Strona 7 z 11

Re: Hearthstone

: 9 marca 2016, o 11:39
autor: Alexandretta
Chodzą słuchy, że patch ma być jeszcze w tym miesiącu.
Thanks to the Hearthstone Thailand Facebook page, we have confirmation that we will be getting a patch this month. We don't know exactly what will be in it yet, but hopefully we'll see it real soon!
https://www.facebook.com/HearthstoneTH/ ... 8408511281

Tak, jaram się bo mam już lekko dość mech magów i secret palków :P

Re: Hearthstone

: 9 marca 2016, o 13:38
autor: Counterman
No jak 11 ogłoszą dodatek, to premiera może być na początku kwietnia. A oni te patche z dodatkami zawsze wgrywają wcześniej, po prostu launch jest przesunięty.

Mnie bardziej martwi to, że powinienem ostro farmić złoto, a tymczasem nie mam czasu nawet na robienie questów... :(

Re: Hearthstone

: 10 marca 2016, o 09:55
autor: Alexandretta
I kolejne przecieki odnośnie dodatku. Nie znam lore Warcrafta na tyle żeby się domyślac co może w nim być, ale i tak będzie fajnie :D
http://www.icy-veins.com/forums/topic/1 ... -brooklyn/

Odstawiłam ostatnio priesta na rzecz druida (ten deck http://www.icy-veins.com/hearthstone/ch ... d-tgt-deck z zamiennikami), i nie jest źle. Win rate 50%. Gwiazdka do przodu, gwiazdka do tyłu...

Oglądam też dalej Curse Trials. Rzecz fajna, bo są pro playerzy, grający w miarę prostymi taliami, plus komentatorzy, którzy na bieżąco obgadują wszystkie możliwe rozwiązania w danej sytuacji. Dużo można się nauczyć.

Re: Hearthstone

: 10 marca 2016, o 14:29
autor: Counterman
Druid jest bardzo fajną klasą do grania na niższych rankach bo nieźle sobie radzi z agro crapem oraz strasznie jest upierdliwy dla typowych control decków. Więc nieźle wpasowuje się w meta. Druid to był pierwszy deck, który złożyłem ostatecznie na poziomie "pro" - naprawdę lubię nim grać.

W ogóle podglądanie pro graczy, szczególnie na początku jest przydatne. Są też tacy, którzy w trakcie gry solo tłumaczą swoje decyzje. Można bardzo dużo się nauczyć w ten sposób.

Re: Hearthstone

: 11 marca 2016, o 11:03
autor: Alexandretta
Driud mi się podobał od samego początku przez swoją elastyczność, tylko mi ciągle kart brakowało. Teraz postanowiłam coś z tego mimo wszystko złożyć i jakoś to nawet działa. Po dodatku pewnie będę chciała sobie zrobić jakąś porządniejszą talię.

Tak w ogóle to aktualna bójka jest niezłym gold farmem (przynajmniej dla mnie). Wczoraj wbiłam 12 zwycięstw, coś takiego mi się zdarza po raz pierwszy. Gra jest szybka, przeważnie już koło 6 tury albo jest po zawodach albo wyraźnie widać kto odpadnie. Do tego totalnie losowa, ale to dobrze, bo można się pobawić kartami których na co dzień się nie używa. Ja w ogóle wolę te bójki gdzie dają gotową talię.

Re: Hearthstone

: 11 marca 2016, o 21:17
autor: Dragon_Warrior
Aktualna bójka to największa możliwa kupa jaka się w bójkach przewija :P

edit
http://eu.battle.net/hearthstone/pl/exp ... -old-gods/
jak mnie ostatnio HS wkurza tak trailer i klimat mi się podobają ;)

Re: Hearthstone

: 12 marca 2016, o 23:54
autor: Alexandretta
Bójka może i głupia, ale mam już 36 wygranych, a gold piechotą nie chodzi :P

Jeśli chodzi o dodatek to w zasadzie potwierdziło się to co już wcześniej ludzie wykopali. Czyli mamy 1,5 miesiąca na zbieranie pyłu i kasy. I zdaje się że standard wprowadzą razem z dodatkiem. Szkoda, myślałam, że wcześniej.

Re: Hearthstone

: 12 marca 2016, o 23:56
autor: Dragon_Warrior
nie mogli wcześniej bo by się ilość dodatków nie zgadzała
olaboga 1,5 miesiąca jeszcze się męczyć z tą irytującą grą licząc na poprawę - masakra :P

Re: Hearthstone

: 14 marca 2016, o 11:14
autor: Alexandretta
No niestety, trzeba poczekać.

Pokazali kolejne karty z dodatku. Wreszcie kontra na sekrety, plus dość ciekawa bestia dla huntera.

Re: Hearthstone

: 14 marca 2016, o 12:00
autor: Counterman
Ta bestia jest o tyle słaba, że kosztuje 8 mana. W constructed wydaje mi się zbyt wolna, może mieć za to duży impact w arenie.

Kontra na sekrety już była: flara. :D ale ta karta jest neutralna, to prawda. Staty same z siebie ma hmmm no jakoś ujdą, może będzie grana.

Wrzucam linka do strony gdzie na bieżąco aktualizują nowe karty (zerknijcie na nową kartę paladyna):
http://www.hearthpwn.com/guides/1205-wh ... e-old-gods

A mi ciągle przepadają questy. :(

Re: Hearthstone

: 14 marca 2016, o 13:18
autor: Counterman
Aha bym zapomniał. Tuż po premierze koniecznie trzeba się zalogować, dostaje się wtedy 3 paczki za darmo + jedną legendę.

"When you login during the promotion period, you'll get 3 Whispers of the Old Gods card packs, and C'Thun!"

Re: Hearthstone

: 14 marca 2016, o 14:40
autor: Dragon_Warrior
Ta kontra na sekret paladyna jest esencją głupoty hearthstonea - czyli kart 0-1kowych albo wejdzie z absurdalnym efektem albo będzie krapem zawalającym talię... Gdyby choć wszystkie klasy miały sekrety czy coś. A tak mamy kartę sidebordową tylko bez mechaniki sidebordu.

edit
ta karta paladyna to z czymś prócz knife juglera będzie mocna?

btw ta Legenda wydaje się niby nie najgorsza do wojownika na patronach ale Wyżer w sumie robi to samo nie musząc obrywać więc szału bez.

Re: Hearthstone

: 14 marca 2016, o 15:52
autor: Counterman
Ta karta na pladyna bije też w maga i huntera, nie jest zła karta.

A karta paldyna wydaje mi się niezła. Problemem wydaje mi się czas zagrania - 5 tura to trochę późno. Ale może być grana.

Re: Hearthstone

: 14 marca 2016, o 17:55
autor: Dragon_Warrior
jest zła bo działa tylko na 3/9 klas i do tego nie zawsze... pomijając, że jak tylko się pojawi to sekret paladyn całkiem zniknie na jakiś czas więc raptem w maga lub łowcę będzie można tylko wejść - to jak ktoś pisał w komentarzach - na 1 sekret mistyczka wciąż będzie lepsza.

Re: Hearthstone

: 15 marca 2016, o 16:10
autor: Counterman
To jest typowa karta przeciwko danym klasom, wrzucasz ją wtedy kiedy często je spotykasz... Tak samo Harrison Ford jest kartą dobrą tylko przeciwko broniom, a chyba nie powiesz, że to zła karta...
Nie wiem czemu na jeden sekret mistyczka ma być lepsza. Za 4 mana dostajesz body 4/3 oraz jeden sekret od przeciwnika. Jeżeli grasz przeciwko hunterowi to mało to daje, bo hunter raczej dobrze sobie radzi ze swoimi sekretami. W przypadku maga najbardziej boli go kradzież counterspella, reszta jest łatwa do zarządzenia. W przypadku paladyna dostajesz jakieś gówno, one działają dobrze w masie.
A jeżeli gościu ma kilka sekretów to zdejmujesz tylko jeden.
A nowa karta przy jednym sekrecie to body 3/5 za 4 mana (co jest umiarkowane) + zniszczenie sekretu. Przeciwko hunterowi masz body które raczej wymieniasz za 2 karty, nie za jedną. Przeciwko magowi neutralnie. Przeciwko paladynowi zdecydowanie lepsze body.
Za to, jeżeli łykniesz dwa sekrety to wtedy nie dość, że pozbywasz się całkowicie wszystkich sekretów i dostajesz takie body:
2 sekrety - 4/6
3 sekrety - 5/6
4 sekrety - 6/7
5 sekretów - 7/8
6 sekretów (skrajny sercert pally, widziałem takich) - 8/9.

Jeżeli grasz często przeciwko sekretom to wolę nową kartę. Jeżeli bardzo, bardzo nie lubisz sekretów ale spotykasz je okazjonalnie to lepsza jest mistyczka. Tak mi się to widzi.

Re: Hearthstone

: 15 marca 2016, o 17:06
autor: Alexandretta
Aha bym zapomniał. Tuż po premierze koniecznie trzeba się zalogować, dostaje się wtedy 3 paczki za darmo + jedną legendę.

"When you login during the promotion period, you'll get 3 Whispers of the Old Gods card packs, and C'Thun!"
To info widziałam już wcześniej, tylko nie bardzo wiedziałam kiedy konkretnie trzeba się logować żeby zgarnąć karty. Czyli trzeba pilnować terminu koło premiery w takim razie.

Jeszcze w kwestii paladyna, można za friko zgarnąć nowego bohatera (właściwie to bohaterkę). Wystarczy zainstalować sobie WoWa i na koncie trialowym wbić 20 level. Zamierzam to zrobić, bo mi się bohaterka podoba :) Nie trzeba też do tego zaciągać pełnej gry (~30GB), wystarczy 4-5GB i można odpalać, reszta będzie się dosysać w trakcie.
W ogóle zauważyłam pewną tendencję w wypuszczaniu nowych bohaterów - nowi są przeciwnej płci niż ci standardowi (wyjątkiem póki co jest wojownik). I dobrze, równouprawnienie musi być :P

Re: Hearthstone

: 15 marca 2016, o 17:12
autor: Dragon_Warrior
Ale w sytuacji bez sekretów mistyczka to 4/3 za 4 many a to 2/4... gdzie 2/4 okazjonalnie przeciw hunterom i paladynom może być lepsze.
Poza tym właśnie bawi mnie naiwność stwierdzenia "Jeżeli grasz często przeciwko sekretom to wolę nową kartę." Przecież to jest skrajnie losowa spawa w jakiś upośledzony sposób nawet nie kompletnie losowa tylko generowana wg czegoś w rodzaju schematu, który mnie mocno irytuje bo zdarzało mi się już grać 4x jedną klasa przeciw konkretnej tej samej klasie by mieć dość i przesiąść się na kontrę owej klasy i 4x pod rząd grać z inną. Nie wiem jak to jest generowane ale naprawdę głupio.

"6 sekretów (skrajny sercert pally, widziałem takich) - 8/9." - nie no ja wiem że przy secret pala to nie ma lepszej karty ale to wciąż absurdalna 0-1kowa karta która wchodzi albo jest beznadziejna. Swoją droga moja Nina ma tego paladyna w wersji z sekretem "oko za oko" i ludzie się go tak nie spodziewają, że już jaz pirowybuch odbijał a fireballa kilkukrotnie :P Z tym pirowybuchem to płakaliśmy ze śmiechu oboje jak wygrywająca czarka z 6hp, kilkoma kartami na ręce i oboma serekretami (bariera + plok lodu) rozwaliła się dobijając paladyna bez jakiejkowliek karty w grze czy na ręku ;)

Alex
ile się ten 20 lev wbija i czy już pokazali oficjalny portret?

Re: Hearthstone

: 16 marca 2016, o 09:41
autor: Alexandretta
A ja powiem tak: ta kontra na sekrety niech sobie będzie. Czy wyląduje w decku, czy nie, to już inna sprawa; ale sama świadomość, że coś takiego istnieje, może spowodować że talie na sekretach przestaną być tak popularne. Czas pokaże.

Nowa paladynka wygląda tak: http://www.icy-veins.com/forums/topic/1 ... y-liadrin/
Co do wbijania levelu, nie wiem ile się robi 1-20 bo znalazłam na swoim koncie postać na 15 z masą zaczętych questów, i po prostu kontynuuję. Gdzieś pisali że to kwestia jednego wieczoru, jeśli polecisz na dungeony (o ile dobrze pamiętam 1-15 wbija się na questach, a potem odblokowują się dungi, tam leci najszybciej).

Edit: pisali na forum hsarena, że w 5 godzin można to zrobić (blood elf / human hunter ponoć idzie najszybciej).

Re: Hearthstone

: 16 marca 2016, o 11:42
autor: Counterman
Ja sobie tego bohatera odpuszczam. Po prostu nie mam kiedy usiąść do tego, a prócz animacji to nic nie daje. Choć rysunek fajny, zgadzam się.

Inna sprawa, że i tak już praktycznie nie zauważam obrazków bohaterów jak gram, a głos też mam wyłączony...

EDIT: Jest nowa karta (dla druida), 4 mana, 4/5, jeżeli Twój Ctholo (ta legenda) ma gdzieś w decku co najmniej 10 ataku to +5 HP. Karta dobra, bo nawet jak nie wejdzie battelcry to jest to zwykła yeti.

Re: Hearthstone

: 16 marca 2016, o 14:42
autor: Dragon_Warrior
Nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie ale ta paladynka jakoś tak staro wygląda... zmarszczki u elfa jakoś tak źle wyglądają ;)

edit - a czemu tej karty nie dali w linku który dawałeś? znaczy tylko w komentarzach a nie oficjalnie?

Re: Hearthstone

: 16 marca 2016, o 15:07
autor: Counterman
Nie wiem, pewnie jeszcze nie zrobili update.

Re: Hearthstone

: 16 marca 2016, o 18:44
autor: Dragon_Warrior
może nieoficjalny jeszcze jest bo faktycznie wydaje się troche po bandzie :P

Re: Hearthstone

: 17 marca 2016, o 10:05
autor: Counterman
W ogóle te karty od kombo z tą legendarką są mocne. Pokazali dwie nowe, obie dobre. Szczególnie ta dla wojownika może spowodować, że aggro usiądzie i zapłacze.

http://www.hearthpwn.com/news/1227-new- ... rer-cthuns

Re: Hearthstone

: 17 marca 2016, o 12:15
autor: Alexandretta
Zrobiłam wczoraj Liadrin. Portrecik spoko, na pewno lepszy od Uthera (chyba najbrzydsza grafika z bohaterów).

A mnie ciekawi jaką mechanikę będą mieli pozostali bogowie. Bo zakładam, że każdy będzie miał inną i związanych z nią wyznawców.

Re: Hearthstone

: 17 marca 2016, o 21:10
autor: Dragon_Warrior
Dwie nowe karty za 0 many są darastycznie różne - kapłańska wydaje się super (a przynajmniej całkiem ok) - zważywszy że za 9-10 many są już tylko legendy... a w razie dramatu można ją rzucić i za 0 many. Za to to samo u maga to bieda, która na każdym poziomie many ma ciekawsze rzeczy, które zwykle można też rzucić w przeciwnika.

a paladynki chyb anie odblokuję bo launcher mi podaje że miałem traila kiedyś i mi minął - choć nie wiem kiedy bo w życiu nie grałem :D

Re: Hearthstone

: 18 marca 2016, o 08:49
autor: Alexandretta
Dołożyli jeszcze trzecią kartę z tej serii, dla paladyna - zużywa całą manę i leczy za 2x tyle.

Pokazuje coś w stylu czas gry minął? Tym się nie przejmuj, powinno się normalnie dać grać. Ja się kiedyś przez chwilę WoWem bawiłam, teraz normalnie mogę wejść do gry i do tego 20 levelu spokojnie grać. Widzę wszystkie swoje stare postacie, z tym że te powyżej 20lv są oznaczone jako inactive i nie da się na nie zalogować.

Otworzyłam wczoraj dwa pakiety (bójka + quest podglądacza) i o ile w jednym nie było nic ciekawego, o tyle w drugim trafiłam dwa epiki: starcie umysłów (trzecie... jakby nie mogli dać drugiej kabalistki :P) i złotego beztwarzowego manipulatora :)

Re: Hearthstone

: 18 marca 2016, o 13:50
autor: Dragon_Warrior
to znów musieli gdzie indziej pokazać...

Re: Hearthstone

: 18 marca 2016, o 15:21
autor: Counterman
Karta dla paladyna jest naprawdę niezła. Naprawdę, naprawdę. Bo pozwala np. w 5 turze zagrać potworka za 5, żeby mieć coś na stole i jednocześnie uleczyć się za 10hp (!). Takie mechaniki bardzo mocno kontrują talie aggro. Jak tak dalej pójdzie to tempo gry może przenieść się z aggro/midrange na midrange/control. Co mnie osobiście cieszy.

Karta dla kapłana może być dużym tempo gain, martwi mnie tylko słowo random. Średnio lubię karty randomowe, dlatego zresztą zaczynałem grę od druida, bo on miał wtedy okrągłe 0 kart randomowych.

Karta dla maga jest niezła w tempo mage. Pozwala na odzyskanie kontroli na stole z jednoczesnym wystawieniem własnego zagrożenia. Jest raczej słaba przeciwko control deckom.

Re: Hearthstone

: 18 marca 2016, o 18:17
autor: Dragon_Warrior
Counterman pisze:Karta dla paladyna jest naprawdę niezła. Naprawdę, naprawdę. Bo pozwala np. w 5 turze zagrać potworka za 5, żeby mieć coś na stole i jednocześnie uleczyć się za 10hp (!). Takie mechaniki bardzo mocno kontrują talie aggro. Jak tak dalej pójdzie to tempo gry może przenieść się z aggro/midrange na midrange/control. Co mnie osobiście cieszy.
eee albo sojusznik albo leczenie - jak zagrasz za 0 many to i 0hp dostaniesz. Co najwyżej kapłanem murlocka możesz za 0 wyrzucić :P
No i gdzie wy tą paladyńską kartę macie? Da któreś lepszy link niż ten Counterowy :P

edit
http://www.hearthstonetopdecks.com/card ... -old-gods/

Re: Hearthstone

: 19 marca 2016, o 18:20
autor: Counterman
Ta, kolega już mi zwrócił uwagę, że inaczej to działa. Ale nadal nie jest zła, może być przydatna przeciwko aggro. Zobaczymy jakie będą inne opcje do leczenia.

Re: Hearthstone

: 19 marca 2016, o 23:59
autor: Dragon_Warrior
paladyński może tak ale u maga jest równie bezużyteczny jak lanca z poprzedniego dodatku...

Re: Hearthstone

: 21 marca 2016, o 09:57
autor: Counterman

Re: Hearthstone

: 21 marca 2016, o 11:53
autor: Alexandretta
No, u kapłana będzie ciekawie.

Re: Hearthstone

: 21 marca 2016, o 12:28
autor: Counterman
Akurat ta karta kapłana strasznie sytuacyjna mi się wydaje. Może mieć potężny efekt, ale wygląda mi ona trochę na "win-more" - działa dobrze kiedy już masz przewagę na stole.

Zastanawiam się nad tą neutralną kartą. To 2 ataku nieco boli. Nie wiem, czy wystarczy żeby dobrze powstrzymywać aggro deki. Naczy na face huntera czy zoo będzie dobra, ale czy na inne? Hm chyba trzeba będzie sprawdzić w praniu.

Re: Hearthstone

: 21 marca 2016, o 14:05
autor: Dragon_Warrior
ale win more które samo w sobie też coś robi - jak ja mam Medivecha u czarki to albo mi coś da albo nawet 1/1 z tego nie wystawie a tu masz przynajmniej body 5/5. Wczoraj już go widziałem i byłem zachwycony ale nie załapałem że to dla kapłana tylko - u Paladyna np by masakrę straszną robił - u kapłana faktycznie szału jest mniej.

Infested Tauren to taki słabszy golem zbożowy za +1 many co nawet swojego typu nie ma...

Re: Hearthstone

: 21 marca 2016, o 14:48
autor: Counterman
Nie no, w tej neutralce oba mobki mają taunta. A slime jest 2/2, nie 2/1. Różnica jest.

Re: Hearthstone

: 21 marca 2016, o 16:07
autor: Alexandretta
Nie, taunta ma tylko pierwszy. Drugi jest zwykły 2/2. Śluzożer ma w opisie "summon 1/2 slime with taunt", Tauren tylko "summon 2/2 slime". Szkoda w sumie.

Re: Hearthstone

: 21 marca 2016, o 16:40
autor: Counterman
A popatrz nie doczytałem. A to do dupy w takim razie.

Re: Hearthstone

: 21 marca 2016, o 22:38
autor: Counterman
Pokazali nową kartę warlocka. 10 many, zniszcz wszystkie potworki i dociągnij kartę za każdego zniszczonego.
Trochę pojechali, do control warlocka super karta. :D

http://www.hearthpwn.com/news/1232-new- ... eveal-doom

Re: Hearthstone

: 21 marca 2016, o 23:05
autor: Dragon_Warrior
potężna faktycznie... makabrycznie potężna...

Re: Hearthstone

: 22 marca 2016, o 10:48
autor: Counterman
Podejrzewam, że ludzie nauczą się szybko grać z nią odpowiednio i nie będzie miała super niszczycielskich efektów, ALE największym dla mnie problemem może być duża ilość potworów z deathrattel. Zobaczymy, jak dużo ich zostanie.

Re: Hearthstone

: 22 marca 2016, o 23:42
autor: Dragon_Warrior
no szatkowniki i śluzożer niby odpadną

Re: Hearthstone

: 23 marca 2016, o 12:44
autor: Alexandretta
No to mamy kolejne dwie karty - legendarka dla szamana i następca wybuchowej owcy:
http://hsarena.pl/przedwieczni-bogowie- ... owe-karty/

Re: Hearthstone

: 23 marca 2016, o 13:30
autor: Counterman
Co do macki: ludzie zwracają uwagę, że 1 aoe dmg a 2 aoe dmg to spora różnica, ALE w mojej opinii nie widzą fakty kosztu mana. Tą kartę można zagrać w pierwszej turze, czyli jak przeciwnik z nią sobie nie poradzi, a jeszcze lepiej jak masz drugiego removala na ręku żeby w Twojej drugiej turze usunąć zagranego mobka przez przeciwnika to masz na stole aktywne zagrożenie dla wszystkich early game potworków z jeden HP. Nie wiem jak to wyjdzie w praniu, ale wydaje mi się, że karta może się przydać przeciwko aggro.

A ta legendarka szamana - jak dla mnie meh. Nic specjalnego. Ewentualnie może mieć sens jeżeli zagra się w jednej turze legendarkę + aoe spell na dużo mobków przeciwnika. Bo czyścisz stół i dostajesz dużego heala. Ale to sytuacyjne. Choć kto wie, może znajdą jakieś konkretne zastosowanie.

Re: Hearthstone

: 24 marca 2016, o 09:53
autor: Alexandretta
I dalej: http://hsarena.pl/przedwieczni-bogowie- ... hambler-2/

Oraz dla wojaka http://hsarena.pl/bojka-rafam-vs-kelthu ... owa-karta/

Cieszę się, że Dr Boom wkrótce zniknie. Ostatnio jak grałam, to ktoś musiał się koniecznie pochwalić, że go ma: gość miał na stole bodaj 3 miniony (lethal), walnął mnie dwoma, postawił Booma, i dobił...

Re: Hearthstone

: 24 marca 2016, o 15:16
autor: Dragon_Warrior
aoe spell na dużo mobków przeciwnika. Bo czyścisz stół i dostajesz dużego heala. Ale to sytuacyjne. Choć kto wie, może znajdą jakieś konkretne zastosowanie.
myślisz że to z AOE też będzie działać?
Cieszę się, że Dr Boom wkrótce zniknie. Ostatnio jak grałam, to ktoś musiał się koniecznie pochwalić, że go ma: gość miał na stole bodaj 3 miniony (lethal), walnął mnie dwoma, postawił Booma, i dobił...
Używanie Booma świadczy o pasywnym homoseksualizmie...
Przez absurd tej karty praktycznie tylko szybkim agro gram.


Edit
To wojownikowe makabryczne na agro huntera... bo jak mecha czarka zniknie to ona to mniej odczuje.

Re: Hearthstone

: 24 marca 2016, o 16:10
autor: Alexandretta
Dragon_Warrior pisze:
aoe spell na dużo mobków przeciwnika. Bo czyścisz stół i dostajesz dużego heala. Ale to sytuacyjne. Choć kto wie, może znajdą jakieś konkretne zastosowanie.
myślisz że to z AOE też będzie działać?
Będzie. Kripp, który przedstawiał oficjalnie tą kartę, sporo o tym mówił. Film tu (5min): https://youtu.be/InuLuZ8s1KA

Re: Hearthstone

: 25 marca 2016, o 10:39
autor: Counterman
Pojawiły się nowe karty, w tym jeden nowy starszy bóg. Chyba w tym dodatku będzie sporo kart wokół których można tworzyć nowe typy talii, chcą urozmaicić rozgrywkę mam wrażenie.

Re: Hearthstone

: 25 marca 2016, o 11:28
autor: Dragon_Warrior

Re: Hearthstone

: 25 marca 2016, o 14:44
autor: Counterman
Jak lubisz RNG to dla mnie bomba. ;)