Civ VI
- Crowley
- Pan Bob Budowniczy Kierownik
- Posty: 7589
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
- Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
Re: Civ VI
Nie mam dodatku a się naprawiło. Tyle wygrać.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
- Counterman
- Waniaaa!
- Posty: 4016
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07
Re: Civ VI
Bosko
IRON MAIDEN are KINGS
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
Re: Civ VI
Dodatkowych 8 giga pamięci bardzo Civce pomogło - teraz już w oczekiwaniu na załadowanie się mapy nie zdążam przeczytać ze zrozumieniem rozdziału Ulissesa....
- Larofan
- Social Media Ninja
- Posty: 3932
- Rejestracja: 5 maja 2014, o 10:15
- Lokalizacja: Poznań, Poland
Re: Civ VI
to moze byc gorzej? ja mam 16 i robie na loading screenie zakupy w biedrze
- Crowley
- Pan Bob Budowniczy Kierownik
- Posty: 7589
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
- Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
Re: Civ VI
Ja przy 12 Gb ostatnio znalazłem złoty pociąg w czasie ładowania sejwa.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
Re: Civ VI
Przy 12 giga, w oczekiwaniu na wgranie mapy, pokusiłbym się o odszyfrowanie Manuskryptu Wojnicza.
- Crowley
- Pan Bob Budowniczy Kierownik
- Posty: 7589
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
- Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
Re: Civ VI
Najlepsze jest jak w pierwszej turze przez przypadek zamiast założyć miasto, każesz osadnikowi gdzieś iść, a w dodatku startujesz w gównianym miejscu. Robisz reset i możesz spokojnie wrócić do mycia okien.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
- Razorblade
- Mr. Kroper
- Posty: 4892
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56
Re: Civ VI
ok. Jaram sie jak cholera...
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu TapatalkaLaunching for Windows PC on February 14, 2019, Civilization VI: Gathering Storm adds new advanced technologies, engineering projects, the fan-favorite World Congress, and introduces a living world ecosystem that showcases natural events that could enrich or challenge your growing empire. Civilization VI: Gathering Stormalso adds eight new civilizations and nine new leaders, seven new World Wonders, and a variety of new units, districts, buildings, improvements and more.
- Matthias[Wlkp]
- purpurowy
- Posty: 7478
- Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
- Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!
Re: Civ VI
Ech... Czas oczekiwania na ultimate edition się wydłuża...
- Razorblade
- Mr. Kroper
- Posty: 4892
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56
Re: Civ VI
No dobra... wyslalem Inkow w kosmos. Katastrofy naturalne mega, topnienie lodowcow również. Tunele pod gorami zmieniaja strategie walki w późniejszym etapie, podobnie jak kanaly. Nowego systemu surowcow i diplomatic favor sie ucze ale pierwsze odczucia na + Jestem bardzo na tak
AI nadal kuleje ale to nie wazne
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
AI nadal kuleje ale to nie wazne
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
- Counterman
- Waniaaa!
- Posty: 4016
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07
Re: Civ VI
Ale warte 170 PLN? Bo ja chyba wolał bym poczekać na jakieś promo.
IRON MAIDEN are KINGS
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
- Matthias[Wlkp]
- purpurowy
- Posty: 7478
- Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
- Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!
Re: Civ VI
Civki się kupuje w wersjach gold ze wszystkimi dodatkami za $5
- Razorblade
- Mr. Kroper
- Posty: 4892
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56
Re: Civ VI
Ja kupilem za 130 na gry-online. I wart kazdego groszaCounterman pisze:Ale warte 170 PLN? Bo ja chyba wolał bym poczekać na jakieś promo.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
- Crowley
- Pan Bob Budowniczy Kierownik
- Posty: 7589
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
- Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
Re: Civ VI
A ja ciągle czekam, aż porządnie przecenią pierwszy dodatek.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
- Counterman
- Waniaaa!
- Posty: 4016
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07
Re: Civ VI
Był ostatnio 20% mniej.
IRON MAIDEN are KINGS
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
- PIOTROSLAV
- Parmezan
- Posty: 3896
- Rejestracja: 5 maja 2014, o 12:06
Re: Civ VI
Skusiłem się na podstawkę i wsiąkłem, co widać po godzinie posta. Sid Meier Alpha Centauri to wprawdzie nie jest, muszę dokupić trochę RAMu, ale jest wciągające jak cholera.
Btw Civilization poza jedynka fajne jest tylko nieparzyste.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
Btw Civilization poza jedynka fajne jest tylko nieparzyste.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
Stawiajcie przed sobą większe cele. Ciężej chybić.
Re: Civ VI
Masz rację. Powaliło mi się
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka
Stawiajcie przed sobą większe cele. Ciężej chybić.
- Crowley
- Pan Bob Budowniczy Kierownik
- Posty: 7589
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
- Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
Re: Civ VI
Chyba w V nie graliście panowie. Zresztą III też była spoko, tylko mało odkrywcza. A ostatnio grałem w Beyond Earth i z dodatkiem nawet daje radę. Skaszaniono dyplomację, nie wykorzystano odpowiednio satelitów, ale poza tym jest sporo fajnych patentów i niezły klimat.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
Re: Civ VI
Civ to jednak potwor. Chyba biore urlop
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Stawiajcie przed sobą większe cele. Ciężej chybić.
- Counterman
- Waniaaa!
- Posty: 4016
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07
Re: Civ VI
Mi przyszło nasycenie jak zacząłem wygrywać na 7 poziomie trudności (przedostatni). civki mają jedną bolączkę, od początku serii. Wyższy poziom trudności = większe bonusy dla komputera i tyle. Żadnej zmiany zachowań, żadnych nowych ruchów, tylko szybsze jednostki i budowle. Trochę to męczące na dłuższą metę.
IRON MAIDEN are KINGS
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
Re: Civ VI
V zabrała stackowanie jednostek. Apage!Crowley pisze:Chyba w V nie graliście panowie. Zresztą III też była spoko, tylko mało odkrywcza. A ostatnio grałem w Beyond Earth i z dodatkiem nawet daje radę. Skaszaniono dyplomację, nie wykorzystano odpowiednio satelitów, ale poza tym jest sporo fajnych patentów i niezły klimat.
- Crowley
- Pan Bob Budowniczy Kierownik
- Posty: 7589
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
- Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
Re: Civ VI
I całe szczęście!SithFrog pisze:V zabrała stackowanie jednostek. Apage!
Jeszcze bym zrozumiał takie armie, jak były w Call to Power, ale nieskończone stacki z poprzednich Civek to zło przeokrutne.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
- Counterman
- Waniaaa!
- Posty: 4016
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07
Re: Civ VI
Stacki były strasznie słabe przy jednostkach artylerii. AoE obrażenia były kluczowym aspektem gry militarnej, teraz dzięki tym hexom i zasadzie jedna jednostka na hexie, faktycznie można grać różnymi metodami.
No może poza walką morską - schrzanili to, bo teraz jednostka lądowa jak się okrętuje (wchodzi na wodę) to zachowuje całość swojej siły. Więc nie ma większego sensu budować stricte jednostek wodnych, jak lądowe radzą sobie równie dobrze.
No może poza walką morską - schrzanili to, bo teraz jednostka lądowa jak się okrętuje (wchodzi na wodę) to zachowuje całość swojej siły. Więc nie ma większego sensu budować stricte jednostek wodnych, jak lądowe radzą sobie równie dobrze.
IRON MAIDEN are KINGS
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
- Crowley
- Pan Bob Budowniczy Kierownik
- Posty: 7589
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
- Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
Re: Civ VI
Wat? O_oCounterman pisze:bo teraz jednostka lądowa jak się okrętuje (wchodzi na wodę) to zachowuje całość swojej siły.
In a major change with respect to previous games, embarked units in Civilization VI cannot retaliate against naval melee attacks! While they will defend and suffer health loss according to the normal CS comparison rules, the attacking melee ship won't suffer any damage whatsoever. This makes naval-based invasions even more difficult and riskier than before, giving a nation with good fleet a great advantage over one without fleet, which is nevertheless trying to use the sea to attack.
Also, embarked units may not attack any other unit in the water, not even other Embarked units.
All embarked units have Civ6StrengthIcon Combat Strength for defense purposes, regardless of their type. This strength is normalized across all units (since it is accepted that all units use the same type of Transport ship), and depends on the owner's current technological Era (not the World Era!), but is generally around 20% (more research needed) lower than the average CS. For example, Medieval Era Embarked units have CS of 30, while in the Modern Era their CS goes up to 50.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
- Counterman
- Waniaaa!
- Posty: 4016
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07
Re: Civ VI
No o to mi szło. Jak zaokrętujesz czołgi o sile 80 a atakuje je niszczyciel o sile 60 to guzik im robi. Nie ma sensu budować jednostek wodnych, wystarczy zbudować dodatkowego tanka i przepłynąć kanał. I tam siać zniszczenie.
IRON MAIDEN are KINGS
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
- Razorblade
- Mr. Kroper
- Posty: 4892
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56
Re: Civ VI
Eee.... no nie, nie bardzo... jasne ze jednostki ladowe sa uniwersalne, ale kilka okretow jest w stanir wykonczyc kazda, doslownie KAZDA probe ataku morskiego jednostkami ladowymi bez obstawy. Bo po prostu je loja kilka tur gdy te próbują sie przedrzec na lad. Plus afair to ladowe dostaja minusy do obrony za zaokretowanie. A posiadajac arsenal wenecki budowanie morskich armad to czysta przyjemnosc .Counterman pisze:No o to mi szło. Jak zaokrętujesz czołgi o sile 80 a atakuje je niszczyciel o sile 60 to guzik im robi. Nie ma sensu budować jednostek wodnych, wystarczy zbudować dodatkowego tanka i przepłynąć kanał. I tam siać zniszczenie.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
- Counterman
- Waniaaa!
- Posty: 4016
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07
Re: Civ VI
E tam. Zakładasz, że masz kilka tur na ataki, czyli musisz albo wykryć przeprawę w momencie okrętowania, albo masz duży obszar wodny.
Zawsze można się bawić w jednostki wodne, ale one są po prostu nieefektywne kosztowo. Za ich produkcję bardziej się opłaca budować więcej jednostek lądowych.
Zawsze można się bawić w jednostki wodne, ale one są po prostu nieefektywne kosztowo. Za ich produkcję bardziej się opłaca budować więcej jednostek lądowych.
IRON MAIDEN are KINGS
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
Re: Civ VI
Jaka szkoda, ze agresywnosc ai sprowadza sie do zwiekszenia liczzby wojen wypowiadanych z pupy.
W ogole poziom trudnosci to jakis dowcip jest. Na imperatorze z ktorym teraz sie potykam ai dostaje jakies chore ilosci zlota. Widac to doskonale, kiedy za jakies pojedyncze dobro luksusowe daje po 40-50 sztuk zlota na ture, co pozwala na zapomnienie o koniecznosci rozbudowy jakiej ekonomii, jezeli rozwijasz takie mozliwosci. Chyba trzeba bedzie grac na królu:/
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
W ogole poziom trudnosci to jakis dowcip jest. Na imperatorze z ktorym teraz sie potykam ai dostaje jakies chore ilosci zlota. Widac to doskonale, kiedy za jakies pojedyncze dobro luksusowe daje po 40-50 sztuk zlota na ture, co pozwala na zapomnienie o koniecznosci rozbudowy jakiej ekonomii, jezeli rozwijasz takie mozliwosci. Chyba trzeba bedzie grac na królu:/
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Stawiajcie przed sobą większe cele. Ciężej chybić.
- Counterman
- Waniaaa!
- Posty: 4016
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07
Re: Civ VI
Tak, problem sztucznego zwiększania trudności gry to bolączka civek.
Grałem ostatnio jeszcze bez najnowszego dodatku, ale mam dwa rozwiązania:
- granie na 7 poziomie trudności i niestety exploitowanie zachowań AI, bo duże mają już tam bonusy (dla przykładu zanim skończę budować pierwszego wojownika to zdarza mi się spotkać 3 wojowników AI)
- granie na 5-tym poziomie trudności na totalnym luzie, bez ciągłej optymalizacji moich decyzji; takie pykanie w miasteczka
Co nie zmienia faktu, że nadal gra mi się przyjemnie.
Grałem ostatnio jeszcze bez najnowszego dodatku, ale mam dwa rozwiązania:
- granie na 7 poziomie trudności i niestety exploitowanie zachowań AI, bo duże mają już tam bonusy (dla przykładu zanim skończę budować pierwszego wojownika to zdarza mi się spotkać 3 wojowników AI)
- granie na 5-tym poziomie trudności na totalnym luzie, bez ciągłej optymalizacji moich decyzji; takie pykanie w miasteczka
Co nie zmienia faktu, że nadal gra mi się przyjemnie.
IRON MAIDEN are KINGS
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
Re: Civ VI
Ja wiem, ze bylo tak od zawsze, ale osobiscie wolalbym chyba widoczne debuffy dla gracza, jakie bywaly w odslonach z lat 90-tych a nie ukrywane (nieudolnie) buffy dla ai. Bo z jasno postawionymi ograniczeniami latwiej sie dostosowac, niz pod denerwujace "nie wiem czy ai nie dostanie cudu z pupy". Bo to, ze ai regulanie kradla mi cud w ostatniej turze nie wygladalo mi na przypadek;)
Po prostu trudnosc sprowadza sie do niewiadomej co ai moze dostac. Przyjemnosc w takim przypadku moga miec chyba tylko masochiści. A ja nie czerpie przyjemnisci z odkrywania na wlasnej skorze jakie buffy ma ai i nie mogac sie przygotowac na to co zrobi przy pierwszej-drugiej grze.
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Po prostu trudnosc sprowadza sie do niewiadomej co ai moze dostac. Przyjemnosc w takim przypadku moga miec chyba tylko masochiści. A ja nie czerpie przyjemnisci z odkrywania na wlasnej skorze jakie buffy ma ai i nie mogac sie przygotowac na to co zrobi przy pierwszej-drugiej grze.
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Stawiajcie przed sobą większe cele. Ciężej chybić.
- PIOTROSLAV
- Parmezan
- Posty: 3896
- Rejestracja: 5 maja 2014, o 12:06
Re: Civ VI
Poza dodatkowymi settlersami i wojownikami, to chyba dodatkowych buffow nie ma
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"
Zarejestrowany: 8/10/2001
Zarejestrowany: 8/10/2001
Re: Civ VI
Zlapalem niezlego mindfucka, grajac w dolaczony do polskiego dlc scenariusz. Dostepne sa trzy strony - magnateria polska, litewska i ukrainska. No i zamiast tluc sie miedzy soba ramie w ramie bija sie z najdzcami. Co tam nadmorskie piramidy pod Krakowem - to dopiero bylo niespojne historycznie
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Stawiajcie przed sobą większe cele. Ciężej chybić.
- PIOTROSLAV
- Parmezan
- Posty: 3896
- Rejestracja: 5 maja 2014, o 12:06
Re: Civ VI
A kiedy to magnaterie w Polscie biły się miedzy sobą? Dla utrudnienia wyłączmy Radziwiłłów w potopie.
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"
Zarejestrowany: 8/10/2001
Zarejestrowany: 8/10/2001
Re: Civ VI
Kolizja litewska.
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
CD-Action, RETRO i cdaction.pl
Re: Civ VI
Graj na szóstymCounterman pisze:Tak, problem sztucznego zwiększania trudności gry to bolączka civek.
Grałem ostatnio jeszcze bez najnowszego dodatku, ale mam dwa rozwiązania:
- granie na 7 poziomie trudności i niestety exploitowanie zachowań AI, bo duże mają już tam bonusy (dla przykładu zanim skończę budować pierwszego wojownika to zdarza mi się spotkać 3 wojowników AI)
- granie na 5-tym poziomie trudności na totalnym luzie, bez ciągłej optymalizacji moich decyzji; takie pykanie w miasteczka
Co nie zmienia faktu, że nadal gra mi się przyjemnie.
All you need is pork!
Pork.
Pork is all you need...
Pork.
Pork is all you need...
Re: Civ VI
Dokupilem ostatni dodatek i troche zaluje. Trzeba bylo poczekac na przecene za malo nowosci i takie mam wrazenie niedopasowania do zamyslu pierwotnego.
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Stawiajcie przed sobą większe cele. Ciężej chybić.
- PIOTROSLAV
- Parmezan
- Posty: 3896
- Rejestracja: 5 maja 2014, o 12:06
Re: Civ VI
Ja sie tą grą znudziłem. Niby wszystko fajnie, ale AI jest głupie. Na zwyklym tempie gry nie zawsze to widać, ale jak włączyłem grę na 1500 tur, to gra była nudna jak flaki olejem.
I te widmowe wojny przez pol mapy, gdzie przez 30 tur nie zobaczysz zadnego oddziału wroga, tylko po to, zeby na koniec podpisać pokój na tragicznych dla AI warunkach...
I te widmowe wojny przez pol mapy, gdzie przez 30 tur nie zobaczysz zadnego oddziału wroga, tylko po to, zeby na koniec podpisać pokój na tragicznych dla AI warunkach...
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"
Zarejestrowany: 8/10/2001
Zarejestrowany: 8/10/2001
Re: Civ VI
Już się szykowalem do pierwszego 100 proc. w grze na steam, już 92% osiągnięć, a tu dodają season passa ktory na bank wprowadzi nowe achivki. Wprawdzie zostaly mi juz tylko parę z gry, a głównie ze scenariuszy, to jednak.
Sam season pass nie wygląda zachwycająco i zachecajaco zwłaszcza, że będzie kosztował 40 dolarów za 6 paczek z dodatkową cywilizacją/dwiema i jakimś totalnie niegrywalnym nowym trybem/scenariuszem. Chyba tylko australijski scenariusz mial jakis klimat.
Może naprawia exploity które istnieją przy okazji powstania pierwszych wierzeń, ale skoro jeszcze tego nie zalatali, to pewnie marzenie ściętej głowy.
No i pewnie dobije do 1000 godzin, bo już za dużo zainwestowalem czasu w achivmenty by po prostu je porzucić. O to im pewnie chodzi
https://steamcommunity.com/games/289070 ... 8623701462
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Sam season pass nie wygląda zachwycająco i zachecajaco zwłaszcza, że będzie kosztował 40 dolarów za 6 paczek z dodatkową cywilizacją/dwiema i jakimś totalnie niegrywalnym nowym trybem/scenariuszem. Chyba tylko australijski scenariusz mial jakis klimat.
Może naprawia exploity które istnieją przy okazji powstania pierwszych wierzeń, ale skoro jeszcze tego nie zalatali, to pewnie marzenie ściętej głowy.
No i pewnie dobije do 1000 godzin, bo już za dużo zainwestowalem czasu w achivmenty by po prostu je porzucić. O to im pewnie chodzi
https://steamcommunity.com/games/289070 ... 8623701462
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Stawiajcie przed sobą większe cele. Ciężej chybić.
- Counterman
- Waniaaa!
- Posty: 4016
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07
Re: Civ VI
A kurde, ja mam dodatek do kupienia.
IRON MAIDEN are KINGS
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
- Matthias[Wlkp]
- purpurowy
- Posty: 7478
- Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
- Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!
Re: Civ VI
Jakby ktoś jeszcze nie wiedział, gierka jest do wzięcia za darmo na Epicu.
- Counterman
- Waniaaa!
- Posty: 4016
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07
Re: Civ VI
Z dodatkami?
IRON MAIDEN are KINGS
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.
"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
- Matthias[Wlkp]
- purpurowy
- Posty: 7478
- Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
- Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!
Re: Civ VI
Już nie ma, a było bez dodatków.
Miałem pisać, że gra do bani, ale jednak wciąga , tak na szybko po kilku godzinach gry:
- MEGA MINUS - AI - wypowada wojny i nie wysyła żadnego wojska... Do tego jest wybitnie głupie jeśli chodzi o zostawianie swoich sojuszników samych na polu bitwy. Działa schemat - duża i mała civ wypowiada Ci "wspólną wojnę", budujesz dużo wojska przez 10 tur, nie atakując, potem zwierasz pokój z dużą civ i podbijasz małą civ... To jest chore... Ta mała civ ma kilka łuczników do obrony - podbija się bez problemu.
- EUREKA - to mnie wkurza, w zasadzie można się skupić tylko na tych "misjach" i masz +100% do nauki. Idzie sobie skaut, a tu nagle "bonus, bo odkryłeś kontynent"... OK... Myślałem, że te są trochę losowe (co imho by miało więcej sensu, coś jak hatki barbarzyńców), ale nie - możesz sobie to zaplanować. Parę razy zrobiłem tak, że przerywałem badania w połowie, bo zaraz zbuduję mury i technologia się "sama zrobi". IMHO suchar. Konsekwencja tego też jest taka, że obiera to uwagę od jakiegoś większego planu, i klikam bardziej to, na co mam zniżki niż iść w jakiś bardziej przemyślany kierunek...
A reszta to same plusy:
- Dystrykty - w końcu miasta są ciekawe, koniec z fabrykami cudów
- Amenities i housing - IMHO lepszy sposób na zarządzanie miastem niż szczęście
- "badania kulturowe" - <3 <3 <3
- Grafika - IMHO ma być przede wszystkim czytelna i spełnia swoje zadanie
- Envoy system - wygląda bardziej logicznie niż było wcześniej, więc liczę na +++
Bitwy o miasta jeszcze rozgryzam, ale tutaj chyba nie ma dużej różnicy niż była w Civ5. Podo
Zacząłem się rozbijać Japonią i jak ogólnie ogarnąłem, co się dzieje, to postanowiłem zostać germańskim oprawcą .
Miałem pisać, że gra do bani, ale jednak wciąga , tak na szybko po kilku godzinach gry:
- MEGA MINUS - AI - wypowada wojny i nie wysyła żadnego wojska... Do tego jest wybitnie głupie jeśli chodzi o zostawianie swoich sojuszników samych na polu bitwy. Działa schemat - duża i mała civ wypowiada Ci "wspólną wojnę", budujesz dużo wojska przez 10 tur, nie atakując, potem zwierasz pokój z dużą civ i podbijasz małą civ... To jest chore... Ta mała civ ma kilka łuczników do obrony - podbija się bez problemu.
- EUREKA - to mnie wkurza, w zasadzie można się skupić tylko na tych "misjach" i masz +100% do nauki. Idzie sobie skaut, a tu nagle "bonus, bo odkryłeś kontynent"... OK... Myślałem, że te są trochę losowe (co imho by miało więcej sensu, coś jak hatki barbarzyńców), ale nie - możesz sobie to zaplanować. Parę razy zrobiłem tak, że przerywałem badania w połowie, bo zaraz zbuduję mury i technologia się "sama zrobi". IMHO suchar. Konsekwencja tego też jest taka, że obiera to uwagę od jakiegoś większego planu, i klikam bardziej to, na co mam zniżki niż iść w jakiś bardziej przemyślany kierunek...
A reszta to same plusy:
- Dystrykty - w końcu miasta są ciekawe, koniec z fabrykami cudów
- Amenities i housing - IMHO lepszy sposób na zarządzanie miastem niż szczęście
- "badania kulturowe" - <3 <3 <3
- Grafika - IMHO ma być przede wszystkim czytelna i spełnia swoje zadanie
- Envoy system - wygląda bardziej logicznie niż było wcześniej, więc liczę na +++
Bitwy o miasta jeszcze rozgryzam, ale tutaj chyba nie ma dużej różnicy niż była w Civ5. Podo
Zacząłem się rozbijać Japonią i jak ogólnie ogarnąłem, co się dzieje, to postanowiłem zostać germańskim oprawcą .
- PIOTROSLAV
- Parmezan
- Posty: 3896
- Rejestracja: 5 maja 2014, o 12:06
Re: Civ VI
Z tego co ja grałem, to atakowanie miast bez artylerii prochowej jest bez sensu. Trzeba fefnascie jednostek poświęcić...
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"
Zarejestrowany: 8/10/2001
Zarejestrowany: 8/10/2001
- Matthias[Wlkp]
- purpurowy
- Posty: 7478
- Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
- Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!
Re: Civ VI
Jak przeciwnik nie ma murów, to nie strzela do Ciebie, więc możesz otoczyć miasto łucznikami, osłabiać miasto przez 2-3 kolejki, a potem konni albo włócznicy sobie radzą. Ja tak zdobyłem Delhi. Trochę to trwa... Próbowałem też używać jednostek pomocniczych:
- Battering ram jest bez sensu - możesz uszkadzać mury bardziej wydajnie jednostkami walki bezpośredniej... Ale po co to robić, jak są łucznicy?
- Siege Tower jest za to super OP - po prostu omijasz mury! 3-4 pikemanów sobie radzi z miastem do 4 pop.
- Battering ram jest bez sensu - możesz uszkadzać mury bardziej wydajnie jednostkami walki bezpośredniej... Ale po co to robić, jak są łucznicy?
- Siege Tower jest za to super OP - po prostu omijasz mury! 3-4 pikemanów sobie radzi z miastem do 4 pop.
Re: Civ VI
O AI to i ja pisałem, i tak jest juz lepiej niz bylo. Bo wczesniej ai wypowiadali wojnę z powietrza, by za 10 tur podpisać pokoj bez niczego. A teraz widać jak planują wojnę i się przygotowują. Szkoda tylko, ze mury, dobrze postawiona dzielnica wojskową i dwóch łuczników rozwali każde ilości al praktycznie jak nie wyprzedzają cie technologicznie.
A eureki sa fajne, bo wprowadza planowanie na nowy poziom, zaczynasz kombinować jak dostać te darmowe punkty nauki, szukasz okoliczności, zeby je wyzwolić itp.
Masz dodatki czy grasz na czysto i darmowo?
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
A eureki sa fajne, bo wprowadza planowanie na nowy poziom, zaczynasz kombinować jak dostać te darmowe punkty nauki, szukasz okoliczności, zeby je wyzwolić itp.
Masz dodatki czy grasz na czysto i darmowo?
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Stawiajcie przed sobą większe cele. Ciężej chybić.
- Matthias[Wlkp]
- purpurowy
- Posty: 7478
- Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
- Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!
Re: Civ VI
Na czysto i darmowo. To jest mój punkt honoru, żeby mieć kompletną Civkę za mniej niż pół ceny podstawki w momencie premiery. Nie oszukujmy się - to jest wciąż odgrzewanie tego samego kotleta - nie widzę w tej grze nic, czego nie można było załatwić jakimś większym dodatkiem do jakiejś starszej Civki.
- Razorblade
- Mr. Kroper
- Posty: 4892
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56
Re: Civ VI
Bo grasz wlasnie na czysto...
Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
- Matthias[Wlkp]
- purpurowy
- Posty: 7478
- Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
- Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!
Re: Civ VI
A ten komentarz to do którego posta?Razorblade pisze:Bo grasz wlasnie na czysto...
Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka