XCOM 2

... czyli wszystko o grach, konsolach i ustawkach na gry online

Moderatorzy: boncek, Zolt

Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

phpBB [video]

phpBB [video]


Hajpuję na maksa, że aż zakładam wątek 8-)

Podoba mi się to, co widzę. Nie poszli w udziwnianie walką pod wodą, czy przeprowadzką na Marsa.

Mamy babeczkę z maczetą (ciekawe, że ma meksykańską flagę na plecach ;)), babeczkę-węża, gościa z pet-dronem, mechy, walkę w mieście, zasadzki - chyba w dobrą stronę to idzie.

No i zajebisty preored na Amazonie...
http://www.amazon.com/XCOM-2-PC/dp/B00YHZEILQ
Awatar użytkownika
Counterman
Waniaaa!
Posty: 4016
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07

Re: XCOM 2

Post autor: Counterman »

Z tego co widziałem powtarza się jeden element, który mnie zawsze trochę wnerwiał - co chwilę pojawiają się nowi przeciwnicy z niczego się nie zapowiadających części mapy. Zawsze mnie to denerwowało w tego typu seriach.
IRON MAIDEN are KINGS

"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.

"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
Parmezan
Posty: 3897
Rejestracja: 5 maja 2014, o 12:06

Re: XCOM 2

Post autor: PIOTROSLAV »

Ja jestem świeżo po skończeniu pierwszej części (w połowie gry przestawilem poziom trudności na normalny). Bardzo chętnie zagram w kolejną część. Zastanawiam się, czy odpalić oryginalne ufo, bo jak słyszę wszystkie opowieści o łzach graczy, o tym, że się ginie jeszcze przed wyjściem z transportowca to mi się odechciewa.
All in all najtrudniejsze dla mnie były walki z czarnymi robotami.
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"

Zarejestrowany: 8/10/2001
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Mnie zniechęca do oryginalnego UFO to, jak się gra skaluje z czasem. W pewnym momencie bierzesz na Avengera 24 ludzi - porównaj sobie, ile czasu zajmowała Ci jedna tura w XCOM z 6 żołnierzami, a potem pomnóż odpowiednio... Do tego mega-OP zdolności psioniczne (pod koniec, jeśli dobrze pamiętam, wysyłało się jednego gościa na zwiad, a reszta siedziała w samolocie i robiła mind-control wszystkim wrogom).

Gierka była na prawdę fajna, ale nie bez wad i bardzo czasochłonna.
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

phpBB [video]


Gameplay!!!!

hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype....hype...................hype?
zodi
Kofan Annan
Posty: 2669
Rejestracja: 11 maja 2014, o 00:36

Re: XCOM 2

Post autor: zodi »

6:45 - mogliby wykombinować jakieś bardziej polsko-brzmiące nazwisko ;)
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Awatar użytkownika
Counterman
Waniaaa!
Posty: 4016
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07

Re: XCOM 2

Post autor: Counterman »

Dobra, lepiej żeby wydali później niż w takim stanie zabugowania jak jedynkę. :P
IRON MAIDEN are KINGS

"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.

"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Co prawda, to prawda...
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

No to jest już w przedsprzedaży na Steamie... Za $80 CAD???? Chyba ich trochę pogięło...Wiesiek 3 był za $60. Ja rozumiem, że różnica w kursie i te sprawy, ale jakoś w drugą stronę to nigdy nie działa :P.

No nic, będzie trzeba poczekać...
Awatar użytkownika
Counterman
Waniaaa!
Posty: 4016
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07

Re: XCOM 2

Post autor: Counterman »

Ja w ogóle jestem sceptyczny. Ta jedynka bardzo mnie zniesmaczyła, odbugowali ją ile po premierze - 8 miesięcy? To na steamie za 50% już wtedy można będzie kupić.
IRON MAIDEN are KINGS

"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.

"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
Awatar użytkownika
Piccolo
Bambus Junior
Posty: 1920
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:10

Re: XCOM 2

Post autor: Piccolo »

Plus dodatek, podobno naprawdę podnosi jakość rozgrywki.
What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle.
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Jak dla mnie, dodatek nie był szczególnie konieczny - grało się super tak, jak było wcześniej. Podstawkę przeszedłem 3-4 razy, a z dodatkiem raz...
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

powiedzcie Panowie komuś zacofanemu kto dopiero pierwsze (nowe) XCOM chce zaczynać - Enemy Within to jest oddzielna kampania czy ta sama kampania ale wzbogacona o nowe motywy/jednostki? Bo gra mi daje wybór co chcę odpalać i właściwie nie wiem czy zaczynanie od EW ma sens?
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Możesz spokojnie zaczynać od EW. Ta sama kampania, tylko ma więcej "dodatków".
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

ok - dzięki - o to właśnie pytałem
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

ok jako że 2 lata po premierze zabieram się za grę to jak każdy prawdziwy gimnazjalista zrobiłem do tego wydarzenie na FB dające możliwość przeżycia fikcyjnej śmierci w grze komputerowej :P
https://www.facebook.com/events/1643476722530692/
Obrazek
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: XCOM 2

Post autor: Razorblade »

Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Nazwijcie mnie świrem, ale jednak zakupiłem sobie pełnego pierwszego XCOM-a na PC, mimo że mam wersję na X360 (podstawka) i PS3 (Commander Edition, czyli standalone dodatek). Głównie dlatego, że ostatnio w ogóle nie chce mi się konsoli odpalać i w ogóle ta gra na konsoli działała wolno - tekstury się długo ładowały (czasami leciał Avenger bez tekstur tak długo, że ekipa zdążyła wyskoczyć, zanim te się pokazały), do tego brak możliwości korzystania z modów oraz korumpujące się Ironmany.

W ogóle to wersja na X360 chodzi dużo lepiej, ale to może być też kwestia tego, że to podstawka.

Różnica jest KOLOSALNA. Przeskok z 720@30 na 1080@60 po prostu MIAŻDŻY. Do tego żadnych zacięć i kilkukrotnie krótszy czas ładowania poziomów. WOW, aż chce się grać...
Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
Parmezan
Posty: 3897
Rejestracja: 5 maja 2014, o 12:06

Re: XCOM 2

Post autor: PIOTROSLAV »

Ja pod wpływem akcji DW zacząłem wczoraj grać w ajronmana na normalu i muszę powiedzieć, że póki co to jest superfajnie. W miarę szybko postawiłem sobie budynek do mechów a gra od razu pobiła poprzeczkę. I nawet przeszkadza mi jak ktoś zginie z drużyny...
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"

Zarejestrowany: 8/10/2001
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

przez to opisywanie to połowę wolniej mi gry ubywa swoją droga - ja jeszcze cyborga żadnego nie mam bo mi fabularnie nie podpasował ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Jakoś wolę inwestować w bioniczne upgrade'y. Po co ucinać zdrowe kończyny, żeby włożyć kogoś w mecha... Już lepiej budować te śmieszne łaziki, za którym ktoś może się schować.
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

a ten tego jak można "reputajce" wśród państ członkowskich ratować bo RPA mi się już odlączyło z 3 kolejne państwa maja po 5 kresek i w sumie nic z tym nie mogę robić... ;/
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Satelity wysyłać i robić misje. Są też specjalne misje które znacząco obniżają panikę
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: XCOM 2

Post autor: Razorblade »

Nie pomoge bo zglosilem sie na pobor i to jeszcze przed Zaba i dupa. Nie ma mnie. Foch!

Tak jak Matti - pilnowac krajow z danego kontynentu przy wybieraniu misji uprowadzen, satelity oraz "special events". I chyba jak ucieknie 5(4?) panstw to game over.
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

Nie pomoge bo zglosilem sie na pobor i to jeszcze przed Zaba i dupa.
No i przynajmniej jeszcze żyjesz :P
I chyba jak ucieknie 5(4?) panstw to game over.
fuck... tylko z jakiegoś tam powodu nie chciało mi trzeciego satelity wysłać - nie pamiętam już.
Obrazek
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: XCOM 2

Post autor: Razorblade »

A wybudowales nowe pokje kontroli satelit i nowe satelity? :spy:
Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
Parmezan
Posty: 3897
Rejestracja: 5 maja 2014, o 12:06

Re: XCOM 2

Post autor: PIOTROSLAV »

Dragon_Warrior pisze:
I chyba jak ucieknie 5(4?) panstw to game over.
Konkretnie, to jak dwa regiony się wycofaja, to projekt XCOM zostaje rozwiazany.

Ale w sumie polecam zrobienie sobie mecha do h2h. w zasadzie w poczatkowych fazach gry kazdy przeciwnik jest dla nich na 1 walnięcie i maja dodatkowe hp, wiec nawet dwa ciosy od chrysalidów moga wystać
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"

Zarejestrowany: 8/10/2001
Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
Parmezan
Posty: 3897
Rejestracja: 5 maja 2014, o 12:06

Re: XCOM 2

Post autor: PIOTROSLAV »

Dziś mam ślub, ale zagrałem sobie jedną misję w xcoma... Akurat padło na namierzenie statku z autopsjami. Pierwszy raz się wycofałem. Wyskoczyło mi 6mutonow i sectoid commander z obstawą. Strat 1, reszta ciężko ranna
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"

Zarejestrowany: 8/10/2001
Awatar użytkownika
Zolt
menda+
Posty: 5061
Rejestracja: 4 maja 2014, o 15:19
Lokalizacja: Tír na nÓg

Re: XCOM 2

Post autor: Zolt »

no to najlepszego na nowej drodze życia!
Obrazek
You give up a few things, chasing a dream.
"Ty jesteś menda taka pozytywna" - colgatte
#sgk 4 life.
Old FŚGK number is 12526
MISTRZ FLEP EURO 2024 :cool:
Awatar użytkownika
Voo
Stary Człowiek, A Może
Posty: 6414
Rejestracja: 4 maja 2014, o 21:57
Lokalizacja: ŚCD (Środek Ciemnej Dupy)

Re: XCOM 2

Post autor: Voo »

Gratki Piotro! Ostatnio widziałem na siłowni gościa, ktory nagle się zerwał i pobiegł do szatni. Na pytanie, gdzie mu się tak spieszy odparł, że za dwie godziny ma swój ślub. Co pasja to pasją ;)
Obrazek
Urodzić się [100%] Wykształcić się [100%] Znaleźć pracę [100%] Znaleźć kobietę [100%] Założyć rodzinę [100%] Wziąć kredyt [100%] Spłodzić dziecko [100%] Wychować dziecko [100%] Spłacić kredyt [60%] Iść na emeryturę [0%] Umrzeć [0%]
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Uważaj Piotro! To mógł być znak! Sectoid Commander zazwyczaj oznacza teściową!
Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
Parmezan
Posty: 3897
Rejestracja: 5 maja 2014, o 12:06

Re: XCOM 2

Post autor: PIOTROSLAV »

wow... xcom chodzi ze steama na ubuntu...
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"

Zarejestrowany: 8/10/2001
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

chyba przegram przedwcześnie przez czerwony poziom paniki prawie wszędzie - zupełnie nie wiem czemu ;/
Obrazek
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: XCOM 2

Post autor: Razorblade »

Bo mnie nie wystawiles Obrazek.

Strzelam. Malo satelit, odpuszczane misje, zle zarzadzanie panika kontynentow (pamietaj - zwieksza sie panika na calym kontynencie a nie tylko w panstwie w ktorym byly porwania na ktore nie mogles zareagowac).

Zaczynaj drugi raz jak cos bo czytalo sie swietnie ;)
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

A mi za to coś za dobrze idzie. Żadnego straconego wojaka, ostatnio doszedł 7 pułkownik, tylko jedno państwo się wycofało (spanikowały 4 na raz na koniec miesiąca a miałem tylko 3 satelity do odpalenia) i w ciągu miesiąca będę miał pokrytą reszte świata satelitami.
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

Misje tylko jedną przegrałem co mi EXALT wystrzelał ludzi - tak nigdy nie odrzuciłem żadnej. Jakkolwiek ruszyłem fabułę na próbę bez relacjonowania (znaczy screeny są ku pamięci) i po podbiciu bazy obcych tej podziemnej wszędzie mi o 2 paski spadło wiec może pociągnę jeszcze chwilę.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

DW, ale powiedz, ile masz w sumie satelit na orbicie i który to miesiąc gry?
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

4? i dwie się budują - w sumie nie wiem który miesiąc - mam dwie plazmy już wynalezione i trafiają mi się na misjach już oddziały 2 mutony + berserk dość często.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

No to zdecydowanie masz za mało satelit. Ja w mojej ostatniej grze trochę przesadziłem bo skupiłem się wyłącznie na satelitach, przez co będę miał ich w tym miesiącu 12, a jeszcze nie mam ciężkich laserów.

Generalnie to co miesiąc staram się wystrzelić 2-3 satelity. Potem, jak już cała ziemia będzie pod kontrolą to jest bardzo dużo czasu na badania, ganianie za statkami obcych i inne takie. Dobrze jest czasem jeden kontytent zostawić sobie bez satelit, żeby obcy mieli gdzie porywać ludzi (żeby było na czym squad ćwiczyć)

Satelity są mega ważne bo:
- kraj z satelitami - obcy tam nie porywają
- obłożysz kontynent satelitami - dostajesz bonus (np. Aftyka +30% cash)
- jak kraj ma satelitę, to daje co miesiąc kasę (tyle ile na widoku satelit)
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

ba - jak zaczynałem to tego nie wiedziałem - właściwie niczego nie wiedziałem skąd się sporo zgonów brało - teraz poczytałem trochę chcący-niechcący przez komentarze ludzi w wydarzeniu - to mi się rotacja lduzi w oddziale zmniejszyła dwu-trzykrotnie :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Zolt
menda+
Posty: 5061
Rejestracja: 4 maja 2014, o 15:19
Lokalizacja: Tír na nÓg

Re: XCOM 2

Post autor: Zolt »

Bo mnie nie wystawiles .
no! Z Razorem i ze mną w oddziale grę byś skończył w 2h ;)
Obrazek
You give up a few things, chasing a dream.
"Ty jesteś menda taka pozytywna" - colgatte
#sgk 4 life.
Old FŚGK number is 12526
MISTRZ FLEP EURO 2024 :cool:
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

a tak Razor jeszcze żyje :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7478
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Co do przeżywania, to byłem z siebie bardzo dumny, jak udało mi się bez strat przejść misję w St.Johns w Kanadzie - tej z wielorybami ;)
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

a to tam gdyby nie przypadkowa śmierć Żabskiego w pierwszej turze (one hit od zombiego przez okno) to też by się bez strat udało - choć sam zaskoczony byłem, że babka wysłana samobójczo do nadajnika - dała radę przybiegnąć z powrotem (co prawda osłonie się naprawdę fartownie udało zdjąć jej pościg ale zawsze).
Obrazek
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: XCOM 2

Post autor: Razorblade »

DW - serio masz mysliwce na kontynentach bez jakiejkolwiek satelity?

Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

nie grałem w tego xcoma nigdy wcześniej :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

Dzięki panowie ze ktokolwiek ostrzegł mnie przed mechaniką kontrataków obcych :P
tryb ironman + obrona bazy przy 2 rozbrojonych członkach głównego oddziału to zajebisty motyw :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4892
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: XCOM 2

Post autor: Razorblade »

Dragon_Warrior pisze:Dzięki panowie ze ktokolwiek ostrzegł mnie przed mechaniką kontrataków obcych Obrazek
tryb ironman + obrona bazy przy 2 rozbrojonych członkach głównego oddziału to zajebisty motyw Obrazek
Jojczysz. Mialem to samo Obrazek.
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

co prawda o dziwo mimo ironmana gra daje opcje restartu misji ale nie do końca widzę szanse i tak - za pierwszym podejściem i tak mi zaskakująco dobrze szło jak na jednostki latające z podstawowymi strzelbami - ale pod sam koniec padł Piotrosłav a cała ekipa zaczęła panikować - przez co ostatnia babka ginęła walcząc z ostatnią 3ką sektopodem, cyberdyskiem i berserkiem :P

Doopisuje misje do aktualnej i pomysle czy powtarzać i naiwnie liczyć ze bedzie lepiej czy jednak spektakularnie skończyć :P
Obrazek
ODPOWIEDZ