Dopiero wtedy by zabolało
![;) ;)](./images/smilies/2.gif)
Moderatorzy: Zolt, boncek, Turtles
Eeee... jakie 10l/100... to teraz na autostradzie octavia 1.4 150 KM jara mi 12l/100Matthias[Wlkp] pisze:Staaaare...
Po stronie USA jest taka manipulacja:
- przeciętny amerykanin to ma rodzinę dużo dalej niż 360 km, zazwyczaj w drugim stanie, więc będzie to bardziej 1000km
- 7l/100 to palą tutaj kosiarki - 90% amerykanów pojedzie do rodziny SUVem albo Pickupem, który spokojnie spali 9-10l/100 (tak, na autostradzie).
- po tej stronie bajora nikt nie tankuje E95, tylko ekwiwalent E91 (oznaczony jako 87 Oktanów)
Za to.masz tempomat... Dalej - Octavia 150KM jara 10l... serio...Matthias[Wlkp] pisze:Nie, dobrze napisałem, bo po Hamerykańskich autostradach nikt nie jedzie szybciej niż 120km/h. Tutaj Policja ma broń, a nie pałki...
Mój Pontiac Montana z 3.9L V6 pali właśnie w przedziale 9-10l/100 na autostradzie.
Chyba na odwrót. Wasza benzyna oznaczona jako 91 to odpowiednik Europejskiej pb95- po tej stronie bajora nikt nie tankuje E95, tylko ekwiwalent E91 (oznaczony jako 87 Oktanów)
Nie mówię, że to nie jest kawał niezłej fury. Uważam tylko, że to brzydka furaVoo pisze:Daj spokój, obecny 508 w kombiaku to naprawdę kawał niezłej fury.
+ milionboncek pisze:Mam problem z Audi od kiedy mają te chujowe na maksa grille.
Halaster pisze:Dla mnie jedyne ładne Audi to a5 i a7, pozostałe w ogóle mi się nie podobają.
Natomiast co do cen Volvo V60 - Żaba porównaj sobie aktualne ceny V60 i nowego modelu. Albo lepiej - porównaj sobie ceny BMW3 touring, Merca C kombi z nowym V60.. Różnica jest spora (nawet kilkadziesiąt tysięcy za odpowiadającą wersję) i to na niekorzyść Volvo.
No i teraz są trzy opcje - jedna to podatek od nowości (może ceny spadną w ciągu roku), druga to zawyżone ceny przedsprzedaży w polskiej dystrybucji, trzecia - Volvo czuje, że jest ultrapopularne w ostatnich latach i wie, że może sobie zawołać najwyższe ceny na rynku. Pożyjemy, zobaczymy
SithFrog pisze:+ milionboncek pisze:Mam problem z Audi od kiedy mają te chujowe na maksa grille.
I jeszcze ta debilna moda "jak zrobimy fajny przód to damy go do wszystkich aut naszej firmy". I potem wychodzi piękna Mazda 6, ładna Mazda 3 i Mazda 2, która wygląda jak idź stąd i nie wracaj przez ten dupiasty, masywny przód. Oczywiście wysokie CXy też mają taki przód. Szok, że do MX-5 go nie dali, jeszcze...
To samo robi właśnie Audi, stawiasz obok siebie A3, A4, A5 i wszystkie inne A i konia z rzędem temu, kto po samych przodach powie co jest co. Wiele firm tak robi, smutne to. Audi A2 było paskudne, ale przynajmniej to była próba zrobienia czegoś innego.
boncek pisze:Patrzę np. na nowe Q7 i widzę auto bogatego rolnika, którego wysłużony Passat już nie nadaje się do jazdy na pole.
boncek pisze:Insignia nowa to w ogóle temat ciekawy. Ten samochód wyglądał staro już w momencie premiery. Patrzę na te wszystkie złote listwy i choć rozumiem, że to taki executive look, to ciągle mam wrażenie, że cofam się w czasie o 20 lat.
A, że Ople są cięższe od konkurencji to wiadomo od lat. Ciekawe właśnie czy to wina GM, czy mają jakieś mega stare płyty podłogowe?
CH-R zgoda. Śliczne auto, ale trochę zależy od konfiguracji. W niektórych błyszczy, w innych wygląda bardzo pezecietnie. Mnie jeszcze się od początku GT-86 podoba.
Otóż to. W teren to jest kapitalna zabawka, która wjedzie praktycznie wszędzie, jeśli dać jej dobre opony. Po cywilnemu to jest jednak tak siermiężny sprzęt, że omatkobosko. Powyżej 80 km/h maska się mu telepie, jakby chciała odlecieć. Ogrzewanie działa tak, żeby kierowcę dopadło zapalenie płuc. Tylna wycieraczka potrafi się przekręcić tak, że zamiata tablicę rejestracyjną, a hamowanie trzeba rozpoczynać 100 metrów przed skrzyżowaniem.Voo pisze:Niby fajne autko ale jednak przestałem rozumieć ludzi, kupujących je stricte do miasta.