FSGK.PL

since 1998
Teraz jest 16 listopada 2018, o 07:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2570 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 listopada 2018, o 22:29 
Avatar użytkownika
prof. Miodek
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 00:06
Posty: 414
Matthias[Wlkp] napisał(a):
Może się mylę, ale teraz używa się innych narzędzi do pisania gier, które nie są tak wydajne jak kiedyś.

Np. czytałem wypowiedź Chrisa Sawyera, że Rollercoaster Tycoon był pisany w Assemblerze. Nie wiem, czy to był wyjątek, ale teraz na pewno nikt tak gier nie pisze, bo masz Unity i inne ułatwiacze. Poza tym nikt nie musi iść w najwydajniejszy kod, bo sprzęty nadążają i tak.

Najbardziej widzę różnicę w Motorsport Managerze - wersja na PC ma dużo więcej opcji, parametrów i innych wodotrysków niż nawet trzecia iteracja tej gry na komórki.


No tu moge sie nie zgodzic, popierwsze obecnie glownym ograniczeniem jest szybkosc pamieci. Jak dane (tekstury, obiekty, poziomy etc) sa takie same to w czym zostala napisana logika zabardzo nie robi.
Nie wazne czy to Assembler, C/C++, Java, C# lub nawet JavaScript (fun fact, mozesz skopilowac gre C++ do JavaScripta i odpalic pod przegladrka i ciagle bedzie sesownie dzialac, bo i tak 90% robity odwala GPU co ma takie same API pod przegladarka jak i w C++).

Kolejny punkt to obecne kompilatory sa o wiele potezniejsze niz kiedys, teraz naprewde trzeba sie postarac by napisac lepszy kod w Assemblerze niz to co kompilator wypluwa.

Dodatkowo obecnie gry tez o wiele wiecej robia niz kiedys, dobrym przykladem jest OpenXcom w ktorym sie udzielam. Na pierwszy rzut oka jest 100 razy wolniejszy niz oryginalna gra ale w zamian 100 ray wiecej rzeczy moza w nim robic np. https://openxcom.mod.io/the-x-com-files
Sama ilosc danych w tym modzie jest z 20-40 razy wieksza niz w ogyginale. 99% tego co mod robi nie da sie zrobic w oryginalnej grze bez kompletnego przepisania wszystkiego na nowo.

Poza tym troche juz zebow zjadlem na przyspieszaniu OXCa, i wniosek mam taki ze samo uzycie assemblera nic nie da bo glownym powodem jest sposob w jaki gra obsluguje dane i dopiero poprawa tego (co latwije zrobic w C++) daje poprawe szybkosci.



SithFrog napisał(a):
Cytuj:
Internauci zauważyli, że Diablo Immortal to w dużej części nakładka na inną grę NetEase: Crusaders of Light. Chińscy deweloperzy nie natrudzili się nawet, aby odpowiednio zmienić interfejs. Umiejętności, mapa, opis zadania, niebieskie znaczniki ataku – wszystko pozostało na swoim miejscu. Aż dziw, że przenieśli pozycje mikstur w inne miejsce. To by było na tyle, jeśli chodzi o produkt tworzony od podstaw przez Blizzard.

Jasne, twórcy oryginalnego Diablo na pewno odpowiadają za ogólną warstwę artystyczną. Dlatego modele klas postaci wyglądają rewelacyjnie. Dlatego historia jest w miarę spójna z uniwersum Sanktuarium. Jednak cała brudna robota spada na azjatyckiego molocha, który rozpocznie proces recyklingu plików Diablo 3, jak również wszystkich poprzednich kalek tego tytułu.


nie wyglada mi ze to jest prosty reskin.
https://www.youtube.com/watch?v=EoZVo37hKjU
w porownaiu z tym:
https://www.youtube.com/watch?v=Ab2-WW1skOM

wszystko kilkukrotniej wyszej jakosci, inna perspektywa (bardziej diablo like), fizyka (trupy lataja, moby sa przesuwane czego w tym pierwszym filmiku nie ma), itemy na ziemi (a nie auto loot).
Ten CoL bardziej mi wyglada na kopie z WoWa.
DI wyglada i zachowuje sie jak D3 a nie WoW.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 6 listopada 2018, o 08:12 
Avatar użytkownika
Król Sucharów
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 09:00
Posty: 14780
Nie napisali, że to prosty reskin, ale wciskanie kitu, że pracują nad tym od lat trochę pachnie ściemą. Chyba, że pracuje 3 ziomków z Blizzarda :)

_________________
Obrazek

"To nie baśń, to życie. Parszywe i złe. Więc do cholery i zarazy przeżyjmy je w miarę przyzwoicie. Ograniczmy ilość czynionych innym krzywd do niezbędnego minimum."

Old FŚGK number is 31 610.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 6 listopada 2018, o 17:04 
Avatar użytkownika
Bambus Junior
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 19:10
Posty: 1863
Ja nie mówiłem, że ten konkretny przypadek to kwestia crunchy itp. Ja po prostu uważam, że takim zachowaniem jesteśmy za nie, w pewien sposób, odpowiedzialni. Ale widzę, że dalej będziemy pizgać fochy jak dzieci. Ja się z tego wypisuję.

_________________
What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 6 listopada 2018, o 20:04 
Avatar użytkownika
Król Sucharów
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 09:00
Posty: 14780
Piccolo napisał(a):
Ale widzę, że dalej będziemy pizgać fochy jak dzieci. Ja się z tego wypisuję.


Nie wypisuj się tylko napisz o co Ci chodzi Piccolo, bo ja się zgubiłem. Kto stroi fochy? Gracze Diablo, którzy zabulili kasę, żeby pojechać na najważniejszy dla ich gry/świata "iwent" i usłyszeć, że nic dla nich nie ma? Naprawdę dziwi Cię ich wkurw?

A crunche nie są winą wkurwionych i oszukanych graczy tylko kiepskiego zarządzania i presji korporacyjnej. Są firmy gamedevowe, w których crunchu nie ma.

_________________
Obrazek

"To nie baśń, to życie. Parszywe i złe. Więc do cholery i zarazy przeżyjmy je w miarę przyzwoicie. Ograniczmy ilość czynionych innym krzywd do niezbędnego minimum."

Old FŚGK number is 31 610.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 6 listopada 2018, o 20:13 
Avatar użytkownika
prof. Miodek
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 00:06
Posty: 414
SithFrog napisał(a):
Nie napisali, że to prosty reskin, ale wciskanie kitu, że pracują nad tym od lat trochę pachnie ściemą. Chyba, że pracuje 3 ziomków z Blizzarda :)

A jakies dowody na to ze to jest sciema? Poza tym jak juz to jest przycienta wersja D3 a nie jakiejs innej gry. I zapewne mogli w to wlozyc kupe czasu by dzialalo sesownie na telefonach.

Poza tym: "że Diablo Immortal to w dużej części nakładka na inną grę NetEase: Crusaders of Light." aka reskin. Co jest bullsitem jak juz to byla inna gra Endless God gdzie znowu po prawu sekundach widac wyrazna roznice w jakosci wszystkiego. Jedynie co jest wspolne to UI...


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 6 listopada 2018, o 20:15 
Avatar użytkownika
Król Sucharów
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 09:00
Posty: 14780
Yankes napisał(a):
Jedynie co jest wspolne to UI...


A skąd wiesz ile wspólnego ma build jednej gry z drugim?

_________________
Obrazek

"To nie baśń, to życie. Parszywe i złe. Więc do cholery i zarazy przeżyjmy je w miarę przyzwoicie. Ograniczmy ilość czynionych innym krzywd do niezbędnego minimum."

Old FŚGK number is 31 610.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 6 listopada 2018, o 20:46 
Avatar użytkownika
prof. Miodek
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 00:06
Posty: 414
Gapilem sie na te pare sekund gameplaya co pokazywali w trailerze, i nastepnie porwywalem z pierwszym lepszym filmikiem z youtuba z tamtymi grami.

Nastepnie patrzylem na szczegoly (ktorte juz wczesniej tu podawalem). I z nich wywnioskowalem ze to nie sa te same gry, jak juz to musialy byc mocno przepisane bo sama podmiana grafik tego nie da.

Jabym gral w demo na bizzconie oraz w tamte gy to bym mogl jeszcze wieksza pewnoscia to okreslic, jak narazie wiekszosc agrumatacji byla o UI a to jest najpsotrza rzecz do zmiany weic wnioskuje ze osoby co gadala nawet nie raczyly potwierdzic sowich przypuszczen.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 6 listopada 2018, o 23:07 
Avatar użytkownika
Parmezan
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 12:06
Posty: 2923
Grajcie w Path of Exile i tyle. :*

_________________
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"

Zarejestrowany: 8/10/2001


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 listopada 2018, o 16:49 
Avatar użytkownika
Król Sucharów
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 09:00
Posty: 14780
Yankes napisał(a):
musialy byc mocno przepisane bo sama podmiana grafik tego nie da


Wiadomo, że nie zrobili samej podmianki w miesiąc, ale pokazywanie tego jako pełnoprawnej gry Blizzarda (w domyśle robionej od podstaw przez nich) to jednak trochę lipa.

_________________
Obrazek

"To nie baśń, to życie. Parszywe i złe. Więc do cholery i zarazy przeżyjmy je w miarę przyzwoicie. Ograniczmy ilość czynionych innym krzywd do niezbędnego minimum."

Old FŚGK number is 31 610.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 listopada 2018, o 20:18 
Avatar użytkownika
prof. Miodek
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 00:06
Posty: 414
SithFrog napisał(a):
Yankes napisał(a):
musialy byc mocno przepisane bo sama podmiana grafik tego nie da


Wiadomo, że nie zrobili samej podmianki w miesiąc, ale pokazywanie tego jako pełnoprawnej gry Blizzarda (w domyśle robionej od podstaw przez nich) to jednak trochę lipa.

no w sesie ze wywalili 80-70% orginalengo kodu i wiekszosc rzeczy na nowo zrobione (to wnioskuje po tym jak przeciwnicy sie poruszaja/zachwuja). Poza tym jedna gra blizzarda co nie jest na ich wlasnym engine jest Heratstone (Unity) weic watpe by teraz chcieli uzyc czyjegos kodu lub engina.

Poza tym uwazam ze to wszystko jest odwrotnie, to nie Blizz przerabia gre NetEasa a NetEase przerabia gre Blizzarda. Moge sie zalozec na 100 zeta ze ta gra poprawnie powinna sie nazywac "Diablo3: Mobile", nowa fabula jest tylko dlatego ze oryginala fabula wymagala 16GiB weic zamiast robic jakas pocieta wersje to zrobili nowa krotsza. Juz niektorzy zarzucali Blizzwi ze przycial D3 by pasowalo do konsol, teraz poprostu poszli jeszcze dalej.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 listopada 2018, o 20:48 
Avatar użytkownika
Król Sucharów
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 09:00
Posty: 14780
Yankes napisał(a):
Juz niektorzy zarzucali Blizzwi ze przycial D3 by pasowalo do konsol, teraz poprostu poszli jeszcze dalej.


No i to jest sendo problemu. Mają w pompie graczy D3.

_________________
Obrazek

"To nie baśń, to życie. Parszywe i złe. Więc do cholery i zarazy przeżyjmy je w miarę przyzwoicie. Ograniczmy ilość czynionych innym krzywd do niezbędnego minimum."

Old FŚGK number is 31 610.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 listopada 2018, o 20:52 
Avatar użytkownika
prof. Miodek
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 00:06
Posty: 414
Ale osoby co luba D3 beda lubic DI, bo to ta sama gra ale teraz mozesz ja grac na kiblu ;P
Jak juz fanowei D2 moga miec problem bo nie lubili D3 a teraz znowu bedzie podobna gra.
No choc Blizz mowil ze ma kilka projektow z swaita Diablo w produkcji, weic jeden to zapewne D4 a drugi remaster D2 (ktory zapewnie czeka na skonczenie remastera WC3).


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 listopada 2018, o 21:00 
Avatar użytkownika
Król Sucharów
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 09:00
Posty: 14780
Yankes napisał(a):
Ale osoby co luba D3 beda lubic DI, bo to ta sama gra ale teraz mozesz ja grac na kiblu ;P


Yankes, czy ty klikałeś linki i oglądałeś na yt filmiki z Blizzconu? Bo mam wrażenie, że nie :D

_________________
Obrazek

"To nie baśń, to życie. Parszywe i złe. Więc do cholery i zarazy przeżyjmy je w miarę przyzwoicie. Ograniczmy ilość czynionych innym krzywd do niezbędnego minimum."

Old FŚGK number is 31 610.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 listopada 2018, o 21:28 
Avatar użytkownika
prof. Miodek
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 00:06
Posty: 414
No ludzie oczekiwali D4 a dostali mobilke a mobilki to zlooooooo (+ niezdrowy hype). Ja sie tu tylko czepiam tego czym naprawe jest DI bo fakt ze zostal zle przyjety to inna sprawa. Poza tym ludzie buczeli i poszli spobie zanim mogli grac w niego.

Poprostu jak narazie zadna gra blizzarda nie byla chlamem, wiec teraz okczekuje ze bedzie tak samo.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 8 listopada 2018, o 10:32 
Avatar użytkownika
Waniaaa!
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 19:07
Posty: 2927
No tak, tyle że wszyscy doskonale rozumieją reakcję ludzi na Blizzcon (poza Yankesem ;) ). wyobraź sobie taką sytuację - jedziesz 2 tysiące kilometrów na konwent nowego super samochodu! Jarasz się jak lampka choinkowa, bo zobaczysz nowy super samochód! Idziesz na wieeeelką prezentację! Jest mega, jest klimat, są zdjęcia pokazujące fragment fajne opony czy zderzaka! Czekasz, prowadzący podgrzewają atmosferę! W końcu kurtyna idzie w górę, jest, jest.... jest trabant z nowym zderzakiem.
Jak myślisz jaka jest reakcja? :P

_________________
IRON MAIDEN are KINGS

"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.

"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 8 listopada 2018, o 10:41 
Avatar użytkownika
Król Sucharów
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 09:00
Posty: 14780
Yankes napisał(a):
No ludzie oczekiwali D4


Nie. Ludzie oczekiwali czegokolwiek dla siebie. D4, nowej klasy w D3, dodatku fabularnego w D3, zmian w mechanice, o które proszą itp. Czekali na cokolwiek dla siebie, dla fanów Diablo 3.

_________________
Obrazek

"To nie baśń, to życie. Parszywe i złe. Więc do cholery i zarazy przeżyjmy je w miarę przyzwoicie. Ograniczmy ilość czynionych innym krzywd do niezbędnego minimum."

Old FŚGK number is 31 610.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 8 listopada 2018, o 15:05 
Avatar użytkownika
Pacman
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 19:37
Posty: 771
Yankes napisał(a):
Poprostu jak narazie zadna gra blizzarda nie byla chlamem, wiec teraz okczekuje ze bedzie tak samo.


D:I to bardziej gra, do której Blizzard doklei swoje logo niż "gra Blizzarda'. Z tego co wiadomo to za developing odpowiada firma z Chin.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 8 listopada 2018, o 19:05 
Avatar użytkownika
prof. Miodek
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 00:06
Posty: 414
Bambusek napisał(a):
Yankes napisał(a):
Poprostu jak narazie zadna gra blizzarda nie byla chlamem, wiec teraz okczekuje ze bedzie tak samo.


D:I to bardziej gra, do której Blizzard doklei swoje logo niż "gra Blizzarda'. Z tego co wiadomo to za developing odpowiada firma z Chin.

Zacytuje sobie jeszcze raz:
Cytuj:
Poza tym uwazam ze to wszystko jest odwrotnie, to nie Blizz przerabia gre NetEasa a NetEase przerabia gre Blizzarda. Moge sie zalozec na 100 zeta ze ta gra poprawnie powinna sie nazywac "Diablo3: Mobile"


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 8 listopada 2018, o 19:58 
Avatar użytkownika
prof. Miodek
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 00:06
Posty: 414
Wlasnie oglada bardzo dobry relacje z ground zero:
https://www.youtube.com/watch?v=JKFgpkKEK14


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 8 listopada 2018, o 23:24 
Avatar użytkownika
Parmezan
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 12:06
Posty: 2923
phpBB [video]

_________________
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"

Zarejestrowany: 8/10/2001


Góra
 Zobacz profil  
      
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2570 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL