Civ VI

... czyli wszystko o grach, konsolach i ustawkach na gry online

Moderatorzy: boncek, Zolt

Awatar użytkownika
SithFrog
Król Sucharów
Posty: 15419
Rejestracja: 5 maja 2014, o 09:00

Re: Civ VI

Post autor: SithFrog »

zodi pisze: notorycznie wieszać...
Nie mam zielonego pojęcia dlaczego
Wychodzi do pulpitu
pojawia się okienko Error Notice Firaxis (czy coś w ten deseń)
proponuje wysłanie do Sida Meiera raportu z błędem...
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Turtles
rzuff
Posty: 4385
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:58
Lokalizacja: Warszawa

Re: Civ VI

Post autor: Turtles »

Napisał Sith, poczem wrócił do grania w Civke na swojej konsoli




;]
Obrazek
#sgk 4 life.
Awatar użytkownika
SithFrog
Król Sucharów
Posty: 15419
Rejestracja: 5 maja 2014, o 09:00

Re: Civ VI

Post autor: SithFrog »

Turtles pisze:Napisał Sith, poczem wrócił do grania w Civke na swojej konsoli
;]
Ale ja jestem "nor/neither". Albo "both". Uważam, że fajnie mieć PCta i konsolę albo najlepiej więcej konsoli :D Więc albo nie jestem żądnym ze stereotypów albo jestem PC Master Race i Console Peasant w jednym :D
Obrazek
zodi
Kofan Annan
Posty: 2669
Rejestracja: 11 maja 2014, o 00:36

Re: Civ VI

Post autor: zodi »

Wczytałem wcześniejszy sejw i wszystko cacy :]
Awatar użytkownika
Goro
zielony
Posty: 86
Rejestracja: 13 maja 2014, o 17:26

Re: Civ VI

Post autor: Goro »

To kiedy jakaś forumowa sesyjka multiplayerowa? :cool:
Allen: Is that a rain coat?
Bateman: YES IT IS!
zodi
Kofan Annan
Posty: 2669
Rejestracja: 11 maja 2014, o 00:36

Re: Civ VI

Post autor: zodi »

A ilu nas tu w końcu gra ?
Awatar użytkownika
Crowley
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Posty: 7589
Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków

Re: Civ VI

Post autor: Crowley »

Ja na razie odpuściłem. Poczekam aż doprowadzą ją do ładu kolejnymi patchami, bo im dłużej gram, tym więcej niedoróbek widzę. Wróciłem do piątki i tam widać jednak te kilka lat poprawiania błędów.
Strasznie nie podoba mi się generator map oraz sposób zajmowania terenu przez AI. Pomijając już fakt, że nie ma mapy świata, nawet na dużych mapach jest okropnie ciasno, a wybór niezbyt dobrej lokalizacji uniemożliwia w późniejszym okresie jakikolwiek rozwój. W dodatku komputer pcha się ze swoimi wioskami w naprawdę kretyńskie lokalizacje. Kontynenty są porozrzucane bardzo przypadkowo i parę razy trafiłem na małą, odciętą od świata wysepkę, na której mogłem sobie zbudować dwa miasta, podczas gdy reszta hasała po wielkich przestrzeniach.
Kompletnie nieprzydatna jest w tej części Civilopedia, która nie podaje wielu podstawowych informacji o dystryktach. Rozwój miasta trzeba planować metodą prób i błędów, bo ciężko się zorientować, co i w jakiej kolejności budować, a bardzo łatwo się zablokować, budując nie te dzielnice co trzeba. W Alpha Centauri też były ograniczenia co do wielkości miast ale można je było obejść budując konkretne budynki, co było jasno powiedziane. W Civ VI jak się już zorientowałem, że trzeba nadrobić liczbę lokali mieszkalnych, albo amenities, to miasto przestało mi się rozwijać, a ja nie mogłem budować nowych dzielnic. Ja wiem, że to moja wina, bo powinienem lepiej planować ale nie znam jeszcze po prostu wszystkich mechanizmów i zależności, m.in. przez tą badziewną Civilopedię. Gra niby promuje tworzenie dużej liczby miast ale w praktyce ciężko się rozwinąć.
O AI w dyplomacji szkoda gadać, bo wszyscy po prostu chcą mnie zabić, bo tak. Wszyscy odmawiają przyjmowania podarków, zrywają sojusze bez ostrzeżenia i bez powodu, negocjowanie umów czasami prowadzi do kompletnie bezsensownych propozycji, ale generalnie bardzo łatwo wycyganić komputer na kasę.

No i przykro mi ale ostatnio odpaliłem Piątkę i stwierdzam ostatecznie, że bajkowa grafika z Szóstki jest po prostu brzydka.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: Civ VI

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Piątka daje radę. Jakbyście grali w piątkę to może bym się jakoś dostosował.
Awatar użytkownika
snt
złoty
Posty: 2141
Rejestracja: 4 maja 2014, o 21:41

Re: Civ VI

Post autor: snt »

Moim zdaniem gra jest o niebo lepsza niż piątka w analogicznym momencie cyklu życia produktu.

Grafika - kwestia gustu. Ja wyłączyłem animowanych przywódców w oknie dyplomacji, bo po pierwsze mi klatkowało w tym miejscu, a po drugie niezbyt mi się te animacje podobały. A tak poza tym IMO jest całkiem przyzwoicie, a nie gram na max detalach.

Do civilopedii nie zajrzałem na razie, po ponad 60 h gry, ani razu, tak więc się nie wypowiadam :)

Jedyna rzecz do której mam wątpliwości to zbilansowanie gry. Gram na piątym poziomie trudności, czyli powiedzmy, nie za wysokim. Komputer któryś to już raz wchodzi w średniowiecze jeszcze przed naszą erą, a w epokę przemysłową w okolicach 1000 n.e. Myślę, że winić tu należy system "eureka moments", który nie do końca jest dobrze wykonany (choć sam jego pomysł jest zajebisty).

Zobaczycie będzie jeszcze pięknie - dojdą nowe grywalne cywilizacje, dojdą mody, grywalna mapa Ziemi itp.
All you need is pork!
Pork.
Pork is all you need...
zodi
Kofan Annan
Posty: 2669
Rejestracja: 11 maja 2014, o 00:36

Re: Civ VI

Post autor: zodi »

Ja wiem, że wad znajdzie się dość dużo. Ale mimo tego gra się przecież świetnie. Pewnie, że dyplomacja jest bezsensowna, ale tak naprawdę to poza tym nie ma elementów, które by irytowały.
I myślę jak snt, będzie jeszcze pięknie(j)!
Gram też teraz na 5 poziomie (król) i za 10 tur wygram technologicznie - choć rewelacji nie ma, jest rok 1960.
zodi
Kofan Annan
Posty: 2669
Rejestracja: 11 maja 2014, o 00:36

Re: Civ VI

Post autor: zodi »

Ktoś już zbudował Sukiennice ? :)
Awatar użytkownika
Goro
zielony
Posty: 86
Rejestracja: 13 maja 2014, o 17:26

Re: Civ VI

Post autor: Goro »

Ja zbuduje jak kupie. Dzis lub jutro ;)
Allen: Is that a rain coat?
Bateman: YES IT IS!
Awatar użytkownika
Bambusek
Pacman
Posty: 816
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:37

Re: Civ VI

Post autor: Bambusek »

Nadchodzą narzędzia do modowania, integracja z Steam Workshop.

I Australia jako nowa cywlilizacja. Czekam na mody z jednostkami: bojowe kangury i koala - samobójcy.
Awatar użytkownika
SithFrog
Król Sucharów
Posty: 15419
Rejestracja: 5 maja 2014, o 09:00

Re: Civ VI

Post autor: SithFrog »

Koala ninjas!
Obrazek
Awatar użytkownika
snt
złoty
Posty: 2141
Rejestracja: 4 maja 2014, o 21:41

Re: Civ VI

Post autor: snt »

Nie wiem czy mi się nie przywidziało, ale mam wrażenie, że giera ostatnio mocno poprawiła swoją wydajność - może to jakiś pacz był?
All you need is pork!
Pork.
Pork is all you need...
zodi
Kofan Annan
Posty: 2669
Rejestracja: 11 maja 2014, o 00:36

Re: Civ VI

Post autor: zodi »

Ciężkozbrojni Aborygeni jako unikalna jednostka ? :>
Awatar użytkownika
Counterman
Waniaaa!
Posty: 4016
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07

Re: Civ VI

Post autor: Counterman »

A poprawili już dyplomację?
IRON MAIDEN are KINGS

"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.

"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
Awatar użytkownika
snt
złoty
Posty: 2141
Rejestracja: 4 maja 2014, o 21:41

Re: Civ VI

Post autor: snt »

Counterman pisze:A poprawili już dyplomację?
Chyba nie bardzo, bo ostatnio wymieniłem z AI jakiś badziewny surowiec na zajebistą relikwię :)
All you need is pork!
Pork.
Pork is all you need...
zodi
Kofan Annan
Posty: 2669
Rejestracja: 11 maja 2014, o 00:36

Re: Civ VI

Post autor: zodi »

AI cały czas jest mistrzem w wypowiadaniu wojen, których potem praktycznie nie prowadzi, a na zakończenie oferuje pokój + hajs i jakieś surowce :]
zodi
Kofan Annan
Posty: 2669
Rejestracja: 11 maja 2014, o 00:36

Re: Civ VI

Post autor: zodi »

Grał już ktoś po patchu ostatnim ?
Ponoć poprawili AI, ponoć komp coś już myśli.
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: Civ VI

Post autor: Razorblade »

Panowie odkopuje... moze na multi ktos reflektuje?
Awatar użytkownika
Crowley
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Posty: 7589
Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków

Re: Civ VI

Post autor: Crowley »

A da się już grać z przyjemnością?
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: Civ VI

Post autor: Razorblade »

Od poczatku sie dalo :P. No i mowie o multi przeciez ;)
Awatar użytkownika
Goro
zielony
Posty: 86
Rejestracja: 13 maja 2014, o 17:26

Re: Civ VI

Post autor: Goro »

Ja zawsze na civke chetny
Allen: Is that a rain coat?
Bateman: YES IT IS!
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: Civ VI

Post autor: Razorblade »

W dziale multi aktualizacja. Ktos cos?
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: Civ VI

Post autor: Razorblade »

Zapowiedzieli dodatek! :D

I wyglada swietnie :)
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: Civ VI

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Z HB za $12 chyba się skuszę... Poprawili w końcu tą nieszczęsną dyplomację?
Awatar użytkownika
Crowley
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Posty: 7589
Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków

Re: Civ VI

Post autor: Crowley »

Grałem parę godzin i nikt nie wypowiedział mi wojny z czapy. Jest szansa. Umowy handlowe działają jak w piątce w sumie. Chyba poprawili.

EDIT: Jeszcze... jedna... tura... :sciana:
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
Awatar użytkownika
Larofan
Social Media Ninja
Posty: 3932
Rejestracja: 5 maja 2014, o 10:15
Lokalizacja: Poznań, Poland

Re: Civ VI

Post autor: Larofan »

zakupiwszy tez z okazji promki na HB

i tak

grafika jest oblesna... te ludziki z wodoglowiem jakos mnie nie zachycaja.. jedno co mi sie podoba mimo ze na poczatku jest troche malo wyrazne to fajnie wymyslony 'fog of war' ktory wyglada jak taka stara mapa, a nieodkryte kawalki mapy maja szkice roznych smokow i innych potworow ktore tam na pewno mieszkaja :)

na plus w sumie sa nieoczywisci liderzy (np. nie po raz ochnasty napoleon)

budowa miast zyskala sporo bo trzeba sie zastanowic - jeszcze nie ogarnalem dokladnie co ma na co wplyw i trudno mi to zaplanowac ale poniewaz jest dodatkowa mechanika to jest ciekawiej

kompletnie nie rozumiem jeszcze 'amenities' i 'housing' - niektore rzeczy to dodaja ale nie wiem ktore albo nie sa jakies logiczne - przynajmniej takie mam wrazenie. w efekcie moje miasta nie rosna tak szybko jak bym sobie tego zyczyl

fakt ze cuda musze byc budowane jak dzielnice jest super - wreszcie nie bedzie stolic posiadajacych wszytko od piramid, hagie sofie przez teatr the globe po pentagon. no i wyglada to ladniej z wierzchu i od razu widac co gdzie jest

motywu z typem wladzy jakos tez nie moge do konca opanowac - tzn rozumiem mechanike ale troche jest tego duzo i co chwile jakies nowe, mam wrazenie srednio uzyteczne karty wpadaja ktore ignoruje ;)

zobaczymy co bedzie dalej
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: Civ VI

Post autor: Razorblade »

Ja uwielbiam ta grafike. Ale ja jestem dziwny ;)
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: Civ VI

Post autor: Razorblade »

A jakby ktos chcial za grosze idsorzedac australijczykow to ja chetnie. Albo mofe sie z kims umowic na humbla - on civ vi i wikingow (albo tylko civ vi) a ja dlc to niech daje znac ;)
Awatar użytkownika
Crowley
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Posty: 7589
Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków

Re: Civ VI

Post autor: Crowley »

Mi grafika też się nie podoba. Nie dość, że nie jest szczególnie ładna, to jeszcze mapa jest moim zdaniem mało czytelna. Jedne ikonki zasłaniają drugie i w późniejszych okresach nic nie widać.
Larofan pisze:kompletnie nie rozumiem jeszcze 'amenities' i 'housing' - niektore rzeczy to dodaja ale nie wiem ktore albo nie sa jakies logiczne - przynajmniej takie mam wrazenie. w efekcie moje miasta nie rosna tak szybko jak bym sobie tego zyczyl
Ja już zaczynam ogarniać. Trzeba przede wszystkim zapomnieć o Civ V i napierdzielać miasta, żeby mieć dostęp do surowców luksusowych. To one dają "amenities" ale tylko jedno źródło (np. druga kopalnia diamentów daje tylko surowiec na handel, a nie wpływa na amenities) i każde z nich oddziałuje jedynie na 4 miasta. Trzeba więc prowadzić ekspansję ale bardzo ostrożnie wybierać lokalizację nowych miast. A jak jeszcze trzeba uwzględniać miejsca pod dzielnice, to w ogóle robi się ciekawie. Inna sprawa, że niewielkie braki w "amenities" i "housing" nie mają jakichś tragicznych skutków. W poprzednich częściach ujemne szczęście od razu potrafiło napsuć krwi.
Do tego dochodzi jeszcze możliwość budowy kolejnych dzielnic co 3 kolejnych mieszkańców i rozbudowa miast wchodzi na zupełnie nowy poziom złożoności. Na początku ciężko to ogarnąć ale powoli dochodzę co i jak. Niestety interfejs w miastach jest taki jak mapa: mało czytelny i mało intuicyjny. Zwłaszcza po fantastycznych, czyściutkich okienkach Civ V.
Larofan pisze:motywu z typem wladzy jakos tez nie moge do konca opanowac - tzn rozumiem mechanike ale troche jest tego duzo i co chwile jakies nowe, mam wrazenie srednio uzyteczne karty wpadaja ktore ignoruje
Sporo kart wydaje się mało użytecznych ale to pewnie zależy od stylu grania. Fajne jest to, że można sobie dostosować ustrój do sytuacji na mapie, nawet na kilka tur. Przydałoby się za to więcej ustrojów.

Średnio podoba mi się ograniczona pula wielkich postaci. Chyba że to dotyczy tylko proroków i jest zależne od liczby dostępnych religii. Z innymi specjalistami też jest tak, że po pewnym czasie przestają się w ogóle pojawiać? O_o

Ale ogólnie zaczynam już kleić co i jak (to chyba najtrudniejsza Cywilizacja do ogarnięcia podstaw) i gra pokazuje pazur. Wzięła wszystko co dobre z piątki, a w pewnych aspektach wróciła do przeszłości i bardzo dobrze jej to wyszło. A czy u was też jest tak, że mapa przewija się po dojechaniu kursorem w pobliże brzegu ekranu ale przestaje po dojechaniu do samego końca? Strasznie mnie to irytuje, a może to tylko u mnie coś jest nie tak.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: Civ VI

Post autor: Razorblade »

Dokladnie tak dziala przewijanie. Ja sie przyzwyczailem ;)
Awatar użytkownika
Crowley
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Posty: 7589
Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków

Re: Civ VI

Post autor: Crowley »

phpBB [video]


Ta scena chyba już zawsze będzie inspirować ludzi do tworzenia. :D

EDIT: Kupiłem Jadwigę. Nienawidzę Sida Meiera. :maruda:
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
Awatar użytkownika
Crowley
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Posty: 7589
Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków

Re: Civ VI

Post autor: Crowley »

Pierwsze polskie miasto to Kraków, drugie... Radom. :D Jestem ciekaw, kto wymyślił taki żart. Zresztą po trzeciej Warszawie jest Lublin a nie żadne Wrocławie, Poznanie, czy Gdański.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
Awatar użytkownika
Gregor
Grzechu z Polityki
Posty: 3556
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:45

Re: Civ VI

Post autor: Gregor »

Gdańsk co akurat by się zgadzało gdzieś na końcu polski :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: Civ VI

Post autor: Razorblade »

Crowley pisze:Pierwsze polskie miasto to Kraków, drugie... Radom. :D Jestem ciekaw, kto wymyślił taki żart. Zresztą po trzeciej Warszawie jest Lublin a nie żadne Wrocławie, Poznanie, czy Gdański.
Nie... pierwsze to Krakow. Potem miasta sa losowo przydzielane
Awatar użytkownika
Crowley
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Posty: 7589
Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków

Re: Civ VI

Post autor: Crowley »

Aaaaa. Myślałem, że kolejność jest ustalona. Zaskoczył mnie ten Radom. Obawiałem się, że kolejny będzie Sosnowiec a potem Łomża.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
Awatar użytkownika
Goro
zielony
Posty: 86
Rejestracja: 13 maja 2014, o 17:26

Re: Civ VI

Post autor: Goro »

Rzut okiem na nowości jakie wprowadzi dodatek :)

https://www.youtube.com/watch?v=h31myLy ... vilization
Allen: Is that a rain coat?
Bateman: YES IT IS!
Awatar użytkownika
Yankes
prof. Miodek
Posty: 607
Rejestracja: 5 maja 2014, o 00:06

Re: Civ VI

Post autor: Yankes »

Crowley pisze:Aaaaa. Myślałem, że kolejność jest ustalona. Zaskoczył mnie ten Radom. Obawiałem się, że kolejny będzie Sosnowiec a potem Łomża.
No przecierz Radom is Random :P
Awatar użytkownika
Larofan
Social Media Ninja
Posty: 3932
Rejestracja: 5 maja 2014, o 10:15
Lokalizacja: Poznań, Poland

Re: Civ VI

Post autor: Larofan »

error mi wyskakuje jak chce wlaczyc civke 6 ze nie mam pliku msvp150.dll
okazuje sie ze wcale nie tak latwo ten brak uzupelnic i bawie sie tym juz jakis czas :) przeinstalowalem gre ale bez efektu
teraz robie jakis skan w windozie ale nie licze na efekty.. potem bede probowal z palca wsadzic ten plik na miejsce
mial ktos takie cos?
Awatar użytkownika
Crowley
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Posty: 7589
Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków

Re: Civ VI

Post autor: Crowley »

Ja nie. Oprócz bardzo długich czasów ładowania, nie mam na co narzekać. Gra się ani razu nie zawiesiła, nie wywaliła ani nic podobnego. Odpukać.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
Awatar użytkownika
Larofan
Social Media Ninja
Posty: 3932
Rejestracja: 5 maja 2014, o 10:15
Lokalizacja: Poznań, Poland

Re: Civ VI

Post autor: Larofan »

przeinstalowanie directX i jakichs innych spraw na slepo w koncu zadzialalo.. w ktoryms filmiku na yt ktos to opisal
upierdliwe ale jest ok juz :)
Awatar użytkownika
Goro
zielony
Posty: 86
Rejestracja: 13 maja 2014, o 17:26

Re: Civ VI

Post autor: Goro »

Postanowilem odswiezyc civke przed premiera dodatku. Na pierwszy ogien Japonia, zwykla wielkosc mapy, normal speed, emperor. Bardzo podobaja mi sie zmiany w religii jakie firaxis wprowadzil : nowe panteony, nowe wierzenia, czytelniejsze wplywy naszej religii na sasiednie miasta, ilosci wyznawcow poszczegolnych religii itp. AI rowniez zostalo poprawione : pomijajac juz brak ciaglego wypowiadania wojen znienacka , SI nie idzie slepo w rozwijanie wlasnej religii (jezeli nie ma ukrytej agendy). Po obejrzeniu featuresow dodatku Rise and Fall - jaram sie :mrgreen:
Allen: Is that a rain coat?
Bateman: YES IT IS!
Awatar użytkownika
Crowley
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Posty: 7589
Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków

Re: Civ VI

Post autor: Crowley »

Najważniejsze, że naprawili przesuwanie mapy. :D Próbuję grać Polakami i jak nie rzuci mnie gdzieś pod biegun, to pierwsze 100 tur spędzam na ciągłej walce z barbarzyńcami, ewentualnie jakiś Hiawata buduje mi miasto 4 pola od Krakowa. Nie umiem w to grać.
A najgorsze, że gra mi się ładuje dobre kilka minut, więc szybki restart nie jest miły.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
Awatar użytkownika
peterpan
Loara
Posty: 2229
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:57
Lokalizacja: Słoik City
Kontakt:

Re: Civ VI

Post autor: peterpan »

Jak byłem u siebie na wiosce to pograłem trochę. Rzeczywiście ładuje się długo, nawet z dysku SSD. Aż się zdziwiłem.
Stawiajcie przed sobą większe cele. Ciężej chybić.
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: Civ VI

Post autor: Razorblade »

Crowley pisze:Najważniejsze, że naprawili przesuwanie mapy. :D Próbuję grać Polakami i jak nie rzuci mnie gdzieś pod biegun, to pierwsze 100 tur spędzam na ciągłej walce z barbarzyńcami, ewentualnie jakiś Hiawata buduje mi miasto 4 pola od Krakowa. Nie umiem w to grać.
A najgorsze, że gra mi się ładuje dobre kilka minut, więc szybki restart nie jest miły.
Zagraj na mapie swiata z "true start location" :-)
Awatar użytkownika
snt
złoty
Posty: 2141
Rejestracja: 4 maja 2014, o 21:41

Re: Civ VI

Post autor: snt »

Czekam aż dodatek będzie sporo przeceniony. Za oryginalną Civ VI dałem ponad 200 plnów, tak więc kolejna ponad stówa za dodatek to przesada.
All you need is pork!
Pork.
Pork is all you need...
Awatar użytkownika
Crowley
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Posty: 7589
Rejestracja: 4 maja 2014, o 20:00
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków

Re: Civ VI

Post autor: Crowley »

Zajrzałem do steamowego Warsztatu a tam mod z mapą Ziemi w każdym możliwym rozmiarze. Jestem ukontentowany.
A ten, kto naprawił przesuwanie mapy, powinien dostać pokojowego Nobla.
All the good in the world
You can put inside a thimble
And still have room for you and me
If there's one thing you can say
About Mankind
There's nothing kind about man
Awatar użytkownika
Counterman
Waniaaa!
Posty: 4016
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07

Re: Civ VI

Post autor: Counterman »

Crowley pisze: A ten, kto naprawił przesuwanie mapy, powinien dostać pokojowego Nobla.
O to, to. Tylko czy to w formie patchu dali, czy muszę mieć dodatek? :D
IRON MAIDEN are KINGS

"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.

"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
ODPOWIEDZ