Let’s Play XCOM 2 (część 4)

Zapraszamy Was dzisiaj na kolejny, 4 odcinek Let’s Play w XCOM 2. Odcinek, na który spory wpływ mieliście Wy – nasi czytelnicy, decydując o pewnych aspektach naszych posunięć.

 

 

W tym miejscu zacznę od klasycznej prośby o ewentualne opinie nt. Let’s Playa w komentarzach. A teraz chciałbym Was zaprosić do jeszcze głębszego wpływu na kolejną część Let’s Playa. Ponownie chcę Wam zaprezentować kilka ankiet, w których to Wasz głos ma ogromne znaczenie dla naszych decyzji! Jako że wstępnie ponownie planuję nagrywać kolejny odcinek w niedzielę, na Wasze odpowiedzi czekał będę do 23.08.2020 do godziny 14:00.

 

Pierwsze z pytań dotyczyć będzie tego, o czym już wspomniałem pod koniec odcinka. Chciałbym abyście to Wy zdecydowali na którą misję uda się nasza grupa partyzancka:

 

This poll is closed! Poll activity:
Start date 20-08-2020 11:00:00
End date 23-08-2020 14:00:00
Poll Results:
Kolejna misja na którą polecą partyzanci to:

 

Drugie pytanie z kolei to prośba o wybór drużyny która weźmie udział w kolejnej misji. W jej skład wejdzie 4 żołnierzy którzy zbiorą największą liczbę głosów. Każdy z Was może zagłosować na maksymalnie 2 partyzantów:

 

This poll is closed! Poll activity:
Start date 20-08-2020 11:00:00
End date 23-08-2020 14:00:00
Poll Results:
Wybierz partyzantów na następną misję

 

Trzecie pytanie dotyczyć będzie… dwóch kwestii – jedna techniczna a druga rozgrywkowa. Mianowicie chciałbym zapytać Was, czy chcielibyście w kolejnej części Let’s Playa zobaczyć dwa odcinki z YT. A jeśli tak, to czy może powinniśmy podjąć już atak na placówkę obcych:

 

This poll is closed! Poll activity:
Start date 20-08-2020 11:00:00
End date 23-08-2020 14:00:00
Poll Results:
Kolejna część Let's Playa na portalu powinna

 

Jak zapewne zauważyliście również, otrzymaliśmy 3 nowych żółtodziobów. Niestety być może ja przy zakładaniu gry i tworzeniu puli postaci popełniłem błąd, niemniej faktem jest iż wygenerowali się oni randomowo. Chcę w tym miejscu zobaczyć efekt misji dającej nam wyszkolonego żołnierza. Jeśli on również wygeneruje nam no name’a, wówczas zarówno ten żołnierz jak i żółtodzioby zostaną “przemianowani” zgodnie z kolejnością zgłoszeń. W przeciwnym przypadku będziemy zastanawiać się w jaki sposób wprowadzić do gry pozostałych oczekujących.

-->

Kilka komentarzy do "Let’s Play XCOM 2 (część 4)"

  • 21 sierpnia 2020 at 14:10
    Permalink

    Z tymi zadaniami do głosowania, to sa niepełne informacje. Weź pod uwagę, że olewając misję dającą punkty informacji, żołnierze ADVENTu dostaną na stałe +1 do pancerza.

    Reply
    • 21 sierpnia 2020 at 14:38
      Permalink

      Obie misje będąc pominięte pociągają za sobą któreś mroczne wydarzenie wspomniane na filmie. Jedno dotyczy mocniejszych pancerzy, drugie mniejszych zrzutów zaopatrzenia. Faktycznie przez niedopatrzenie nie uwzględniłem tego w ankiecie – na przyszłość będzie dokładniejsza.

      Reply
  • 21 sierpnia 2020 at 15:20
    Permalink

    Przed samym wykonaniem misji sprawdź zbrojowni w zakładce rekrutacja sprawdź jakie żółtodzioby można rekrutować , szansa tam jest , że będzie tam któraś z postaci z rekrutacji

    Reply
  • 22 sierpnia 2020 at 07:51
    Permalink

    Proponuje rozpocząć produkcje wynalezionych pancerzy bo na razie efekty z przeprowadzonych badań są nijakie skoro nie posiadamy wynalezionego sprzętu.

    Reply
    • 22 sierpnia 2020 at 14:02
      Permalink

      Rozważę to! Nigdy co prawda nie miałem przekonania do tych kamizelek samych w sobie (a pełne pancerze jeszcze nie wynalezione) i uznawałem za marnotrastwo funduszy. Ale może faktycznie warto zrewidować swoją opinię…

      Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 pozostało znaków