[03.08] Pole ognia - turniej ASoIaF [Warszawa]
: 16 lipca 2019, o 14:29
Klub Gier Bitewnych Dragon serdecznie zaprasza na turneij A Song of Ice and Fire!
Adres: Instytut Lotnictwa Al. Krakowska 110/114 --> w sali Ikar
Wpisowe: 15zł
Zasady:
Gramy Według najnowszych FAQ i podręcznika zasad.
Toczymy 4 mecze na 40 punktów. Rozmiar stołu: 48x48cali
Scenariusze w kolejności rozgrywania:
* Fire and Blood
* A Dance with Dragons
* A Game of Thrones
* Fire and Blood (jeśli będziemy mieli siłę, decyzję podejmiemy przed poczatkiem drugiej gry)
Czas na mecz: 105 min (w to wliczone jest przygotowanie stołu, rozmieszczenie terenów itp.)
Podczas turnieju każdy gracz musi posiadać przy sobie:
• wszystkie modele,
• co najmniej 5 terenów (w tym przynajmniej 2 sztuki: corps pile)
• karty (w tym również karty misji, oraz karty objectivów),
• kości,
• miarkę do pomiaru odległości (standardowa ze startera w zupełności wystarczy),
• żetony (tokeny) niezbędne do gry,
• podstawki (traye) do figurek w swojej armii.
Każda armia musi posiadać dokładną listę jednostek (rozpiskę).
Proxy zabronione.
Jednostki dostępne jedynie poprzez Kickstartera oraz proxy nie są dozwolone.
Pomalowane armie nie są obowiązkowe.
Pomalowana armia w połowie daje 1 punkt do klasyfikacji generalnej.
Armia pomalowana w pełni daje 3 punkty do klasyfikacji generalnej.
Konstrukcja armii:
Koszt armii nie może przekraczać 40PS.
Można przygotować dwa warianty rozpiski (tej samej armii).
Rozpiski należy mieć spisane/wydrukowane. Wygodne narzędzie: https://asoiafbuilder.com
Dodatkowo gracz musi dostarczyć nie mniej niż 5 terenów (z czego co najmniej 2 muszą być corpse pile). Podczas przygotowywania gry (stołu), gracz będzie mógł korzystać tylko z tych terenów.
Paringi:
Paringi w pierwszej rundzie będą dobierane tak, by w miarę możliwości nie spotkały się dwie takie same frakcje. Paringi w kolejnych rundach wg systemu szwajcarskiego.
Punktacja:
Każdy zdobywa taką liczbę punktów do klasyfikacji generalnej ile zdobył w scenariuszu. Dodatkowo zwycięzca scenariusza dostaje bonusowe punkty równe przewadze uzyskanej w scenariuszu. (tzn. jeśli gra kończy się wynikiem X:Y, to dostajesz dodatkowo X-Y punktów - przy wyniku 10:8, dostaniesz 10+(10-8) --> 12 punktów)
Osoby, które nie skończą swojej gry w wyznaczonym czasie, będą musiały podać wynik jaki osiągnęły w danym momencie
Gramy na zasady i faq w wersji 1.4 (jeśli do tego czasu pokaże się nowa wersja, to gracze będą mogli rozegrać grę wg nowych zasad o ile obie osoby się zgodzą)
Nagrody:
W zależności od ilości osób będzie nagroda dla pierwszego miejsca (jako pudełko figurek lub jakiś bon na zakupy). Jeśli będzie odpowiednio dużo osób, zrobimy drugą nagrodę dla losowego gracza.
Harmonogram turnieju:
9:30-9:55 - zapisy
10:00-11:35 - pierwsza bitwa (scenariusz Fire and Blood)
12:00-13:35 - druga bitwa (scenariusz A Dance with Dragons)
14:00-15:35 - trzecia bitwa (scenariusz A Game of Thrones)
16:00-17:35 - czwarta bitwa (scenariusz Fire and Blood)
Harmonogram może ulec zmianie.
W Klubie obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu
Adres: Instytut Lotnictwa Al. Krakowska 110/114 --> w sali Ikar
Wpisowe: 15zł
Zasady:
Gramy Według najnowszych FAQ i podręcznika zasad.
Toczymy 4 mecze na 40 punktów. Rozmiar stołu: 48x48cali
Scenariusze w kolejności rozgrywania:
* Fire and Blood
* A Dance with Dragons
* A Game of Thrones
* Fire and Blood (jeśli będziemy mieli siłę, decyzję podejmiemy przed poczatkiem drugiej gry)
Czas na mecz: 105 min (w to wliczone jest przygotowanie stołu, rozmieszczenie terenów itp.)
Podczas turnieju każdy gracz musi posiadać przy sobie:
• wszystkie modele,
• co najmniej 5 terenów (w tym przynajmniej 2 sztuki: corps pile)
• karty (w tym również karty misji, oraz karty objectivów),
• kości,
• miarkę do pomiaru odległości (standardowa ze startera w zupełności wystarczy),
• żetony (tokeny) niezbędne do gry,
• podstawki (traye) do figurek w swojej armii.
Każda armia musi posiadać dokładną listę jednostek (rozpiskę).
Proxy zabronione.
Jednostki dostępne jedynie poprzez Kickstartera oraz proxy nie są dozwolone.
Pomalowane armie nie są obowiązkowe.
Pomalowana armia w połowie daje 1 punkt do klasyfikacji generalnej.
Armia pomalowana w pełni daje 3 punkty do klasyfikacji generalnej.
Konstrukcja armii:
Koszt armii nie może przekraczać 40PS.
Można przygotować dwa warianty rozpiski (tej samej armii).
Rozpiski należy mieć spisane/wydrukowane. Wygodne narzędzie: https://asoiafbuilder.com
Dodatkowo gracz musi dostarczyć nie mniej niż 5 terenów (z czego co najmniej 2 muszą być corpse pile). Podczas przygotowywania gry (stołu), gracz będzie mógł korzystać tylko z tych terenów.
Paringi:
Paringi w pierwszej rundzie będą dobierane tak, by w miarę możliwości nie spotkały się dwie takie same frakcje. Paringi w kolejnych rundach wg systemu szwajcarskiego.
Punktacja:
Każdy zdobywa taką liczbę punktów do klasyfikacji generalnej ile zdobył w scenariuszu. Dodatkowo zwycięzca scenariusza dostaje bonusowe punkty równe przewadze uzyskanej w scenariuszu. (tzn. jeśli gra kończy się wynikiem X:Y, to dostajesz dodatkowo X-Y punktów - przy wyniku 10:8, dostaniesz 10+(10-8) --> 12 punktów)
Osoby, które nie skończą swojej gry w wyznaczonym czasie, będą musiały podać wynik jaki osiągnęły w danym momencie
Gramy na zasady i faq w wersji 1.4 (jeśli do tego czasu pokaże się nowa wersja, to gracze będą mogli rozegrać grę wg nowych zasad o ile obie osoby się zgodzą)
Nagrody:
W zależności od ilości osób będzie nagroda dla pierwszego miejsca (jako pudełko figurek lub jakiś bon na zakupy). Jeśli będzie odpowiednio dużo osób, zrobimy drugą nagrodę dla losowego gracza.
Harmonogram turnieju:
9:30-9:55 - zapisy
10:00-11:35 - pierwsza bitwa (scenariusz Fire and Blood)
12:00-13:35 - druga bitwa (scenariusz A Dance with Dragons)
14:00-15:35 - trzecia bitwa (scenariusz A Game of Thrones)
16:00-17:35 - czwarta bitwa (scenariusz Fire and Blood)
Harmonogram może ulec zmianie.
W Klubie obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu