Nie obawiam się niczego, a scenariusz postaram się dostosować do umiejętności każdego
.
Tak statek będzie można nazwać, swoją postać także, jeśli ktoś nie chce swojej ksywki wykorzystać (np. jeśli np. planuje zniknąć na jakiś czas i wtedy będzie można łatwiej aktora podmienić).
Widzę, całkiem sporo chętnych więc napawa mnie optymizm
. Mam w też w związku z tym prośbę -
niech każdy chętny nagra jedną wypowiedź w stylu postaci, którą chciałby zagrać. Poniżej jest lista wraz z krótką charakterystyką, częstością występowania i głownymi zadaniami (będą się przekładały na to, o czym postać będzie mówić):
ZAŁOGA:
1. Kapitan statku - główny bohater, najwięcej kwestii, będzie praktycznie w każdym odcinku - wydawanie rozkazów, komentowanie sytuacji ogólnej, negocjacje z handlarzami, pilotowanie statku - krótko mówiąc dużo roboty
2. Mechanik pokładowy - zarządzanie energią, będzie miał coś do powiedzenia głównie w sytuacjach kryzysowcyh - zdecydowanie mniej roboty niż kapitan
3. Artylerzysta
- strzelanie
, komentowanie uszkodzeń przeciwnika, informacje o uszkorzeniach broni
===============================================
To jest podstawowa załoga, która będzie od początku. Może się zdarzyć, że każdy będzie się bił, gasił pożar, ginął... Jeśli komuś się zdarzy ta ostatnia, przykra ewentualność, "wskrzeszenie" gwarantowane, bo są to kluczowe funkcje, a że uzupełnienić trzeba kimś z odpowiednimi umiejętnościami, raczej nie będę stawiał na jakeigoś laika.
Można się też zapisać na listę rezerwową, po kolei od najważniejszej:
4. Obsługa osłon - na pewno się pojawi dosyć szybko, jak pojawi się jeszcze jeden załogant i moduł transportowy, na pewno będzie w grupie abordażowej - ilość kwestii - więcej niż mechanik, raczej mniej niż uzbrojenie
5+ - Czerwone koszule
- mało kwestii, głównie do naprawiania statku, abordażu, wzmacniania czujników, czy drzwi (bezpieczeństwo wewnętrzne)
==============================================
Oprócz załogi, będą też mniejsze, lecz równie znaczące role poboczne, zaczynając od tych najaczęściej przewijajacych się:
1. Kapitan rebeliantów - załoga będzie mu często spuszczać bęcki, taki wredny wilk, ścigający naszą załogę, będzie pojawiał się rzadziej, niż załoga, ale jak się już pojawi może mieć sporo do powiedzenia
2. Kapitan piratów - będzie pewnie podobny do tych piratów z komiksów o Asteriksie i Obeliksie - waleczny, ale często będzie szedł na dno...
3. Cywile - tutaj głównie podziękowania albo przeklinanie, w zależności od decyzji załogi. W zależności od rasy, fajnie by było modulować głos, albo ja pobawie się modulatorem cyfrowym
. To jest taka rola ogólna/dorywcza - najmniej zobowiązująca.
Role, które już zaplanowałem:
- Narrator - moja skromna osoba
- Bezzałogowe drony - posłużę się jakimś generatorem głosu
- Seksowny głos komputera pokładowego - moja żona
Być może będziemy też okazyjnie użyczać głosu jakimś innym, rzadko spotykanym cywilom.
==============================================================
Napiszcie przynajmniej dwie role, jakie by was ewentualnie interesowały, nagrajcie chociaż jedną i podeślijcie mi w ciągu 1-2 tygodni. Jak tylko skompletuję załogę, wybierze ona statek i jego nazwę.
Dajcie mi znać, jeśli potrzebujecie pomysł na kwestię, więcej szczegółów czy po prostu macie pomysł albo komentarz
.