Strona 2 z 5

Re: Civ VI

: 21 października 2016, o 15:48
autor: PIOTROSLAV
phpBB [video]

Re: Civ VI

: 21 października 2016, o 17:20
autor: SithFrog
3h 51 min, aha.

Re: Civ VI

: 21 października 2016, o 18:37
autor: PIOTROSLAV
Na najwyższym poziomie trudności wygrana naukowa w niecałe 200tur. Dla mnie wow

Re: Civ VI

: 21 października 2016, o 19:25
autor: SithFrog
Nie no, widzę i super osiągnięcie, ale mógł wrzucić jakiś screen albo kawałki rozgrywki, a nie prawie 4 h turówki ;)

Re: Civ VI

: 21 października 2016, o 21:05
autor: Bambusek
Z tego co widzę to na chwilę obecną tylko Grecy mają więcej niz jednego przywódcę.

Re: Civ VI

: 21 października 2016, o 23:48
autor: Crowley
Nie zaczynajcie, jeśli nie planujecie wziąć urlopu. Wciąga straszliwie. Świetne jest to, że od samego początku jest co robić.

Re: Civ VI

: 22 października 2016, o 19:11
autor: Bambusek
I trzeba ostro planować z wyprzedzeniem. Sama koncepcja dzielnic sporo zmienia, teraz miasto, które w Civ V byłoby świetne, może okazać się slabiutkie, bo nie będzie miejsca na dzielnice i to straszliwie ogranicza wybór budynków.

Re: Civ VI

: 25 października 2016, o 11:04
autor: Goro
Zdecydowanie moja ulubiona czesc. Bez zadnego dodatku Civ VI ma wszystko to co Civ V z dodatkami - awesome! Wreszcie dodali zwyciestwo religijne czego w piatce mi brakowalo. Obawialem sie nieco oprawy graficznej przegladajac screeny ale okazuje sie ze zupelnie niepotrzebnie. Wyglada poprostu slicznie!

Re: Civ VI

: 25 października 2016, o 20:05
autor: Crowley
A mi się wizualnie nie podoba. I to w zasadzie jedyny większy minus. Moze jeszcze niezbyt czytelne na początku okno informacji o mieście i oczywiście dość długo myślący komputer. Reszta jest naprawdę świetna i wygląda na przemyślaną od początku, a nie klejoną przez dwa dodatki jak V.

Re: Civ VI

: 26 października 2016, o 12:52
autor: Counterman
Słyszałem, że AI nadal do dupy, prawda to?

Re: Civ VI

: 26 października 2016, o 13:40
autor: Goro
Szczerze to nie wiem , nie rozegralem singla do konca. Rzucilem sie na multi i jestem zachwycony :)

Re: Civ VI

: 26 października 2016, o 19:10
autor: snt
Hmm, feudalizm odkryłem w 1000 r. p.n.e... Chyba gra nie jest do konca dobrze zbilansowana. :maruda:

Re: Civ VI

: 26 października 2016, o 19:54
autor: Matthias[Wlkp]
Albo podnieś poziom trudności z najniższego...

Re: Civ VI

: 27 października 2016, o 09:43
autor: snt
Matthias[Wlkp] pisze:Albo podnieś poziom trudności z najniższego...
Gram na piątym. Co prawda na mapie bogatej w surowce (bo lubie mieć dużo surowców), ale to powinno być wzięte pod uwagę.

Re: Civ VI

: 28 października 2016, o 15:30
autor: Goro

Re: Civ VI

: 28 października 2016, o 16:20
autor: Counterman
Nooooo nie wiem. Rozgrywka trwa przecież tam godzinę+, trochę długo. A to nie jest LoL gdzie akcji na monitorze jest dużo.

Re: Civ VI

: 28 października 2016, o 18:11
autor: Goro
Tez mam lekkie obawy, aczkolwiek turnieje 1v1 sa juz od bodajze Civ IV jak nie III ;) Co z tego wyjdzie zobaczymy

Re: Civ VI

: 28 października 2016, o 18:14
autor: Crowley
A mnie zaczęła wkurzać AI. Zawsze była głupia ale w 6 osiąga niesamowite poziomy absurdu. Wypowiada wojny kompletnie bez powodu, buduje miasta co kilkadziesiąt pól, albo tworzy armię kilkunastu misjonarzy, którzy chodzą w kółko bez sensu. Nie jest z tym dobrze.

Re: Civ VI

: 28 października 2016, o 18:32
autor: Goro
No AI to jedyny minus wedlug mnie. Ale patch to powinien naprawic

Re: Civ VI

: 29 października 2016, o 15:55
autor: zodi
Mam i gram! :)
Powoli ogarniam co i jak. Syndrom "jeszcze 1 tury" działa więc jest ok :)

Re: Civ VI

: 31 października 2016, o 18:21
autor: zodi
Powoli kończę 1 grę - 650 tura, rok 2017, poziom trudności - Książę.
Pewnie nie wygram bo prowadzę tylko w kategorii dominacja, w pozostałych jestem na 3,4 miejscu.
Plusów dużo, ale minusów co najmniej kilka mi się nasuwa póki co (lub też to nie minusy a jedynie ja czegoś nie rozumiem):
1- dyplomacja - trochę męczące jest w kółko wysłuchiwanie informacji o tym, że mój skarbiec staje się pusty choć mam kilka tysięcy złota i +100 na turę (w aktualnej grze lubuje się w tym władczyni Scytii...); - kilkukrotnie wypowiedział mi wojnę ktoś kogo nawet na mapie nie spotkałem; - raz odpalił mi się filmik, że wojnę wypowiada mi Trajan... kłopot w tym, że to ja nim jestem... - ogólnie dyplomacja wymaga patcha myślę sobie.
2- nie do końca jeszcze ogarniam kwestię wyżywienia, moje miasto z ludnością 22 wytwarzało 56 jedn. żywności nadwyżki by 2 tury później (w których nic przy nim nie majstrowałem) poinformować mnie, że jest głód...hmmm...
3- religia i jej wpływ - przyznam, że całkowicie olałem ten aspekt; po mapie biegają różni misjonarze, a moje miasta też wyznają różne religie (nawet nie wiem, która jest w moim państwie dominująca) ale zupełnie nie zauważam jakiegokolwiek jej wpływu na samą rozgrywkę...jakieś korzyści czy właśnie ujemny wpływ braku jednej... zupełnie nic.

Re: Civ VI

: 2 listopada 2016, o 10:09
autor: zodi
Rok 2050 - wygrałem, ale tylko na punkty, bez zwycięstwa w którejś z konkretnych kategorii...
Ale jest świetnie, zaczynam nową rozgrywkę, postaram się teraz wybierać kierunki działań i rozwoju bardziej z głową :)
Najgorsze jest, że nie do końca rozumiem jeszcze wszystkie związki przyczynowo - skutkowe, teraz np. wytrenowanie nowych jednostek trwa 1-3 tur, szybko w porównaniu z poprzednią grą na tym samy etapie rozwoju, ale zupełnie nie wiem co zrobiłem lepiej... :]

Re: Civ VI

: 8 listopada 2016, o 11:37
autor: zodi
Niech szybko wyjdzie patch poprawiający AI i będzie pięknie.
Bo póki co dyplomacja śmieszno - straszna jest... :]

Re: Civ VI

: 8 listopada 2016, o 11:42
autor: Larofan
az mam ochote jakiegos letsplaya zobaczyc przez was...
btw zrobilem sobie z ciekawosci tesci canyourin it i powiedzialo mi ze nie spelniam minimalnych :D wtf procek za zlaby o pare punktow po kropce... smutkę

Re: Civ VI

: 8 listopada 2016, o 11:56
autor: Piccolo
Mi za to na dzień dobry gra powiedziała, że moja grafika nie wspiera Dx11 i tyle se pograsz makaroniarzu. Na szczęście gra była jumana od Bambusa przez Famili Szering :P.

Re: Civ VI

: 8 listopada 2016, o 12:17
autor: Larofan
meh mysle ze bez tego procka pojdzie i tak ale sam fakt ze gra teoretycznie strategoczna i bez wodotrysku ma wymagania jest olsniewajacy :)

Re: Civ VI

: 10 listopada 2016, o 19:27
autor: SithFrog
Nie wytrzymałem, kupiłem. Będę grał w grę.

Re: Civ VI

: 11 listopada 2016, o 11:33
autor: zodi
Ja się w końcu muszę nauczyć w to grać...
Ludzie po forach piszą jakie to AI słabe i, że wygrywają np. kulturowo w 80 - 90 turze.... hmmm.. :]
Pewnie buduję chaotycznie, odkrywam technologie chaotycznie, cieszę się na widok rozrastających się miast, a nie kontroluję tego co naprawdę ważne w poszczególnych kategoriach zwycięstwa....
Jest sobie forum fanów Cywilizacji (średnia wieku 30-35 :] ) i czytając tamtejsze posty widzę, że ja o tej grze (a nawet serii) tak naprawdę prawie nic nie wiem.... :(

Re: Civ VI

: 11 listopada 2016, o 11:42
autor: SithFrog
Dopóki cieszysz się graniem - who cares?

Re: Civ VI

: 11 listopada 2016, o 12:28
autor: Crowley
To tak jak z forami audiofilskimi - tobie się wydaje, że po kupienia najtańszego Denona nagle usłyszałeś lepszy świat, a oni ci tam powiedzą, żerują tam się znasz i bez złotych kabli nie ma muzyki.
Ja tam w Cywilizacjach nigdy specjalnie nie kombinuję i najlepiej wspominam gry, w których teoretycznie grałem bez sensu.

Re: Civ VI

: 11 listopada 2016, o 17:55
autor: Goro
Ile osob z forum juz ma ? Moze udalo by sie nam rozegrac jakas partie po multi. Srednio jedna rozgrywka (multi) trwa od 3 do 6 godzin. I tak jest mozliwosc zapisywania i wczytywania, caly multiplayer smiga bez problemow ktore posiadala (posiada nadal) Civ 5.

Re: Civ VI

: 11 listopada 2016, o 19:20
autor: Larofan
6h w civ? toz to ledwie wyjdziem do epoki klasycznej

Re: Civ VI

: 11 listopada 2016, o 20:31
autor: zodi
Tam jest chyba specjalne tempo do rozgrywek sieciowych - gry są krótsze.
To się pewnie sprawdza gdy gra więcej osób. Ja z kumpel gram sobie teraz rozgrywkę z tempem epickim (czy tam poziom szybszą) ale trwa to już chyba czwartą 3 godzinną sesję - co przy 2 osobach nie jest kłopotem.

Re: Civ VI

: 12 listopada 2016, o 01:50
autor: Goro
W multi jest tylko jedno tempo : sieciowe. Znacznie szybsze od wszystkich innych stad wlasnie sredni czas gry 3-6 h. Rzadko bo rzadko ale sie zdarzaja i 7 godzinne sesje jak ktos chce osiagnac kulturowe zwyciestwo ;) A i tez dynamiczny czas tur robi swoje :P

Re: Civ VI

: 12 listopada 2016, o 02:00
autor: SithFrog
Ja swój egzemplarz dostanę we wtorek lub środę więc zanim ogarnę, trochę czasu minie do multi :P Tym bardziej, że w V grałem bardzo mało.

Re: Civ VI

: 12 listopada 2016, o 02:02
autor: Goro
Nie ma pospiechu civka to calkiem spora gra wiec zrozumiale ;) Poza tym najlepiej by bylo jakbysmy uzbierali te 6 osob takze take your time :D

Re: Civ VI

: 16 listopada 2016, o 11:44
autor: Counterman
Skrobnij ktoś reckę forumową.

Re: Civ VI

: 16 listopada 2016, o 17:32
autor: SithFrog

Re: Civ VI

: 17 listopada 2016, o 09:43
autor: Larofan
Obrazek

Re: Civ VI

: 18 listopada 2016, o 04:58
autor: snt

Re: Civ VI

: 28 listopada 2016, o 22:43
autor: zodi
Dziś, po 80h grania, zaczęła się notorycznie wieszać :( Nie mam zielonego pojęcia dlaczego :/
Wychodzi do pulpitu i pojawią się okienko Error Notice Firaxis (czy coś w ten deseń) i proponuje wysłanie do Sida Meiera raportu z błędem... :(

Re: Civ VI

: 29 listopada 2016, o 13:21
autor: snt
zodi pisze:Dziś, po 80h grania, zaczęła się notorycznie wieszać :( Nie mam zielonego pojęcia dlaczego :/
Wychodzi do pulpitu i pojawią się okienko Error Notice Firaxis (czy coś w ten deseń) i proponuje wysłanie do Sida Meiera raportu z błędem... :(
Z tego co pisali na forum Firaxis chujowo grasz i dlatego odebrano Ci dostęp do gry :P ;)

A tak na serio - u mnie ok, ale ja jeszcze nie mam wygranych 80 h :mrgreen:

Edit - może po 80h trzeba wykupić pakiet na kolejne 80h? :roll:

Re: Civ VI

: 29 listopada 2016, o 13:42
autor: zodi
snt pisze:
Z tego co pisali na forum Firaxis chujowo grasz i dlatego odebrano Ci dostęp do gry :P ;)
Może tak być. Więc uważaj żeby po 80 godzinach nie sformatowali Ci zdalnie dysku ;)

Re: Civ VI

: 29 listopada 2016, o 13:47
autor: Counterman
A nie wgrali czasem nowego patcha? Czasami po zmianach w civkach jak się gra w stare sejvy to potrafi się krzaczyć. Wtedy najlepiej rozpocząć nową grę i powinien być luz.

Re: Civ VI

: 29 listopada 2016, o 13:52
autor: zodi
no niestety nie :(
grałem już po patchu i wszystko było ok, wczoraj wieczorem nagle zaczęło się krzaczyć :(

Re: Civ VI

: 29 listopada 2016, o 13:59
autor: snt
A inne gry? Może to problem sprzętowy.

Re: Civ VI

: 29 listopada 2016, o 14:05
autor: zodi
Wiem, wiem, muszę je sprawdzić. Wczoraj wieczorem już nie zdążyłem.

Re: Civ VI

: 29 listopada 2016, o 15:15
autor: Counterman
To co nam dupę zawracasz bez porządnej analizy ;)

Re: Civ VI

: 29 listopada 2016, o 15:17
autor: zodi
Chodziło mi tylko o podzielenie się smutkiem :(
Nie liczyłem na żadną pomocną odpowiedź z Waszej strony :)

Re: Civ VI

: 29 listopada 2016, o 16:07
autor: Counterman
A to wszystko ok