Strona 2 z 2
Re: Sid Meier's Civilization
: 6 stycznia 2016, o 20:45
autor: Yankes
Czy Mohair Berets maja lepsze staty od Green Berets?
Re: Sid Meier's Civilization
: 9 stycznia 2016, o 17:04
autor: Bambusek
Według Brada Wardella, szefa Stardock (Galactic Civilization, wydawcy Sins of a Solar Empire) Civ VI w drugiej połowie obecnego roku.
Re: Sid Meier's Civilization
: 11 stycznia 2016, o 10:26
autor: Counterman
Wait, czyli znowu zmienia się firma która robi nową civkę?
Re: Sid Meier's Civilization
: 11 stycznia 2016, o 10:31
autor: Larofan
a co jest nie tak z civ V ? z dodatkami jest miszcz
Re: Sid Meier's Civilization
: 11 stycznia 2016, o 15:53
autor: Counterman
Ale ja nie napisałem, że coś jest nie tak z piątką. Po prostu się zdziwiłem.
Re: Sid Meier's Civilization
: 11 stycznia 2016, o 16:02
autor: Larofan
nie no wiadomo ze nie po to sie robi sequele bo poprzednia wersja jest nie ok
tez slyszalem takie njusy wlasnie i sie zmartwilem troche bo te beyond earth bylo takie troche meh..
Re: Sid Meier's Civilization
: 11 stycznia 2016, o 16:08
autor: Matthias[Wlkp]
Pomyślałem sobie ostatnio, że znowu zagram i co?
Wylosowałem Inków, wokół było sporo wzgórz (yay!), a jednym z bezpośrednich sąsiadów była Wenecja. Mega łatwy start - i chyba dobrze, bo podniosłem sobie poziom trudności. Żyje w zgodzie z sąsiadami, normalnie dzieci kwiaty... Zastanawiam się, czy jest sens się rozrastać, bo pamietam, ze jakieś kary były za rozmiar. Zasoby generalnie mam, a na niepodbitych terenach jest jeszcze złoto, srebro i bizony.
Chyba jednak Endless Legend bardziej mi podchodzi...
Re: Sid Meier's Civilization
: 11 stycznia 2016, o 16:24
autor: Larofan
ja pamietam ze ilekroc dobrze zylem z sasiadami przez dluzo zazwyczaj okazywalo sie w pewnym momencie ze jeden z nich tak naprawde mnie nienawidzi i wypowiada nagle wojne
poza tym lubilem sie bawic w kulturowe zwyciestwo chociaz zwykle mi sie to nie udawalo

zwykle wygrywalem dyplomatycznie lub wojskowo jednak..
w IV mozna bylo 'pokojowo' kultura zdobywac miasta

tesknie za ta mechanika

Re: Sid Meier's Civilization
: 11 stycznia 2016, o 16:59
autor: Counterman
Larofan pisze:
w IV mozna bylo 'pokojowo' kultura zdobywac miasta

tesknie za ta mechanika

O to, to! Też mi tego brakuje.
Re: Sid Meier's Civilization
: 12 stycznia 2016, o 00:55
autor: Crowley
Ja w piątce lubiłem archeologię i te dzieła sztuki sobie wymieniać w muzeach. To jest fajny patent. Przejmowanie miast też było spoko, zwłaszcza w Alpha Centauri ale tam z kolei nie było możliwości, żeby ktoś ci nie wypowiedział wojny, bo tak.
Re: Sid Meier's Civilization
: 13 stycznia 2016, o 02:00
autor: Bambusek
Counterman pisze:Wait, czyli znowu zmienia się firma która robi nową civkę?
Nie, dalej robi Firaxis

Wardell stwierdził, że "jest jego rolą wiedzieć takie rzeczy". Stellaris od Paradoxu ma być jeszcze w pierwszej połowie (razem z nowym Master of Orion), a w drugiej Endless Space 2 i właśnie Civ VI.
Re: Sid Meier's Civilization
: 13 stycznia 2016, o 08:04
autor: snt
Sześć lat mija od podstawki Civ 5, tak więc czas najwyższy. Natomiast nauczony poprzednim doświadczeniem, zakup planuje dopiero ok. 2 lata po premierze jak wyjdą już dodatki, a ja kupie nowego kompa pod Civkę

Re: Sid Meier's Civilization
: 13 stycznia 2016, o 09:06
autor: Larofan
snt pisze:zakup planuje dopiero ok. 2 lata po premierze jak wyjdą już dodatki
tak

Re: Sid Meier's Civilization
: 13 stycznia 2016, o 10:02
autor: Counterman
Larofan pisze:snt pisze:zakup planuje dopiero ok. 2 lata po premierze jak wyjdą już dodatki
tak

+1
Re: Sid Meier's Civilization
: 13 stycznia 2016, o 11:02
autor: zodi
A ja wciąż czasem pogrywam w IV, za to V jakoś nie zdążyłem nabyć.
Re: Sid Meier's Civilization
: 13 stycznia 2016, o 11:04
autor: Larofan
w IV mozna bylo pograc bez dodatkow o ile pamietam.. V sie nie nadawala do niczego bez kompletu DLC
Re: Sid Meier's Civilization
: 24 października 2016, o 18:20
autor: zodi
Larofan pisze:w IV mozna bylo pograc bez dodatkow o ile pamietam.. V sie nie nadawala do niczego bez kompletu DLC
No właśnie, właśnie. Widzę w Media Markcie, że "piątka" Wydanie Kompletne kosztuje 80 zeta. Chyba się na nie skuszę bo primo - VI kosztuje 2 stówy

, secundo - trzeba dać najnowszej części trochę czasu na okrzepnięcie (patche, dlc), i k... ultimo - IV nie chce mi chodzić pod Windowzą 10

Re: Sid Meier's Civilization
: 24 października 2016, o 19:02
autor: snt
Kurwa, Aztekowie zajęli mi Rzym !

Re: Sid Meier's Civilization
: 24 października 2016, o 19:09
autor: zodi
To chyba jednak lepiej niż mieliby to być np. Hunowie. W sensie, że może mniej Rzymianek Ci wyruchają

Choć z drugiej strony oni mieli banie na ofiary z ludzi więc to chyba jednak na jedno wychodzi...
Re: Sid Meier's Civilization
: 24 października 2016, o 22:07
autor: Crowley
zodi pisze:No właśnie, właśnie. Widzę w Media Markcie, że "piątka" Wydanie Kompletne kosztuje 80 zeta.
https://www.g2a.com/civilization-v-comp ... lobal.html
Bywają taniej, nawet poniżej 30 zł ale i tak bierz, graj i nie p***l.

Re: Sid Meier's Civilization
: 25 października 2016, o 10:22
autor: PIOTROSLAV
Piątka samodzielnie też była w miarę ok, ale jeden DLC spokojnie wystarczał do pogrania
Re: Sid Meier's Civilization
: 29 maja 2017, o 09:19
autor: Counterman
Kupiłem 6. Ale nie za pinundze, tylko wydałem punkty socjalne z pracy (taka bieda!). Na razie jestem po jednej testowej grze (nieskończonej, doszedłem w drzewku technologii do marines i czołgów) i gra mi się przyjemnie. Rozbudowanie tematu kultury polityk itp. przyniosło dodatkowy aspekt dość ważny przy planowaniu strategii. Ogółem dla mnie 6-tka to taka 5-tka na sterydach, ale gra mi się fajnie. Po metodzie prób i błędów stwierdzam, że opcja dzielnic jest zajebista przy miastach, tylko trzeba je znać od początku rozgrywki, żeby wiedzieć gdzie miasta stawiać.
