Strona 3 z 3
Re: Heroes of might & magic 3
: 23 sierpnia 2019, o 12:07
autor: PIOTROSLAV
Nie. W czwórce jak masz kopalnie, jak masz wiatraki, jak masz inne pierdoły, to się na bieżąco dodawały zasoby. A potworki przyrastają co dzień, a nie w każdy poniedziałek...
Re: Heroes of might & magic 3
: 23 sierpnia 2019, o 13:10
autor: Matthias[Wlkp]
Do tego jeszcze nie potrzebowałeś Hirołsa, żeby wojska między zamkami przemieszczać. HoMM 4 jest de best!
Re: Heroes of might & magic 3
: 23 sierpnia 2019, o 13:18
autor: Crowley
Re: Heroes of might & magic 3
: 23 sierpnia 2019, o 14:25
autor: PIOTROSLAV
I kampanie są świetne - bardzo dobrze napisane historie.
Ma kilka wad. Bohaterowie na wysokich poziomach są przekokszeni. W jednej z kampanii w zasadzie gra się jedną armią złożoną z samych bohaterów - trochę to głupawe jak pięciu gości wyrzynaja całą populację w krainie - ale poza tym naprawdę dobra gra. Brakuje mi tylko kilku ścieżek muzycznych z trójki.
Re: Heroes of might & magic 3
: 23 sierpnia 2019, o 15:00
autor: Zolt
Crowley pisze:
Lepiej bym tego nie ujął.
Re: Heroes of might & magic 3
: 23 sierpnia 2019, o 15:04
autor: Matthias[Wlkp]
PIOTROSLAV pisze:I kampanie są świetne - bardzo dobrze napisane historie.
Ma kilka wad. Bohaterowie na wysokich poziomach są przekokszeni. W jednej z kampanii w zasadzie gra się jedną armią złożoną z samych bohaterów - trochę to głupawe jak pięciu gości wyrzynaja całą populację w krainie - ale poza tym naprawdę dobra gra. Brakuje mi tylko kilku ścieżek muzycznych z trójki.
Do wad bym dodał też problem z balansem niektórych stworów. Np. Wampiry (lvl3) są imho lepsze niż niektóre stwory lvl 4 i jak Ci automat wygeneruje takich delikwentów gdzieś na mapie, gdzie powinieneś się łatwo dostać, to może być potem ciężko...
Re: Heroes of might & magic 3
: 19 stycznia 2020, o 16:24
autor: Begrezen
Re: Heroes of might & magic 3
: 27 lutego 2020, o 14:46
autor: Adeptus Gedeon
To version 1.6.0 to jest jakiś mod? Bo widzę na screenie sporo rzeczy, których nie znam
Re: Heroes of might & magic 3
: 27 lutego 2020, o 15:10
autor: Turtles
To wersja HoTy, juz jest kolejna a wszyscy czekamy na nowy zamek
Re: Heroes of might & magic 3
: 27 lutego 2020, o 15:35
autor: PIOTROSLAV
Re: Heroes of might & magic 3
: 27 lutego 2020, o 15:59
autor: Crowley
Słuchałbym!
Re: Heroes of might & magic 3
: 27 lutego 2020, o 16:15
autor: Halaster
Jaki ma być nowy? Mi się ten piracki nie podoba
Re: Heroes of might & magic 3
: 27 lutego 2020, o 16:21
autor: Turtles
Ten też raczej Ci nie podejdzie
Ma byc Factory w stylu westernowo/postapo z tego co rozumiem
https://www.youtube.com/watch?v=UnsprGGgSYw
Re: Heroes of might & magic 3
: 27 kwietnia 2020, o 13:41
autor: Begrezen
latwo
Re: Heroes of might & magic 3
: 27 kwietnia 2020, o 15:33
autor: Halaster
Co to za turniej?
Ja Wam powiem że wprowadzenie trzech zmian w HOTA całkowicie zrewolucjonizowało moje podejście do Hirołsow jako idealnej gry pod multi online:
1. Lobby
2. Szybka auto walka dla chętnych
3. Tury symultaniczne
Dzięki tym usprawnieniom od początku kwarantanny rozegrałem z kumplami już ponad 10 partii i gra się super, oczywiście wciąż panuje zasada im mniej graczy tym lepiej - po pierwszym spotkaniu wyłączają się tury symultaniczne i tempo bardzo siada.
Dowód - rozgrywka na dwóch, mapa XL z podziemiami, czas trwania nieco ponad 3h
Żeby jeszcze moja żona była bardziej wyrozumiała..
Re: Heroes of might & magic 3
: 29 kwietnia 2020, o 21:51
autor: Begrezen
najwiekszy i chyba najglosniejszy turniej w polsce - mistrzostwa polski xD
https://mistrzostwa.heroes.net.pl/home
Re: Heroes of might & magic 3
: 29 kwietnia 2020, o 22:10
autor: Halaster
Wow gratulacje!
Re: Heroes of might & magic 3
: 29 kwietnia 2020, o 22:20
autor: Turtles
Dobra dobra, napisz kiedy breakujesz?
Żeby nie było ja nigdy nie grałem w multi, ale jakieś streamy czasem lubię obejrzeć
Re: Heroes of might & magic 3
: 30 kwietnia 2020, o 11:37
autor: Begrezen
kiedy breakuje? otoz... nigdy. nie grywam tego najpopularniejszego i najprostszego szablonu, tak bardzo uzaleznionego od rng, gdzie liczy sie tylko tempo, tempo i jeszcze raz tempo, pozbawionego wielu aspektów gry lategame'u, którego doświadczyc można na chociazby h3dm1 i szablonach rozmiaru XL+U. na szczescie pula map jest wystarczajaco roznorodna, by tego nie grac
natomiast ogladanie, jak robi to ktos inny, to co innego... fajnie jest zobaczyc jak jakis pros pokroju szopy czy dawidu zmagaja sie z trudna mapa i tworza niewiarygodne wrecz, idealne chainy
ahh tury boga, cos pieknego xd
apropos szopy, dawida i tegoz szablonu. w sobote o 16 na h3.gg na twitchu odbedzie sie showmatch z ich udzialem. 2 polskich prosów vs 2 rosyjskich. bedzie sie dzialo ;D