Strona 1 z 1

Guild Wars 2

: 15 maja 2014, o 22:40
autor: Caspius
Ciekawym, czy ktoś w to jeszcze pogrywa? Ja zagladam w weekendy, pogram pare h i sie wylogowuje. Widzialem sporo zmian, moze kogos jeszcze to przyciagnelo spowrotem?

Re: Guild Wars 2

: 15 maja 2014, o 22:57
autor: Sobies
Dla mnie gra umarła tak szybko jak mnie wciągnęła...potencjał był olbrzymi, ale wszystko ostatecznie nie wyszło :(

Re: Guild Wars 2

: 16 maja 2014, o 21:43
autor: Alexandretta
Ja właśnie niedawno wróciłam do tematu. Pykam sobie w GW2 czekając aż Blizzard dojrzeje do wprowadzenia kilku zmian w D3 :P Z tego co widzę tu też się nieco pozmieniało, na przykład nowy system traitsów, dodadkowe pasywki do zdobycia/wykupienia, kilka drobnych ulepszeń... mało jeszcze ogarniam co i jak ale gra się przyjemnie. Mam zamiar w końcu zrobić sobie Rangera do którego się zbieram od premiery ale jakoś zebrać nie mogłam :P Btw Asura to jednak najfajniejsza rasa.

Re: Guild Wars 2

: 21 maja 2014, o 08:42
autor: Dragon_Warrior
Z tego co widzę tu też się nieco pozmieniało, na przykład nowy system traitsów, dodadkowe pasywki do zdobycia/wykupienia, kilka drobnych ulepszeń... mało jeszcze ogarniam co i jak ale gra się przyjemnie. Mam zamiar w końcu zrobić sobie Rangera do którego się zbieram od premiery
nowe skille/traitsy? a dużo tych nowości?
i też mi się od premiery ranger marzy ale znów mesmera wyciągnąłem tylko na maksymalny poziom ;P

...jak by tych nowosci trochę było to też może bym na chwilę wrócił.

Re: Guild Wars 2

: 21 maja 2014, o 19:02
autor: Alexandretta
W kwietniu dali spory feature pack, poczytaj sobie: https://www.guildwars2.com/en/the-game/ ... ure-packs/
Z tego co wiem w ogóle lekko przeprojektowali klasy (skile, pasywki), dodali możliwość wsadzenia dwóch sigili w bronie 2h, itd.

U mnie mesmer to też była pierwsza 80. Nawet dosyć długo nim grałam, ale mnie zmęczył. Teraz sobie nekrusem pobiegam, zobaczę co to warte, bo expiło się przyjemnie.

Re: Guild Wars 2

: 22 maja 2014, o 17:37
autor: Caspius
Ja jakos nigdy nie ogarnalem mesmera :p Caly czas zapierdzielalem elemem, potem przez chwile necro a ostatnio glownie engi

chociaz niby wszystkie klasy mam juz na 80ce

Re: Guild Wars 2

: 31 maja 2014, o 07:17
autor: Alexandretta
A mi zhackowali konto w środę. Chcę się zalogować, krzyczy że hasło nie takie. To resetuję hasło, loguję, ale nie - potrzebny jeszcze kod z authenticatora. A że nic takiego nie zakładałam... Piszę ticket do supportu co i jak. Mija może z pół godziny, odpisują że przywrócili mi dostęp do konta. No to wchodzę do gry... a tam postacie gołe. Wszystko poszło - itemy, gold, karma, laury, badge... Widok zdecydowanie przykry. No to dalej korespondencja z supportem, czy dało by radę przywrócić. Odpisują że prawdopodobnie tak, zgłoszenie przesłane dalej, trzeba czekać. I wiecie co? Przywrócili wszyściutko.
Doświadczenie niezbyt miłe, ale ostatecznie to tylko gra. W każdym razie z podejścia i działania supportu jestem bardzo zadowolona.

Re: Guild Wars 2

: 2 czerwca 2014, o 11:34
autor: Counterman
Ja w ogóle nie mogłem nigdy zrozumieć po kiego ciężkiego wała hackować konta w grach.

Re: Guild Wars 2

: 2 czerwca 2014, o 19:12
autor: Alexandretta
Odpowiedź jest prosta: goldsellers. Skądś muszą brać towar.

Re: Guild Wars 2

: 3 czerwca 2014, o 08:09
autor: Caspius
Akurat goldsellersi maja taka mozliwosc szybkiej farmy ze hackowac nie musza - wystarczy 5 kont z makrem i 25g/h na spokojnie zrobia

Re: Guild Wars 2

: 5 czerwca 2014, o 14:47
autor: Dragon_Warrior
o to wchodzę do gry... a tam postacie gołe.
Odpowiedź jest prosta: goldsellers. Skądś muszą brać towar.
Akurat goldsellersi maja taka mozliwosc szybkiej farmy ze hackowac nie musza - wystarczy 5 kont z makrem i 25g/h na spokojnie zrobia
No to widać chcieli Alex na golasa zobaczyć po prostu.

Re: Guild Wars 2

: 5 czerwca 2014, o 19:31
autor: Alexandretta
To mogli powiedzieć, bym im screeny wysłała... A tak to strasznie dookoła działają :P

Re: Guild Wars 2

: 6 czerwca 2014, o 07:30
autor: Dragon_Warrior
może byli zbyt nieśmiali :P

Re: Guild Wars 2

: 25 września 2014, o 20:47
autor: Alexandretta
Darmowy tydzień gry w GW2. Do 1 października. Jak ktoś chce wypróbować grę, to ma okazję.
http://napograniczu.net/wiesci/darmowy- ... ld-wars-2/

PS. ostatnio zrobili tak, że na początku gra prowadzi za rączkę, bardzo. Koło 20 levelu sytuacja się normuje.

Re: Guild Wars 2

: 22 października 2014, o 23:08
autor: Ptaszor
Gram na Blacktide, jestem nowy, świeży i nietknięty. Grałem wcześniej w Old Republic, ale znudziło mi się granie samemu (chyba że ktoś potrzebuje Tanka), dlatego wkrótce, jak już trochę wsiąknę i okrzepnę, będę was zadręczał o wspólne klepanie bossów czy chodzenie na instancje, czy jak to się tu nazywa.

Re: Guild Wars 2

: 23 października 2014, o 16:55
autor: Alexandretta
No patrz, a ja tydzień temu przerzuciłam się na nowego MMO* :P
GW2 jest fajne ale ma jedną wadę (albo zaletę, zależy): nie ma podziału na tanki, heale, dpsy. Z jednej strony fajne, z drugiej niekoniecznie, bo mnie na przykład bycie wyłącznie dpsem niezmiernie nudzi. Wylevelowałam do 80 pięć klas i ciągle mi coś nie pasowało.

* testuję sobie RIFT. Jest darmowy i nieco przypomina mi Warhammera online. Genialny system rozwoju klas.

Re: Guild Wars 2

: 23 października 2014, o 19:15
autor: Sobies
No i to praktycznie zabiło tą grę - brak "trinity" w postaci T-H-Dps. Poza tym brak sensownego end-game = porażka... a w taką jedynkę miałem ponad 1200 godzin na liczniku.

Re: Guild Wars 2

: 23 października 2014, o 19:56
autor: SithFrog
Ja nie wiem ile ale naprawdę sporo. Mnie w dwójce odrzuciło sterowanie klawiaturą.

Re: Guild Wars 2

: 24 października 2014, o 15:06
autor: Alexandretta
Sobies pisze:No i to praktycznie zabiło tą grę - brak "trinity" w postaci T-H-Dps. Poza tym brak sensownego end-game = porażka...
Ciekawe, że inne gry (WoW żeby daleko nie szukać) mają tą trójcę i jakoś sobie z tym żyją. Tu niby obiecywali że będzie fajnie bo "nie musisz czekać na wejście do dungeona bo party healera/tanka nie ma". Wbrew pozorom, fajnie nie jest. W GW2 ludzie są zmuszenie do grania a) dpsem, b) meele specu bo ma dużo większy dps od dowolnego ranged. Szczerze mówiąc meele dps to jest dokładnie to co mnie nie bawi, a wiele innych opcji nie ma...
End game. Można robić dungeony, PvP, i... farmić nowy sprzęt. W zasadzie tyle. Aha, i achievmenty. No to mamy z miesiąc zabawy. Tyle.

Dlatego zaczęłam sobie szukać czegoś nowego, bo miałam nieodpartą chęć zostać healerem albo supportem. Najbardziej to tęsknię do Warhammera Online, ale go niestety nie ma. Fajnie było rozjeżdżać te hordy destraków :D

Re: Guild Wars 2

: 24 października 2014, o 23:08
autor: Sobies
Moim zdaniem nie można porównać uniwersum i całej koncepcji gry pt: "Guild Wars" z "World of Warcraft". Akurat w obie gdy grałem kilka lat na przemian (czasem równocześnie) i jest to kompletnie inna para kaloszy.

Re: Guild Wars 2

: 26 października 2014, o 19:42
autor: Caspius
Alexandretta pisze: End game. Można robić dungeony, PvP, i... farmić nowy sprzęt.
Ehm... a to w wowie masz inne opcje? Zapomnialas jeszcze o world bossach (nowa Teq probowalas? Triple wurma?). Jest jeszcze living story... Prawda jest taka ze polowa ludzi narzekajaca na brak "end game" po prostu widzac ze nie ma twardo napisanego "idz tam, ubij xy mobkow zeby zdobyc z" to juz twierdzi ze nie ma co grac... Sa tez eventy, WvW (ktore nie wchodzi w sklad PvP btw), fractale i od cholery innych rzeczy...

..that said, tez mam przerwe.

Re: Guild Wars 2

: 1 marca 2015, o 19:45
autor: Caspius
Tak swoja droga, bo w sumie nikt o tym nie wspomnial

https://heartofthorns.guildwars2.com/en

Re: Guild Wars 2

: 2 marca 2015, o 15:12
autor: Alexandretta
Wiem że będzie dodatek, ale tak szczerze mówiąc, nie ma w nim nic, co by mnie zachęciło do powrotu do gry.

Re: Guild Wars 2

: 2 marca 2015, o 20:44
autor: Sobies
Alexandretta pisze:Wiem że będzie dodatek, ale tak szczerze mówiąc, nie ma w nim nic, co by mnie zachęciło do powrotu do gry.
+ nieskończoność

Re: Guild Wars 2

: 1 kwietnia 2015, o 19:30
autor: Caspius

Re: Guild Wars 2

: 24 kwietnia 2015, o 19:50
autor: Alexandretta
Okej, to zaczyna wyglądać ciekawie. Czekam na więcej info.
We’re also making some core changes to each profession that are dependent on the elite specialization equipped. Have you ever wanted a different way to take advantage of all that life force? How about a new way to shatter illusions? These are some of the changes you can expect to see for your favorite profession.
https://www.guildwars2.com/en/news/spec ... -a-primer/

https://www.guildwars2.com/en/news/spec ... lizations/

Re: Guild Wars 2

: 8 maja 2015, o 13:25
autor: Alexandretta
Zaczynają pokazywać te Elite Specialization. Póki co dostało się Mesmerowi (Chronomancer - dostanie tarcze, będzie manipulował czasem) oraz Guardianowi (Dragonhunter - Guard z łukiem i skillami ofensywno-wspomagającymi <3).
Mesmer: https://www.guildwars2.com/en/news/meet ... alization/
Guardian: https://www.guildwars2.com/en/news/meet ... alization/
Edit: jedziemy dalej
Necromancer: https://www.guildwars2.com/en/news/meet ... alization/

Re: Guild Wars 2

: 17 czerwca 2015, o 17:59
autor: Caspius
So... HoT wystawili juz na pre-purchase. Nie ustalajac nawet daty premiery... nie dajac char slota jesli nie zaplacisz 20 eu wiecej :o

Re: Guild Wars 2

: 18 czerwca 2015, o 14:55
autor: Alexandretta
Nie pociąga mnie ten dodatek zupełnie.

Re: Guild Wars 2

: 23 lipca 2015, o 20:36
autor: Alexandretta
Dali Elite Spec dla Elementalisty: https://www.guildwars2.com/en/news/meet-the-tempest/

Btw zalogowałam się ostatnio po jakiś trzech miesiącach przerwy zobaczyć co słychać, i... zagądając w zakładkę Skills and Traits w pierwszej chwili nie miałam pojęcia co do czego, jakieś Hero pointy... Ale tak popatrzyłam, pocytałam, i uważam że zmiany bardzo na plus, przynajmniej na pierwszy rzut oka.

Re: Guild Wars 2

: 17 sierpnia 2015, o 14:56
autor: Alexandretta
Zobaczyć napisy końcowe w MMO - bezcenne :P
A zobaczyłam je tylko dlatego, że zrobili Arah Story Mode na 1-5 graczy, czyli można już w tym momencie zrobić całe Personal Story solo. Wcześniej trzeba było drużynowo końcówkę lecieć. Dobrze zrobili, moim zdaniem. Latanie z randomami po jednym z trudniejszych dungeonów mi się nie uśmiechało, więc temat przeleżał.

Re: Guild Wars 2

: 20 sierpnia 2015, o 18:11
autor: Caspius
po jednym z trudniejszych dungeonów
:lol: :lol:

Re: Guild Wars 2

: 29 sierpnia 2015, o 20:01
autor: Caspius
GW2 podstawka staje sie dzisiaj F2P

Re: Guild Wars 2

: 8 września 2015, o 14:59
autor: Alexandretta
Tak jest, w GW2 można pykać za free. Są oczywiście ograniczenia dla takich kont, ale wiadomo, coś za coś.
Dodatek - Heart of Thorns - wychodzi 23 października. Kupienie dodatku daje pełną podstawkę gratis (czyli albo masz pełne full konto albo upgrade F2P do pełnoprawnego konta).
Anyway, zrobiłam sobie ostatnio Elemkę. Znaczy robiłam jakieś elemki już od dawna, ale nigdy nie udało mi się nimi za wysoko dojść :P Teraz się udało wbić 80. Miętkie to strasznie, ale za to pierwszy raz czuję że mam pałera :P Plus latanie ze sztyletami jest fun.

Re: Guild Wars 2

: 9 września 2015, o 10:47
autor: Piccolo
Sztyleciki są fun jak się gra Thiefem.
Like a motherfucking Ninja :D.
A Elementalista jest papierowy bo to tru mag, a to niestety jest ich cecha. Ehh niby wiem, że ta gra mnie zaraz znudzi ale znowu mnie kusi... a w październiku będą pieniądze... ile za ten dodatek :P?

Re: Guild Wars 2

: 9 września 2015, o 16:33
autor: Caspius
Odpuscilem se sztylety poszukujac prawdziwego palera :P

Staff ftw.

Re: Guild Wars 2

: 10 września 2015, o 14:36
autor: Alexandretta
Staff jest mocarny, wiem, nieodzowny np na eventy. Ale na dłuższą metę trochę nudzi. Dlatego solo po mapie weselej się lata ze sztyletami.

Co do ceny dodatku - z tego co widzę, będzie kosztować w zasadzie tyle co podstawka, czyli w granicach 150-170zł.

Re: Guild Wars 2

: 2 maja 2019, o 22:22
autor: Alexandretta
Ktoś jeszcze pamięta o takiej grze? :P
Ja sobie ostatnio wróciłam, zobaczyć co słychać u moich lasek. Mesmerka dostała prezent na 6 urodziny...
W Heart of Thorns grałam mało i dawno temu, i już pamiętam dlaczego. Mapy. Są tak cholernie pokręcone i poplątane, że krew mnie zalewała, jak miałam gdzieś dojść. No po prostu nie.
Za to jak tylko ogłosili Path of Fire to od razu wiedziałam, że chcę. Dwa hasła: pustynia i mounty. Mapy są o niebo strawniejsze (duże i zasadniczo płaskie), a mounty robią robotę. Naprawdę fajnie wyszły. No i każda klasa dostała po nowej specjalizacji, więc teraz jest już całkiem spory wybór buildów.
Hasam sobie nekromantką (chyba jednak moja ulubiona klasa), w trybie power minion reaper (czyli berserker gear + greatsword / axe+focus + zwierzaczki), traity ustawione tak, że w zasadzie trudno mnie zabić, nawet jeśli stoję po kolana w lawie/truciźnie/innym syfie :P Taki typowy solo lazy build. Do robienia questów i zwiedzania map w sam raz.
Tylko pojawia się odwieczny problem, bo wraz z nowymi specjalizacjami chciałoby się potestować to czy tamto, a slotów na postacie jak nie było tak nie ma...
W maju wychodzi ostatni epizod Living World Season 4, i mam przeczucie, że koło wakacji zapowiedzą trzeci dodatek. Zawsze jak po dłuższej przerwie wracam do jakiejś gry to zapowiadają dodatek i potem na szybko zaliczam content z poprzednich rozszerzeń :P