XCOM 2

... czyli wszystko o grach, konsolach i ustawkach na gry online

Moderatorzy: Zolt, boncek

Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4859
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: XCOM 2

Post autor: Razorblade »

Imho jak do tego doszlo ze polegles to koncz i zaczynaj na nowo. Inaczej bedziesz mial wrazenie ze cos oszukales. Iron to Iron.
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

niby doszło ale z drugiej strony czuję się mocno oszukany przez grę tym brakiem uzbrojenia...
Obrazek
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4859
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: XCOM 2

Post autor: Razorblade »

No ale sam uzbrojenie zdjales dajac komu innemu na misje pewnie.

Resetuj i podejdz 2gi raz. Jak polegniesz to odpusc imho, jak przejdziesz to udaj ze tej porazki nie bylo w takim razie

Choc jak dla mnie Iron to Iron.
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

Ranni zawsze maja zdjęce itemki, żeby nie zajmowali ich pozostałym - a jak dwóch wyzdrowiało w międzyczasie to się lekko goli pojawili. Zresztą obaj granadierzy mają w tej misji lasery podczas gdy dwi eheavy plazmy już na nich czekały.

Więc mam tak:
Gran1 - CKM laserowy (zamiast plazmy)
Szturmowca - sprzęt misyjny
Szturmowca - strzelba zwykła - nawet nie laserowa
Snajperkę - pełen sprzęt misyjny
Piotrosłava - pełny sprzęt misjowy
Gran1 - CKM laserowy (zamiast plazmy)
+ przydział itemek zupełnie nie na taki typ misji - tylko Piotroslav leczy itd
Obrazek
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4859
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: XCOM 2

Post autor: Razorblade »

Dragon. Ty grasz. Ty sie bawisz, Twoje zasady. ;)

Ode mnie 2 uwagi na przyszlosc: za duzo samolotow i nie dawaj ich tam gdzie nie masz satelit oraz rub szybciej cholerne satelity Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

Z paniką to wyszedłem nawet na prostą - gdyby nie ten atak w rozbrojonych i nieprzezbrojonych ludzi to byłoby nieźle. Pomijając samą skalę ataku, która jest absurdalna jak na to że wszystko przy farcie może mi onehitnąć jednostkę :P
Obrazek
Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
Parmezan
Posty: 3876
Rejestracja: 5 maja 2014, o 12:06

Re: XCOM 2

Post autor: PIOTROSLAV »

sectopod był w tej misji? damn, ja nie pamiętałem tego
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"

Zarejestrowany: 8/10/2001
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

Graficznie poziom HL2 tak całkiem mocno - przy czym to nie jest ani rok 2004 FPS ;) ale wizualnie naprawdę zbliżony poziom.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

:sciana: :sciana: :sciana: :sciana:

http://steamcommunity.com/games/268500/ ... 5217812332

Znowu Firaxis leci w kulki. Wydajesz kupę kasy na grę, a potem się okazuje, że jeszcze przed premierą wrzucają dodatkowy, płatny kontent... Preorder to za mało - musisz kupić mega-wypas-ultra edycję.

Na szczęście nie zamówiłem. Chyba jednak poczekam na jakąś złotą edycję za rok...
Awatar użytkownika
Gregor
Grzechu z Polityki
Posty: 3526
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:45

Re: XCOM 2

Post autor: Gregor »

Gram od jakiegoś czasu w jedynkę i bardzo się wciągnąłem :) W ciągu kilku misji powinienem skończyć podstawkę i instaluję dodatek na następną kampanię :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

a ja się ciągle nie mogę zabrać za powrót do Xcoma pierwszego przez event fb którym zobligowałem się do pisania relacji :P a które koniec końców zabierały mi 3x więcej czasu niż granie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

https://www.youtube.com/watch?v=9xv1EnGxeNg

Gra wychodzi za kilka dni, a jest już let's play przedpremierowy. Powiem szczerze, że ta pierwsza misja jakoś tak strasznie plastikowo wygląda... Mam wrażenie nawet, że ostatni XCOM lepiej oddawał atmosferę konfrontacji z obcymi.

Bardzo mi się podobają niektóre nowe opcje (przeładowanie zamiast ruchu, podświetlenie możliwych celów z danego miejsca zanim się ruszysz, waypointy przed wykonaniem ruchu).

Let's play ma plusa za Triss :D
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

Matthias[Wlkp] pisze: Powiem szczerze, że ta pierwsza misja jakoś tak strasznie plastikowo wygląda... Mam wrażenie nawet, że ostatni XCOM lepiej oddawał atmosferę konfrontacji z obcymi.
No jak patrzę na ten zielony park, futurystyczne samochody, czystość, lśniące powierzchnie i właściwie wszystko - to mam wrażenie, że inwazja obcych światu wyszła tak bardzo na plus, że buntowanie się jest buractwem i hipokryzją przy którym dylematy powstania warszawskiego stają się dziejową koniecznością :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Gregor
Grzechu z Polityki
Posty: 3526
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:45

Re: XCOM 2

Post autor: Gregor »

Dragon_Warrior pisze:
Matthias[Wlkp] pisze: Powiem szczerze, że ta pierwsza misja jakoś tak strasznie plastikowo wygląda... Mam wrażenie nawet, że ostatni XCOM lepiej oddawał atmosferę konfrontacji z obcymi.
No jak patrzę na ten zielony park, futurystyczne samochody, czystość, lśniące powierzchnie i właściwie wszystko - to mam wrażenie, że inwazja obcych światu wyszła tak bardzo na plus, że buntowanie się jest buractwem i hipokryzją przy którym dylematy powstania warszawskiego stają się dziejową koniecznością :P
No bo to ma być klimat dystopijny ponoć :P

Tymczasem ja mam za sobą pierwsze przejście jedynki. Boss w ostatniej misji tak mi się ułożył, że dostał 2 krytyki od snajpera i poszedł spać. Po tych paru okazjach jak gra mnie chciała wyruchać i w jedną turę aktywowało mi się z 5 grup obcych wziąłem takie rozwiązanie w ciemno ;P
Ściąga się dodatek i będzie 2gie podejście :alien:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

No bo to ma być klimat dystopijny ponoć :P
ale to utopijnie a nie dystopijnie wygląda właśnie :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Dragon_Warrior pisze:
No bo to ma być klimat dystopijny ponoć :P
ale to utopijnie a nie dystopijnie wygląda właśnie :P
Ja bym powiedział, że wygląda po prostu brzydko.
Awatar użytkownika
Gregor
Grzechu z Polityki
Posty: 3526
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:45

Re: XCOM 2

Post autor: Gregor »

Dragon_Warrior pisze:
No bo to ma być klimat dystopijny ponoć :P
ale to utopijnie a nie dystopijnie wygląda właśnie :P
Wikipedia twierdzi, że powinienem napisać, że to antyutopia zamiast dystopia i wsio gra :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

serio uważacie że to:

https://downloads.2kgames.com/xcom2/blo ... ws_thm.jpg
http://assets2.ignimgs.com/2015/06/03/x ... _1670w.jpg
http://www.pcinvasion.com/wp-content/up ... xcom-2.jpg

wygląda mniej przyjaźnie niż to:
https://i.ytimg.com/vi/VTEDUxsqdvU/maxresdefault.jpg
http://www.riseofgames.com/wordpress/wp ... /xcom1.jpg
https://miniaturefootsteps.files.wordpr ... /xcom1.jpg

równy asfalt, planowa zieleń, nowoczesne samochody i brak czarnych z bronią na ulicach - dla mnie to idealny materiał na kolejne "... miał rację" tym razem z udziałem obcych z XCOMa ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Akurat ostatni screen z nowego XCOMa dałeś ;)

Taki cukierkowy ten nowy świat zrobili, że aż mi niedobrze...
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

nie wczuwałem się jakoś szczególnie żeby 30 min szukać i potwierdzać - ale wiecie o co mi chodzi :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Gregor
Grzechu z Polityki
Posty: 3526
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:45

Re: XCOM 2

Post autor: Gregor »

Dragon_Warrior, antyutopia nie znaczy, że ma być brud, syf, uchodźcy i ubóstwo. Równie dobrze może być ładnie posprzątane, zielono i bogato, ale wolność słowa nie istnieje, ludzie znikają gdzieś z dnia na dzień, a jak coś burkniesz to zapuka do Ciebie ufo gestapo. O to mi chodziło. Trochę bardziej subtelne podejście.

Cały czas abstrahując od tego czy grafika w XCOM 2 jest ładna :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

nadal uważam że można by z tego zrobić "Ufo miało rację" :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Co myśleć o grze, która od krytyków dostaje 9/10, a od publiki 6-7/10 (Metacritic) i 72% (Steam)? Taki to jest właśnie nowy XCOM... Z tego co czytam, to zrobili jakiś głupawy limit tur w co drugiej misji, uproszczoną bazę, mega silne stwory już na początku itd.

Pewnie kupię ale dopiero jak będzie w jakiejś solidnej promocji z dodatkami.
Awatar użytkownika
SithFrog
Król Sucharów
Posty: 15419
Rejestracja: 5 maja 2014, o 09:00

Re: XCOM 2

Post autor: SithFrog »

Dziś poczułem żal. Chciałem pograć w XCOM 2 na PS4 i ch. Ni ma.

No nic, kupię na steamie, pc master race :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

trzeba zrobić screena :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Poczekaj aż zagra. I skomentuje bug fest, jaki tam się odbywa...
Awatar użytkownika
SithFrog
Król Sucharów
Posty: 15419
Rejestracja: 5 maja 2014, o 09:00

Re: XCOM 2

Post autor: SithFrog »

Matthias[Wlkp] pisze:Poczekaj aż zagra. I skomentuje bug fest, jaki tam się odbywa...
Dobrze, że napisałeś. To się wstrzymuję.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Patrząc po komentarzach na Steamie, jest niewesoło, niestety. Głównie problemy z optymalizacją, przycinanie się, pauzy, wywalenia do pulpitu itd. Poczytaj recenzje. Wszyscy piszą mniej więcej o tym samym.

Dla mnie cena jest też zaporowa, więc przed jakąś przeceną na pewno nie kupię.
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4859
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: XCOM 2

Post autor: Razorblade »

Zreszta pierwszy xcom mial to samo... cholera, a tak kusi...
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

Miał? ja wiem że grałem ponad rok po premierze ale do pulpitu mi wywaliło może 3 razy przez całą kampanię... czyli 80 godzin gry co przy autozapisie nie robiło różnicy żadnej.
A X2 ma znajomy i nie narzekał jak mi ostatnio opowiadał o swoich spostrzeżeniach.

W każdym razie ja jak zawsze czekam na GOTY albo -75%. Jak z każdą jedną nowością prócz starcrafta i wieśka ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

NECRO!

Zakupiona gra i co? SzijeT! 28GB?!?!?! WTF? A myślałem, że trochę pogram przed snem... Zrobiłem tylko jedną, pierwszą misję i będzie trzeba trochę czasu zainwestować, żeby cały skład "pokolorować" na moje. Oczywiście, zgodnie z polityką "PC", ani jeden biały mężczyzna z zachodu nie trafił mi się w składzie. ;)
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

No to pograłem trochę i w zasadzie jest OK. Poza aspektem fabularnym, mamy po prostu więcej tego samego, co w pierwszym XCOM-ie.

Podoba mi się, jak nowe postacie się generują - od razu mają losowe cechy, przez co każda wydaje się w jakiś sposób wyjątkowa. Zobaczymy co będzie dalej, ale póki co jestem pozytywnie zaskoczony.
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

Póki nie jesteś daleko to przemyśl od razu czy nie zacząć wszystkiego z Long War2 - czyli modem który zamienai Xcoma w grę która powinien być od początku ;) Taką gdzie zarządzasz poszczególnymi regionami a nie latasz od miejsca do miejsca jak trener pokemonów ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Jest to trochę wkurzające, faktycznie. Robię jakieś zadanie, a tu nagle wyskakuje coś, co niby muszę zrobić...

Aczkolwiek nie ciągnie mnie do modów z "long" w nazwie. Ostatnio Steam mu pokazuje 5-6 godzin na dwa tygodnie, więc wolę skończyć chociaż podstawkę zanim kolejny dodatek do CK2 wyjdzie.
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

ale sama gra i tak jest długa - to long w nazwie to sam nie wiem skąd ;)

btw - staraj się dość szybko za te placówki obcych zabierać i wynajdowanie przedmiotów fabularnych bo ja dwa razy grając prawie na styk na ostatnich 1-2 kreskach jechałem połowę czasu.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

No właśnie coś takiego wyskoczyło. Miałem 2 kropki czerwone i myślałem, że mam czas. Nagle pojawiła mi się baza obcych w Polsce (wiadomo czyja wina), jeszcze jedno jakieś "mroczne wydarzenie" i już są 4 kropki... Do tego nie mam już więcej slotów na "kontakty z rebeliantami", nie mam badań zrobionych, żeby slotów było więcej - ba, nie mam nawet odkopanego drugiego poziomu na statku. Prądu też nie mam...

Poradzę sobie jakoś, bo gram na "normalu" i generalnie jak jeden żołnierz wraca z misji ranny to szczyt tragedii jest...
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4859
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: XCOM 2

Post autor: Razorblade »

Zmieni sie... chyba ze to ja pogonilem do przodu :/
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

z tymi ranami żołnieryz to zasadniczo wszystko zależy czy się wczytuje czy nie - ja przyzwyczajony do Hardcore w X1 wczytywałem praktycznie tylko jak coś zwaliłem misclickiem... lub jak się coś bardzo głupiego działo ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Ja generalnie nie wczytuję. W X1 w pewnym momencie zacząłem grać tylko IronMany, najpierw Normal, potem Classic. Zupełnie inaczej się gra, jak masz tą świadomość, że jeden błąd może Cię dużo kosztować.

Teraz pierwszą grę w X2 sobie trochę wybaczam i wczytuję np. jak pierwszy raz spotkałem węże i miałem niemiłą niespodziankę kiedy mi "ściągnął" żołnierza z daleka... Albo jak nie zrozumiem czegoś w misji i pogonię kompletnie bez sensu. Wychodzi na to, że wczytuję mniej więcej raz na 2-3 misje.

W ogóle Ranger ze zdolnością pozostawania w ukryciu pomimo wykrycia reszty drużyny to niezły OP jest na misjach, gdzie trzeba coś rozwalić, albo kogoś od tyłu zaskoczyć.
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

Dla mnei to pozostawanie w ukryciu trochę zbugowane było - bo mimo plusów żołnierz jest całkiem z reakcji wyłączony.
Obrazek
Awatar użytkownika
Razorblade
Mr. Kroper
Posty: 4859
Rejestracja: 4 maja 2014, o 18:56

Re: XCOM 2

Post autor: Razorblade »

Dragon_Warrior pisze:Dla mnei to pozostawanie w ukryciu trochę zbugowane było - bo mimo plusów żołnierz jest całkiem z reakcji wyłączony.
Reaguje jak go wykryja przeciez :spy: . Trudno zeby Ci plany psul przez nieprzewidziany strzal reakcji :spy:
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

I'm dłużej gram tym coraz mniej mi się ta gra podoba. Wkurza mnie kilka rzeczy:

1. Rozwalę kosmitę i wypada z niego moduł do ulepszenia broni. No fajnie, ale z mojej broni już nie mogę tego ulepszenia zdjąć... Ale za to jak "ulepszę" broń wszystkim, to ulepszenia zostają... Niekonsekwencja na maksa...

2. Pancerz z Elerium w poprzednich XCOMach wyglądał trochę jak Power Armor z Fallouta. Tutaj wygląda jak metalowy, obcisły strój do biegania...

3. To latanie po mapie jest mega wkurzające...

4. Dobrze ustawiony skład niszczy pody kosmitów zanim Ci zdążą oddać jeden strzał. A z power armorem to nawet mogą strzelić 2 razy, bo to już nie ma znaczenia...
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Dziwiłem się ostatnio, że mi fabuła nie idzie do przodu - okazało się, że to przez brak "Shadow chamber"... Zdolny jestem...

Wszystko inne mam już na max ulepszone...
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Triple post!

Pierwszy raz musiałem przeładować kilka razy, bo ta gra na prawdę nie pomaga podejmować właściwych decyzji + idiotyczne AI. Najlepszy numer zrobił mi agent z Wraith armor, który może przechodzić przez ściany (kto to wymyślił...) - niósł ciało, które miałem wynieść z misji - przeszedł przez ścianę, ustawił się za kolumną, gotowy do strzału, a potem ciało odkłada... z powrotem na drugą stronę ściany...

Fajnie też, że czasem mam linię strzału, a czasem jej nie mam... WTF? Wciąż trochę zabugowana jest ta gra. Nie jest tragicznie, przyznaję, ale po grze, która ma już rok to ja się więcej spodziewałem.

W końcu robię wątek fabularny i póki co jest spoko. Po zrobieniu ostatniej misji poziom awatara spadł mi do jednej kropki. Jednak Normal z sejwami to zdecydowanie za prosty dla mnie.
Awatar użytkownika
Counterman
Waniaaa!
Posty: 4016
Rejestracja: 4 maja 2014, o 19:07

Re: XCOM 2

Post autor: Counterman »

Trzeba przyznać, że ja już trochę się odzwyczaiłem od mocno zbugowanych gier i chyba kurwica jasna by mnie strzeliła np. przy opisanej przez Ciebie sytuacji z odkładaniem ciała na drugą stronę muru.
IRON MAIDEN are KINGS

"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.

"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Tymczasem LLothar poluje na niewinnego kosmitę pląsającego na kwiecistej łące...
Spoiler:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon_Warrior
Brienne of Tarth
Posty: 2852
Rejestracja: 5 maja 2014, o 18:33
Lokalizacja: Diuna

Re: XCOM 2

Post autor: Dragon_Warrior »

ja LLotha nie miałem - nie odkliknął mi się :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Matthias[Wlkp]
purpurowy
Posty: 7406
Rejestracja: 17 czerwca 2014, o 15:58
Lokalizacja: Swarożycu! Rządź!

Re: XCOM 2

Post autor: Matthias[Wlkp] »

Ja bym miał LLo nawet jakby się odkliknął, że nie chce ;).

No to skończyłem XCOM-a Drugiego. 6/10 i w zasadzie tutaj mógłbym zakończyć, ale machnąłem reckę w odpowiednim temacie.

Gra jest IMHO dużo słabsza od pierwszego XCOM-a, nawet bez dodatków. Jedynym zasadniczym minusem Enemy Unknown jest brak generowanych map, ale z tym jakoś dało się żyć.
Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
Parmezan
Posty: 3876
Rejestracja: 5 maja 2014, o 12:06

Re: XCOM 2

Post autor: PIOTROSLAV »

Zainstalowałem sobie xcom2, bo kupiłem za 36zł. Kurde balans, odpaliłem grę na Hard i pierwszą misję robiłem chyba 7 razy...
Potem było lepiej, aż doszedłem do pierwszej misji z badaniem laboratorium Advent i chyba jednam zmienię poziom trudności na normal..

Jak obcy skończą projekt Avatar, to gra się kończy?
"Po co się kłócić z drugim człowiekiem, skoro można go zabić?"

Zarejestrowany: 8/10/2001
ODPOWIEDZ