Jest teoria, że to zamierzone. Prawdopodobnie ktoś cwanie wymyślił, że taka "wtopa" obiegnie internet i tak się stało, bo oglądam to w różnych miejscach od kilku miesięcy. Bez jaj, przecież w najgorszym razie nawet model by skumał przy robieniu zdjęcia, że w "bagażniku" już coś jest
Re: Commercial break czyli kochamy reklamy
: 7 lutego 2015, o 23:12
autor: Crowley
A może faktycznie sprawdza poziom oleju przed podróżą?
Akurat te nowe reklamy T-Mobile - sam się sobie dziwię - ale nie są takie złe. Widać, że zrobione z autoironią i na luzie, a do tego profesjonalnie.
Re: Commercial break czyli kochamy reklamy
: 1 czerwca 2016, o 14:23
autor: SithFrog
Wszystkie do tej pory z Kotem były ok, ale to jest trochę inny poziom i ten nieszczęsny Lewy...
Re: Commercial break czyli kochamy reklamy
: 1 czerwca 2016, o 22:51
autor: Cherryy
E tam, wypadł nawet nieźle. Przychodzi mi na myśl parę drętwych występów w reklamach sportowców na topie i akurat Lewy spisał się dobrze. Dobra dykcja i wyczucie melodii
Re: Commercial break czyli kochamy reklamy
: 1 czerwca 2016, o 23:18
autor: Zolt
też tak uważam, nie wypadł zbyt drętwo
Re: Commercial break czyli kochamy reklamy
: 2 czerwca 2016, o 07:01
autor: Piccolo
Tylko tekst ich wersji już naprawdę ledwo ledwo mieści się w rytm tej piosenki i brzmi to bardzo tak sobie.
Re: Commercial break czyli kochamy reklamy
: 2 czerwca 2016, o 09:05
autor: Cherryy
Ale to jest właśnie taka konwencja. Wg mnie jest to zamierzone.
Re: Commercial break czyli kochamy reklamy
: 2 czerwca 2016, o 10:49
autor: boncek
Dla mnie spoko, Lewy dzięki temu wygląda na typa z dużym dystansem do siebie, a to zawsze jest dobrze postrzegane.
Re: Commercial break czyli kochamy reklamy
: 3 czerwca 2016, o 09:33
autor: Pquelim
szkoda ze to obejrzałem, no reklama jest beznadziejna. a ten dystans do siebie to za pół miliona (czy ile tam dostał) to mógłby sobie mniej obciachowy wybrac. jeden z drugim. poza tym, lewy to jednak kilka półek wyzej niż wojewodzki, zeby abonamenty ludziom wciskac. dotychczas kreowal swoj image pod segment luksusowy i to bylo ok.
Re: Commercial break czyli kochamy reklamy
: 3 czerwca 2016, o 13:32
autor: Gregor
Przecież jeszcze telefony Hujaweja reklamuje. Ciągle mi na youtube wyskakuje
Tak mi się przypomniało (chociaż to akurat nie idealnie tenrodzaj reklam, ale jak sie trafi tu adekwatniejsza to zapomnę...chociaz i tak pasuje)
Re: Commercial break czyli kochamy reklamy
: 4 września 2016, o 07:27
autor: Gregor
Może Pan z reklamy po prostu nie pije takich sikaczy jak Heineken i wie, że w domu ma kolekcje IPA
Re: Commercial break czyli kochamy reklamy
: 4 września 2016, o 07:29
autor: SithFrog
Gregor pisze:Może Pan z reklamy po prostu nie pije takich sikaczy jak Heineken i wie, że w domu ma kolekcje IPA
Dokładnie, odmawianie Heinekena jest w dobrym tonie SZCZEGÓLNIE wtedy kiedy nie siadasz za kółko
(Zaraz uaktywni się jakiś fan Heinekenów i Carlsbergów i zarzuci nam sranie - sikanie? - piwnym bursztynem i w ogóle "nie zesrajcie się z tymi swoimi IPAmi i RISami" )
Re: Commercial break czyli kochamy reklamy
: 4 września 2016, o 09:53
autor: Kalten
Jackie Stewart na pewno nie pije jakiegoś nędznego Heinekena