdanie, niemniej obecnie utrzymuję pierwotną wersję rozporządzenia w mocy. Cieszę się jednak, iż pomysł przypadł Wam do gustu. A teraz już zapraszamy Was na kolejną przygodę Partyzantów FŚGK. Przekonajcie się sami co tym razem zgotują nam Okupanci… albo my im:

 

A teraz jak to już zwykle bywa, gorąco proszę Was o pomoc w dalszych wyborach. Im więcej głosów oddanych tym (być może) mniejsza szansa na remisy! Na Wasze głosy będę czekał do poniedziałku, 01.02.2021, do godziny 12:00.

Zaczniemy klasycznie od drużyny na kolejną misję „zwyczajną”. Podkreślam tutaj celowo słowo „zwyczajną”, gdyż w planach jesteśmy bardzo blisko ataku na placówkę obcych w Nowej Australii. Brakuje nam dosłownie ok 10 dni (czyli wyszkolenia 2 agentów PSI) abyśmy byli gotowi do szturmu! Jednak nie ma pewności czy w międzyczasie Kosmiczne Kreatury czegoś na nas nie rzucą, stąd trzeba być zabezpieczonym na wszelką ewentualność.

[yop_poll id=”295″]

 

Drugie pytanie będzie dotyczyło wyposażenia do wyprodukowania w odlewni z jednego rdzenia elerium. Jest to jednocześnie test, gdyż nie wiem czy wyprodukowane przedmioty będą jednorazowe, dla jednego Partyzanta czy dla całej ekipy. Opis urządzeń umieszczam w formie grafik, a pod nimi znajduje się ankieta:

[yop_poll id=”296″]

 

I teraz seria „najważniejszych” pytań. Jeśli w ciągu 10 dni nic się nie wydarzy – chciałbym rozpocząć szturm na placówkę obcych. Jednak tym razem wybór będzie dotyczył nie całej drużyny, a poszczególnych specjalizacji na bazie których wybierzemy reprezentanta. Mamy 6 miejsc w drużynie, więc jedna ze specjalizacji będzie reprezentowana przez 2 Partyzantów. Na pewno nie zdecyduję się wysłać na tę misję 2 PSI-oników, ale pozostałe klasy pozostawiam Wam do wyboru:

[yop_poll id=”297″]

 

A teraz do każdej z klas potrzebujemy reprezentanta do szturmu. Oczywiście gdyby z jakichś względów nie mógł wyruszyć w tę szaleńczą misję, zostanie zastąpiony przez kolejnego na liście. To jest misja, na której zasada przenaszalności nie będzie działać, gdyż wybieramy każdą klasę osobno. Zacznijmy od naszego nowego narybku – agentów PSI:

[yop_poll id=”298″]

 

Teraz Grenadierzy:

[yop_poll id=”299″]

 

Snajperzy:

[yop_poll id=”300″]

 

Łowcy:

[yop_poll id=”301″]

 

I last but not least, Specjaliści:

[yop_poll id=”302″]

 

I na tym kończymy nasze dzisiejsze wybory. Przypomnę jednocześnie, że mamy miejsce dla kolejnych rekrutów, więc gdyby ktoś jeszcze chciał dołączyć do drużyny, to serdecznie zapraszam! Tym razem można już spokojnie wybrać sobie również specjalizację, gdyż mamy odpowiednie pomieszczenia aby od razu przygotować naszego Żółtodzioba do odpowiedniej roli!

 

P.S. Albert Gambinsky oraz Piotra Slava – jeśli chcielibyście zmianę przydomku nadanego automatycznie przez grę – zapraszam w komentarzu!

Related Articles

Komentarzy: 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button