Oglądam to już chyba 4 raz i nie mogę przestać się śmiać. Muszę brzmieć podobnie jak pilotuję żonę. CONCENTRATE! You have to listen to me!
![;) ;)](./images/smilies/2.gif)
Moderatorzy: boncek, Zolt, Cherryy
Nie bylo. Tym bardziej jesli ogladalo sie je na RTL z reklamami co 15 okrazen...Yggor pisze: Tymczasem mnie w ten weekend kompletnie wyleciało z głowy, że jest wyścig, ale GP Brazylii chyba nie było jakieś super interesujące.
Eufemizm jak sądzęVoo pisze: dość niebezpieczne
myślę, że coś korzystnego z tego na pewno wycisną spece od marketinguVoo pisze: Urody to raczej bolidom nie doda ale pewnie spece od aerodynamiki wycisną z tego coś korzystnego
chodzi o to, ze o ile przy pierwszej i drugiej czesci pomysl okazal sie bardzo dobry i ciekawy, o tyle w ostatniej zwyczajnie oszczedzanie opon sie odbywalo... No i ci slabsi zbyt szybko odpadaja (nie nadarzaja podjac walki), przez co ci wyzej stoja na swojej pozycji bo nikt ich nie "spycha". IMHO na 3cia czesc kwalifikacji powinna byla zostac "stara zasada"Voo pisze:Z tego co kojarzę to jednak po prostu okazały się chujowe z samego założenia, nikt nie musiał strajkować a przynajmniej nic o tym nie czytałem.
Wyglada jak maskowanie prototypowVoo pisze:Focusy RS zespołu Blocka na tegoroczne Mistrzostwa Świata w Rallycrossie
[...]
Dla mnie bomba
Dokładnie. Moja pierwsza myśl: pokazują po kawałku, zdjęcia sprzed oderwania wszystkich naklejekLLothar pisze:Wyglada jak maskowanie prototypow