Let’s Play XCOM 2 (część 31)

Czołem Partyzanci!

Na początku dzisiejszego tekstu należą Wam się wyjaśnienia oraz przeprosiny. Od ostatniego odcinka naszego “Let’s Play” minęło ponad półtora miesiąca. Całkiem prawdopodobne jest, że część z Was zaczęła już zastanawiać się czy projekt nie został porzucony (a inna część czytelników być może na to liczyła 🙂 ). Sytuacja niestety była bardzo prozaiczna i… złośliwa. W dniu rozpoczęcia nagrywania naszego dzisiejszego odcinka, Steam dociągnął mi do gry “XCOM 2” drobną aktualizację – ważyła ona niecały 1 MB, a jednocześnie spowodowała nieszczęście! Każdy, dosłownie KAŻDY ruch myszą powodował zacinanie się gry w sposób, co na dłuższą metę było nie do zniesienia. Zresztą efekt zobaczycie w pierwszych 20 minutach dzisiejszego odcinka – obiecuję Wam, iż jeśli tylko przez nie przebrniecie, reszta potoczy się płynnie i bezproblemowo (no dobra, z jednym wyjątkiem 🙂 ). Kombinowałem na różne sposoby, aby rozwiązać ten problem, jednak brak pomysłu co może powodować taką sytuację, mocno mnie blokował (i frustrował). Przyczyna okazała się bardzo prozaiczna i pośrednio związana – Launcher 2K! Po aktualizacji zaczął on w “XCOM 2” (i tylko w tej pozycji!) powodować ww. problem. Niestety launchera nie da się w żaden znany mi sposób wyłączyć ani ograniczyć, przez co skazany byłem na łaskę Steama oraz 2K. Regularnie odpalałem “XCOM 2” sprawdzając czy problem minął, przez niemal półtora miesiąca wyłączając grę ze smutkiem. Aż nagle ruszyło. Nie, nie będę tutaj udawał, iż wiem dlaczego. Po prostu odpaliłem grę, ruszałem kursorem komputerowego gryzonia i NIC, absolutnie NIC nie spowalniało ani nie zacinało gry! A więc udało mi się spokojnie dokończyć dzisiejszy odcinek, a problem mam nadzieję, iż zniknie bezpowrotnie.

Tym samym zapraszam Was już dzisiaj na naszą “świeżyznę”!

Podpisano,
Dowódca

 

 

Mam już również pomysł i projekt rozbudowy naszej placówki wewnątrz statku Obcych, niepodlegający głosowaniu. Kończy nam się dostęp do mocy, tak wiec zbudujemy źródło zasilania, a zaraz po nim postawimy na wybudowanie wieżyczek bojowych do ewentualnej obrony naszej bazy! Tymczasem po dzisiejszym odcinku zadam jedno pytanie dotyczące nadchodzącej misji oraz jedno “ogólne” na najbliższy czas.

Zacznijmy jednak od tego związanego z odcinkami, a więc… klasycznie wybierzcie naszą drużynę na starcie z Obcymi!

This poll is closed! Poll activity:
Start date 30-07-2021 09:00:33
End date 04-08-2021 12:00:00
Poll Results:
Kto wyruszy na kolejną misję? Wybierz do 3 wojaków:

 

Chciałbym również powrócić do w miarę regularnego pojawiania się “Let’s Playa”, jednak zbliża się mój urlop w trakcie którego będę poza dostępem do naszego save’a. W związku z tym pytanie, czy spróbować nagrać i zaplanować kilka odcinków bez ankiet dla Was? Najprawdopodobniej byłby to 1 lub 2 odcinki.

This poll is closed! Poll activity:
Start date 30-07-2021 09:00:33
End date 04-08-2021 12:00:00
Poll Results:
Czy dokonać prerecordingu odcinków bez ankiet?

 

Na odpowiedzi na Wasze pytania czekam wyjątkowo krócej – do niedzieli 01.08.2021, godz. 12:00.

-->

Kilka komentarzy do "Let’s Play XCOM 2 (część 31)"

  • 1 sierpnia 2021 at 00:55
    Permalink

    Fajnie, że udało się pokonać problemy techniczne, bo letsplay to jeden z dwóch moich ulubionych cyklów na FSGK. Pozdrawiam:)

    Reply
    • 1 sierpnia 2021 at 13:51
      Permalink

      Dzięki! Mam nadzieję że więcej takich przypadków nie będzie!

      Reply

Skomentuj Dżądżen Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

 pozostało znaków