Historia “Świata Gier Komputerowych” #10
Rok 1996. Na ekranach telewizorów zagościł program Disco Polo Live, sale kinowe zapełniło “Nic śmiesznego”, a na rodzącym się rynku
Czytaj dalejRok 1996. Na ekranach telewizorów zagościł program Disco Polo Live, sale kinowe zapełniło “Nic śmiesznego”, a na rodzącym się rynku
Czytaj dalejW dziewiątym odcinku naszej sagi, obejmującej okres od sierpnia ’95 do grudnia ’95, przyjrzymy się postępującemu zmierzchowi popularnej Amigi, zobaczymy
Czytaj dalejMaj ‘95 – Lipiec ’95. W maju na łamach pisma zadebiutowała rubryka poświęcona szeroko pojętym grom strategicznym – nieodżałowana „Kantyna”
Czytaj dalejStyczeń ’95 – kwiecień ’95 Wraz z początkiem roku redakcja zdecydowała się poszerzyć objętość pisma oraz podnieść cenę do trzech
Czytaj dalejWakacje ’94 – Święta ’94 Aby nadgonić numerację, latem ’94 wydano lipcowo-sierpniowy numer “podwójny”. Taki zabieg pomógł uregulować cykl wydawniczy.
Czytaj dalejKwiecień – czerwiec ‘94 Jeżeli czytaliście poprzedni odcinek, to z pewnością pamiętacie zawirowania wokół dwóch dużych konkursów. Redakcja musiała nie
Czytaj dalej– Ależ będzie napinka! – podgrzewa atmosferę Crowley. Cztery nominacje do nagród Akademii dla polskiej kinematografii? Tego jeszcze nie grali.
Czytaj dalejMałe ludziki od zawsze kojarzyły mi się z “Sensible Soccer”, “Cannon Fodder” i “Lemmingami”. Jakiekolwiek uczucia wobec tych paru pikseli
Czytaj dalejZanim wkroczymy w rok 1994 – okres pierwszych większych zmian w magazynie – wróćmy na moment do wakacji ‘93. Redakcja
Czytaj dalejJesień ‘93. Okładka wrześniowo-październikowego numeru to „oldschool” w najlepszym wydaniu. Malunek który miał szansę zagościć na pierwszej stronie tylko w
Czytaj dalej