
Oto co sie dzieje jak priestowi wejdzie przypadkiem pelne combo

http://i59.tinypic.com/9jemmt.png
Ktos jeszcze w to gra czasem?
No ja Cię Crow posłuchałem i kupiłem sobie Etherlordsów (bo cd zgubiłem) ale po 1,5 kampanii zainstalowałem wczoraj Hearthstone na próbę... i czekaj na pozew o zwrot dwóch wieczorówCrowley pisze:Odblokowałem wszystkie postacie i już mi się nudzi. Jakie to żmudne... To już lepiej sobie chyba Etherlords znowu zainstalować, o starym Magicu nie wspominając.
a z czego wynikają częste zmiany w meta?Wynika to z tego, że bardzo ważne jest dobranie odpowiedniej talii do tego co się dzieje w meta.
No właśnie ciągle nie jestem zdecydowany czy Hearthstoneowy sposób walki stworów jest mniej czy bardziej taktyczny od Magickowego - nieodnawiająca się wytrzymałość znaczy. A w ogólności to mam właśnie nadzieję, że IQ robi tutaj różnicę bo do takich gier mam zwykle talent więc fajnie by było się kiedyś w jakieś top cośtam wbić. W Starze2 nie było opcji przez zręcznościowo-buildowy charakter to tutaj mogłoby się udaćA poza tym to jak się rozgrywa partię ma większe znaczenie niż się wydaje na początku.
nie bardzo łapię - albo coś działa albo nie i tyleTalie tematyczne na arenie to sobie pobudujesz za jakieś 400-500 gier...
Rankingi zerują się co miesiąc. Jak osiągniesz w danym miesiącu rangę 19 lub wyżej, to dostajesz rewers.Dragon_Warrior pisze:
edit 2
- jak nabije sobie kilka poziomow w rankingu teraz to będę żaował? Właściwie lepiej grac tylko w rankingowe do zdobywania złota czy 'towarzyskie' - bo nie wiem wg czego dobiera trudność towarzyskich gier.
o żesz kurwasz ja ciągfle 3 zwycięstw nie mogę przebicNajszybsze 12-0 w jednej arenie uzyskałem właśnie hiper agresywnym deckiem rouge.
Farmić farmię arenę co drugi dzień zawsze robię ale przy pechu tak do areny jak i boosterów to bieda jednak jest... jak mi z boostera wypadnie fioletowa karta do zmienlenie to jest już szał i rewelacja... choć ostatnio jak mi wypadł młotek paladyna fioletowy dający prowokację i boską tarczę to mi go aż szkoda mielić mimo, że nim nie gram.A jak Ci idzie zbieranie kolekcji? Nadal farmisz ostro?
Wydawało mi się że tylko dwa razy brałem - wyszły 3... a muliganowałem co innego i dostałem dwa do ręki a jednego dobrałem w pierwszej turze...Ty no w Arenie 3x orzeźwienie w talii to raczej kiepski pomysł...
Ogółem można używać tej karty w arenie, ale ja wrzucam jedną maks. I jak gram jako pierwszy to raczej ją mulliganuje.
Kurcze - lubie magiczne pociski - świetnie boskie tarcze, chochliki i rekrutów czyszczą + bufują węża many. Z tymi ostatnimi to nieraz już ich nawet jako finiszera używałem bo jak w grze jest Smok i wąz to nie dość że 4 w gracza wkleja to jeszcze wąż się z jakimiś częściami zamiennymi jeszcze spokojnie potrafi 3-5 z przodu zrobić.Co do talii:
karty do wyrzucenia:
2x tajemne pociski
2x ogr mięśniak
1x fala płomieni
Karty do dodania:
2x mechwarper (2/3 obniża koszt wszystkich Twoich mechów o 1; do wycraftowania, 100 dustu sztuka)
1x fireball (common, 100 dustu craft)
1x załogowy szatkownik (common 100 dustu)
1x mechaniczne yeti (common, 100 dustu)
przecie to podstawowa karta maga i mam dwie w taliiFireball to jedna z najlepszych kart w tej grze.Kula ognia. Za 4 many 6 dmg w co chcesz. Albo używasz do wykończenia przeciwnika, albo jako removal za 4 many.
Na Arenie raz miałem i faktycznie od papugi do legendyJak commony są po 40 dustu to niebieskie będą po 100... to jak chcesz buffować żmija many możesz scraftować "niestabilny portal". Czasami dostaje się kupę, ale ogółem można dostać takie karty, że głowa mała. Poza tym to strasznie śmieszna karta.
W necie to samo pisali ale jako bitewniakowiec naprawdę lubię zarządzać prawdopodobieństwem... a zarządzanie sztuczną losowością komputera (która jest bardziej powtarzalna niż kostkowa - nie umiem tego dowieść informatycznie ale takie mam doświadczenia, że jak losuje skrypt to multihity w jeden cel są częstsze niż gdyby losować kostką;)) wydaje się jeszcze prostsze.Magiczne pociski są ogółem słabą kartą z trzech powodów:
a) są losowe
b) często nie zdejmują faktycznych kart u przeciwnika (jak sam pisałeś spada divine shield, czy rekruci od pladayna), ergo tracisz tempo - wydajesz kartę, a przeciwnik nie traci karty
c) mogą trafić we wrogiego herosa - a to z matematycznego punkt widzenia prawie zawsze jest stracony dmg
Kapłana na studni to jeszcze zwykle da się zowieczkować jak jest owca na ręku ale nie zawsze jest i nie zawsze się zdąży bo już i od wojownika jednostki z szarży mi za 12+ potrafiły wpadać.Poza tym wiele typowo agresywnych decków nie da Ci przeżyć to 7-mej rundy, a wiele combo decków w ogóle nie wystawia się na stół i korzysta z mechanizmu 1-turn-kill.
No właśnie też nie widzię - prócz tego Echa może ale nie jestem pewny czy nie mam za mało stworów na nie.Przejrzałem listę fioletowych kart i nie wydaje mi się, że dla maga są tam karty typu must have. Przynajmniej dla Twojego typu talii.