Let’s Play XCOM 2 (część 21)

Czołem Partyzanci! Zapraszam Was na 21 odcinek naszego wspólnego Let’s Play “XCOM2”. Odcinek, w którym mamy do przejścia niezwykle ważną z punktu widzenia Ruchu Oporu misję. Jeśli jej nie podołamy, projekt AWATAR przyspieszy aż o 2 bloki, a na to absolutnie nie możemy sobie pozwolić! A przy okazji – widzieliście już nasze nowe wyposażenie? Moim zdaniem prezentuje się świetnie! Ale nie tylko my się zmieniamy… Obcy też potrafią zaskoczyć! Przekonajcie się sami.

 

 

Tym razem pozostawię Was bez ankiet z wyborami. Powód jest prosty i znany wszystkim którzy obejrzeli już dzisiejszy odcinek. Niemniej przygoda trwa i Dowódca już wie co wydarzyło się dalej. Czeka tylko na odpowiedni moment aby kontynuować opowieść tej wali o wolność! Jednak z tej okazji, przypomnijmy jeszcze naszych dotychczasowych poległych i uczcijmy ich chwilą ciszy.

 

Kapral Elmer Fudd. Nasz specjalista. Zginął w dzielnym i odważnym ataku na pierwszą zlokalizowaną przez nas placówkę ADVENTu, zabity przez Lansjera, w 7 odcinku naszego Let’s Play.

 

Kapral Adam “Hypothalamus” Wajha. Nasz dzielny snajper z pierwszych misji. Zginął podczas akcji przechwytywania VIPa obcych, zabity przez Lansjera Adventu. Był to 8 odcinek naszego Let’s Play. Po tej misji, jego karabin snajperski przejął brat… Krzysztof, zwany “Dżądżeniem”

I Kapitan Sasha “Cobra” Arien. Fantastyczny Łowca, a właściwie Łowczyni, tnąca przeciwników swoim mieczem z niesłychaną skutecznością. Zabita przez Kodeks w trakcie szturmu na drugą placówkę obcych. Był to 16 odcinek.

 

-->

Kilka komentarzy do "Let’s Play XCOM 2 (część 21)"

    • 19 lutego 2021 at 18:38
      Permalink

      Już nigdy nie spotkamy takich jak oni

      Reply
  • 19 lutego 2021 at 20:01
    Permalink

    Takie pytanie, czemu nie zdecydowałeś się na sprawdzianie możliwości hakowanie tego słupa, ani nie sprawdziłeś możliwości zhamowania mecha ADVENT-u? Przecież samo podlecenie dronem i oszacowanie możliwości hakowa nie zużywa akcji. Że o pchaniu się specjalista do ciężarówki zamiast wpuścić tam drobna po otwarciu drzwi nie wspomnę. W XCOM 2 drony są nie tykane.

    Reply
    • 19 lutego 2021 at 20:59
      Permalink

      A odpowiedź jest dość prosta. Zwykle zapominam o hackowaniu w przypadku urządzeń i słupów gdy już wejdę w ferwor walki. Staram się pamiętać ale średnio to wychodzi. Ale np. w poprzedniej misji przypomniałem sobie że mogę zrobić hack na terminalu. W tej w sumie dla partyzantów nie było różnicy gdyż na placu boju po stronie ADVENT została już tylko jedna paskuda. A drzwi do ciężarówki i tak trzeba było otworzyć 😉.

      Co do hackowania mechów – kilka razy podchodziłem do tematu i efekty mizerne. Gdy specjalista ma protokół bojowy to zdecydowanie wolę go wykorzystać zadając mechom sporo obrażeń z pominięciem pancerza. Ale ogłuszenia też czasem zastosuję, pewnie kiedyś znowu skuszę się na próbę przejęcia mecha. Ale to zawsze kwestia indywidualnej oceny potencjalnych zysków i strat.

      Mimo wszystko jestem ze starej dobrej szkoły rozwałki. Niemniej dzięki za sugestie – będę starał się więcej zwracać uwagę na Specjalistów

      Reply
      • 20 lutego 2021 at 10:03
        Permalink

        Ogólnie to dzięki za pokazanie tak ciekawej gry. Przyzna ze pod wpływem twoich Let’s Play’i kupiłem i przeszedłem cały XCOM 2. Aczkolwiek gra ma jedną wielką wadę… mam z XCOM 2 to samo ci z Herosami 3… syndrom jeszcze jednej tury…. 😛

        Reply
        • 20 lutego 2021 at 10:55
          Permalink

          Oj tak. Zdecydowanie posiada tę wadę! No i cieszę się że zainspirowałem do “XCOM 2”. Mogę jeszcze przypomnieć iż w naszej ekipie cały czas jest miejsce dla nnowych rekrutów! Zwłaszcza w klasie PSIoników. Co prawda nie wiem ile jeszcze historii przed nami, niemniej serdecznie zapraszam w szeregi! Mamy fajne nieśmiertelniki ;).

          Reply
  • 20 lutego 2021 at 21:21
    Permalink

    W sumie nie mam nic do stracenia poza wirtualnym życiem i pigmentem we włosach jak zostaną PSIonikiem. A trochę rozgrywki jeszcze zostało jeśli mamy wygrać…może będzie okazja się wykazać.
    Erhard von Atin. (ksywkę niech gra wybierze bo są zabawne)
    Twarz: D
    Włosy: Przedziałek
    Zarost: Bokobrody i Wąs
    Rasa: 0
    Kolor: skóry: 0
    Głos: Niemiecki 10
    Główny kolor pancerza :0
    Dodatkowy kolor pancerza:91

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 pozostało znaków