Let’s Play XCOM 2 (część 1)

W dniu dzisiejszym zapraszamy Was do obejrzenia pierwszej części naszego Let’s Play’a połączonego z roll-playem w “XCOM 2”. Udało się nam zmontować początkową pulę postaci, a komputer losowo wybrał kilka z nich do naszej pierwszej misji. Jak potoczyła się historia po odbiciu “Dowódczy” z rąk obcych? Czego się dowiedzieliśmy? Czy zapadły już jakieś decyzje? Przekonacie się poniżej.

Jeśli macie jakiekolwiek uwagi, komentarze – jak najbardziej liczę i czekam na nie. Są one zawsze niezmiernie pomocne. Na początku wiele decyzji wymusza na mnie tryb samouczkowy, jednak widać iż pomalutku dostajemy coraz większą władzę nad historią. Wówczas na pewno zaczną pojawiać się i inni wojacy.

Tymczasem jeśli jeszcze nie dołączyłaś/łeś do drużyny partyzantów FŚGK pragnącej skopać tyłki obcym, zapraszamy do artykułu lub filmu werbunkowego gdzie nadal czekamy na zgłoszenia.

-->

Kilka komentarzy do "Let’s Play XCOM 2 (część 1)"

  • 2 sierpnia 2020 at 00:38
    Permalink

    Świetna robota, Dowódco. Wiem, że nie było wyboru, ale w klasycznym X-COM też zawsze zaczynałem od apteczki. Jak na klasyczny X-COM grałeś dość ryzykownie, ale skoro obeszło się bez strat, widać, że się opłaciło. Przyznaje, że bawiłem się świetnie oglądając tę misję i z niecierpliwością czekam na następną.

    Reply
    • 3 sierpnia 2020 at 21:33
      Permalink

      Dzięki za miłe słowa! Powoli, powoli dostajemy coraz więcej swobody, więc powinno być z górki. Na razie przypominam sobie pewne mechaniki, stąd bardziej ryzykowne podejście. Czy to się zemści? Czas pokaże.

      Reply
  • Pingback: Let’s Play XCOM 2 (część 2) – FSGK.PL

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

 pozostało znaków