FSGK.PL

since 1998
Teraz jest 21 sierpnia 2018, o 14:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 15:59 
Avatar użytkownika
rzuff
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 18:58
Posty: 3687
Lokalizacja: Warszawa
Kwestia przyzwyczajenia. Cale zycie grałem na myszy z klawiaturą i jak na próbę sprawdzałem jak sie gra na padzie w Tomb Raidera czy wiedzmina to zupelnie mi nie pasowało

_________________
Obrazek
#sgk 4 life. | +12300


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 16:08 
Avatar użytkownika
Król Sucharów
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 09:00
Posty: 14545
Turtles napisał(a):
Kwestia przyzwyczajenia. Cale zycie grałem na myszy z klawiaturą i jak na próbę sprawdzałem jak sie gra na padzie w Tomb Raidera czy wiedzmina to zupelnie mi nie pasowało


Bo z padem jest tak, że "na próbę" się nie da. Wiadomo, że jak grasz 10 lat na zestawie PC to nie pokochasz pada po godzinie, dwóch czy trzech. Ja się męczyłem zaraz po zakupie konsoli strasznie z pierwszym Uncharted przez 2/3 gry. A potem grałem w Uncharted 2 i nie wyobrażam sobie inaczej niż na badzie, a dziś na myśl o graniu w Tomb Raidera na klawiaturze budzi we mnie agresję i niepotrzebne tiki nerwowe :D

_________________
Obrazek

"To nie baśń, to życie. Parszywe i złe. Więc do cholery i zarazy przeżyjmy je w miarę przyzwoicie. Ograniczmy ilość czynionych innym krzywd do niezbędnego minimum."

Old FŚGK number is 31 610.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 16:15 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
po kiego czorta sie meczyc w ogole? :) na klawie gra sie swietnie to po co sie zarzynac zeby odkryc ze na padzie 'tez mozna'?


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 16:18 
Avatar użytkownika
srebrny
Offline

Dołączył(a): 17 czerwca 2014, o 15:58
Posty: 5525
Lokalizacja: Londyn, Ontario
To trochę tak, jakbyś się nauczył jeździć na rowerze, potem wsiadasz do samochodu i "uuu... za trudno, więc po co się uczyć jeździć samochodem, skoro można jeździć na rowerze/autobusem/pociągiem?"

Też kiedyś tak miałem, ale się nauczyłem i nie sięgam po klaw/mysz jak nie muszę.

Tymczasem XCOM:The Bureau Declassified za darmo na HB. W końcu dali uczciwą cenę za tą grę :D


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 16:22 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
porownanie do samochodu jest rzecz jasna idiotyczne bo wskazywaloby ze pad jest jakkolwiek lepszy w kazdym calu
trafniejsze porownanie to lata jazdy na nartach i przesiadka na snowboard - jest tak samo fajny, do niektorych rzeczy lepszy ale na orczyku jezdzi sie chujowo


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 16:29 
Avatar użytkownika
Król Sucharów
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 09:00
Posty: 14545
Larofan napisał(a):
po kiego czorta sie meczyc w ogole? :) na klawie gra sie swietnie to po co sie zarzynac zeby odkryc ze na padzie 'tez mozna'?


To nie jest kwestia 'też można' tylko wygody. Nie znam nikogo, kto pograł dłużej na padzie i w pewnych gatunkach (samochodówki, zręcznościówki, tpp, sportowe) wrócił do klawiatury. Tylko mówię o graniu na serio, a nie ' grałem godzinę i nie dało się'.

No i powodzenia z precyzją w zręcznościówkach czy z regulowaniem dodawania gazu/hamulca na zero-jedynkowej klawiaturze :)

A co do nart i snowboardu: jak ktoś się wypowiada o tym na czym się jeździ lepiej kiedy na jednym jeździ 10 lat, a na drugim spróbował kilka razy po 15 minut albo wcale to... no sami sobie dopowiedzcie na ile konstruktywna jest taka wypowiedź ;)

Ja grałem we wszystko co się da i na padzie i na klawiaturze z myszą. Strategie i FPP do dzisiaj uważam za gry czysto myszkowo-klawiaturowe, ale praktycznie cała reszta lepiej wypada na padzie.

_________________
Obrazek

"To nie baśń, to życie. Parszywe i złe. Więc do cholery i zarazy przeżyjmy je w miarę przyzwoicie. Ograniczmy ilość czynionych innym krzywd do niezbędnego minimum."

Old FŚGK number is 31 610.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 16:41 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
SithFrog napisał(a):
To nie jest kwestia 'też można' tylko wygody.

jest - chyba ze wybierasz konsole jako sprzet do gier. wtedy nie masz wyboru i stajesz sie akolita padow i kanapy

SithFrog napisał(a):
No i powodzenia z precyzją w zręcznościówkach czy z regulowaniem dodawania gazu/hamulca na zero-jedynkowej klawiaturze

o wyscigach mowilem ze pady lepsze. w zresznosciowkach w kazdej chwili wole klawe nad pada

SithFrog napisał(a):
Tylko mówię o graniu na serio, a nie ' grałem godzinę i nie dało się'.

takie banialuki to my a nie nam.. sugerujesz ze jak ktos gra na klawiaturze to nie jest graczem tylko odpowiednikiem niedzielnego kierowcy co juz u podstawy jest falszem wiec mozna z tego wyciagnac dowolny wniosek

SithFrog napisał(a):
A co do nart i snowboardu: jak ktoś się wypowiada o tym na czym się jeździ lepiej kiedy na jednym jeździ 10 lat, a na drugim spróbował kilka razy po 15 minut albo wcale to... no sami sobie dopowiedzcie na ile konstruktywna jest taka wypowiedź

argumentum ad personam jest w tobie silne :D ja tez umiem: czy ktos kto z kanapy wstaje tylko zeby poprawic sobie poduszke moze miec obiektywne pojecie na temat narzedzi do gier?

caly czas usilujesz przekonac ze na padzie jest lepiej tylko sie trzeba nauczyc. a ja ci mowie ze probowalem, mam x360 od chyba roku i od dluzszego czasu lezy i sie kurzy. jedyna gry ktore sprawialy mi prawdziwa radoche to mordobicia i just dance na kinekta.
chcesz kupic? :)


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 16:55 
Avatar użytkownika
Król Sucharów
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 09:00
Posty: 14545
larofan napisał(a):
SithFrog napisał(a):
Tylko mówię o graniu na serio, a nie ' grałem godzinę i nie dało się'.

takie banialuki to my a nie nam.. sugerujesz ze jak ktos gra na klawiaturze to nie jest graczem tylko odpowiednikiem niedzielnego kierowcy co juz u podstawy jest falszem wiec mozna z tego wyciagnac dowolny wniosek


Not at all. Piłem do Turtlesowego "próbowałem". Pogranie na padzie godzinę-dwie wychodząc z założenia, że pewnie jest chujowo to nie jest granie padem na serio. Ty wyciągnąłeś z tego jakiś kosmiczny wniosek o "byciu graczem", który aż ciężko w ogóle skomentować :D

"argumentum ad personam jest w tobie silne :D"

To nie było ad personam. Jak ktoś jeździ na nartach 10 lat, a snowboardu na nogach nie miał i mówi, że narty lepsze to robi z siebie i...gnoratna. W najlepszym razie.

"czy ktos kto z kanapy wstaje tylko zeby poprawic sobie poduszke moze miec obiektywne pojecie na temat narzedzi do gier?"

Jeśli pijesz do mnie (i dopiero to wtedy jest ad personam) to możemy się policytować na długość... stażu growego i narzędzi do grania. A co do wstawania z kanapy, w ostatnim roku zrobiłem więcej h w WoT niż we wszystkich moich grach na konsole razem wziętych :) I np. WoT jest rewelacyjnym przykładem, bo wersja na PS4 jest kompletnie niegrywalna. Przez pada właśnie.

"caly czas usilujesz przekonac ze na padzie jest lepiej tylko sie trzeba nauczyc"

Nie usiłuję przekonać nikogo do niczego. Mówię tylko, że wg mnie padem gra się w wielu gatunkach lepiej i że każdy może (ale nie musi) dojść do takiego wniosku o ile podejdzie z otwartą głową, bez uprzedzeń i poświęci odpowiednią ilość czasu.

"a ja ci mowie ze probowalem, mam x360 od chyba roku"

No i? W co próbowałeś grać na padzie? Ile czasu?

Mordobicia to dobry przykład, a grę na kinecta w dyskusji o padzie przemilczę :P

_________________
Obrazek

"To nie baśń, to życie. Parszywe i złe. Więc do cholery i zarazy przeżyjmy je w miarę przyzwoicie. Ograniczmy ilość czynionych innym krzywd do niezbędnego minimum."

Old FŚGK number is 31 610.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 17:01 
Avatar użytkownika
rzuff
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 18:58
Posty: 3687
Lokalizacja: Warszawa
SithFrog napisał(a):
Pogranie na padzie godzinę-dwie wychodząc z założenia, że pewnie jest chujowo to nie jest granie padem na serio.


Nie z założenia, że jest chujowo, specjalnie sobie pada kupiłem, chciałem, zeby było fajnie :) Tylko ciągła walka z kamerą...

_________________
Obrazek
#sgk 4 life. | +12300


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 17:07 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
SithFrog napisał(a):
larofan napisał(a):
SithFrog napisał(a):
Tylko mówię o graniu na serio, a nie ' grałem godzinę i nie dało się'.

takie banialuki to my a nie nam.. sugerujesz ze jak ktos gra na klawiaturze to nie jest graczem tylko odpowiednikiem niedzielnego kierowcy co juz u podstawy jest falszem wiec mozna z tego wyciagnac dowolny wniosek


Not at all. Piłem do Turtlesowego "próbowałem". Pogranie na padzie godzinę-dwie wychodząc z założenia, że pewnie jest chujowo to nie jest granie padem na serio. Ty wyciągnąłeś z tego jakiś kosmiczny wniosek o "byciu graczem", który aż ciężko w ogóle skomentować :D


nawet nie sprobowales a juz mowisz ze sie nie da hipokryto :)

"To nie było ad personam."
Było, zasugerowales ze moje porownanie jest bezzasadne bo tak moze mowic ktos kto 10 lat gral na kompie i 15 minut sprobowal pada (analogicznie). Wiec ja zasugerowalem ze kanapping rozleniwia i stad preferencje. Widzisz zaleznosc? :P

"to możemy się policytować"
co ma licytowanie sie do obiektywnosci?

"Mówię tylko, że wg mnie padem gra się w wielu gatunkach lepiej"
To ciekawe, bo ja to samo. Z ta roznica ze moim zdaniem na padzie gra sie lepiej w duzo mniej gier niz sie tobie wydaje. I zrecznosciowki do tego zbioru nie naleza. Gdybym nie podszedl do tego z otwarta glowa nie kupowalbym konsoli majac do dyspozycji zupelnie wystarczajacego kompa.

"No i? W co próbowałeś grać na padzie? Ile czasu? "
A na czym mialem grac na Xie? Początkowo nieustannie, ale z upływem czasu coraz mniej i mniej aż rzuciłem konsole w kąt. Wydaje mi sie ze kupilem to jakos w ubieglym roku na jesieni.

"kinecta w dyskusji o padzie przemilczę"
kinekt byl jedynym argumentem przekonujacym moja lepsza polowe o zakupie konsoli z budzetu domowego :)


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 18:00 
Avatar użytkownika
Heavy Metal Troll
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 18:47
Posty: 4689
Mi się na padzie grało fajnie w jakąś przygodową platformówkę 2D. Że się szło w prawo a przyciski były 2/3 (i gała). Ale jak już włączyłem kopanie piłki samochodami, to myślałem, że się pochlastam.

_________________
Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 19:20 
Avatar użytkownika
Loara
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 19:57
Posty: 1724
Lokalizacja: Słoik City
Pierwszy raz pada miałem w rękach na pierwszym złocie. Potem przeszedłem nawet gta v - to była mordega, bo nie potrafiłem celować i nawet wspomaganie nie pomagało. Ale samochodem jeździło się wybornie. Przeszedłem pierwszego barmana Arkham i szło nawet nawet. Ale i tak czułem się upośledzony ;P The last of US próbuje przechodzić, ale celowanie z pistoletu to zlo. Pad mi nie leży gdziekolwiek potrzeba precyzji przy celowaniu. Po prostu nie wyrabiam, albo jestem za stary ;)

_________________
Stawiajcie przed sobą większe cele. Ciężej chybić.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 19:24 
Avatar użytkownika
Heavy Metal Troll
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 18:47
Posty: 4689
Tak. W Gta też było ok na padzie. Poza celowaniem właśnie. Ale tam był chyba autoaim domyślnie włączony :D (przynajmniej w GTA IV).

_________________
Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 19:57 
Avatar użytkownika
Loara
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 19:57
Posty: 1724
Lokalizacja: Słoik City
Ja włączyłem sobie pełną pomoc, ale gdyby nie skipowanie co dynamiczniejszych strzelanin na początku to bym się odbił. Potem się jako tako nauczylem i było lepiej, ale i tak się męczyłem. Nie wyobrażam sobie grać w strzelaniny na padzie.

_________________
Stawiajcie przed sobą większe cele. Ciężej chybić.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 19:59 
Avatar użytkownika
Król Sucharów
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 09:00
Posty: 14545
peterpan napisał(a):
Nie wyobrażam sobie grać w strzelaniny na padzie.


Kurcze, a mi precyzyjne celowanie idzie nieźle... w TPP właśnie. Natomiast kompletnie nie potrafię grać na konsoli w FPSy.

_________________
Obrazek

"To nie baśń, to życie. Parszywe i złe. Więc do cholery i zarazy przeżyjmy je w miarę przyzwoicie. Ograniczmy ilość czynionych innym krzywd do niezbędnego minimum."

Old FŚGK number is 31 610.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 21:55 
Avatar użytkownika
Grzechu z Polityki
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 19:45
Posty: 2656
E tam, dużo też zależy od samej gry. Jak deweloper nie jest leniwy to w tpp też gra się dobrze myszką.

Poza tym gatunki gier preferujące pada na ogół mnie nie interesują

Wysłane z mojego Moto G (5) Plus przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 22:44 
Avatar użytkownika
Heavy Metal Troll
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 18:47
Posty: 4689
https://www.humblebundle.com/store/the- ... classified

Za darmo. 21 godzin remaining. X-com declassifiedObrazek

_________________
Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 22:52 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
*click*
:*


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 1 grudnia 2017, o 23:25 
Avatar użytkownika
TR-8R
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 20:37
Posty: 3463
Lokalizacja: Dreadfort
Fantastyczna sprawa. Szkoda tylko, że gra taka sobie.

_________________
CD-Action: https://www.cdaction.pl/
K****i: xxxxxx
Ś**** *****y: xxxxxx


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 4 grudnia 2017, o 20:42 
Avatar użytkownika
rzuff
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 18:58
Posty: 3687
Lokalizacja: Warszawa
Alarm dla szanujących swoje ciężko zarobione pieniądze graczy!


https://blog.ubi.com/get-two-ubisoft-pc ... -december/

_________________
Obrazek
#sgk 4 life. | +12300


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 4 grudnia 2017, o 20:54 
Avatar użytkownika
srebrny
Offline

Dołączył(a): 17 czerwca 2014, o 15:58
Posty: 5525
Lokalizacja: Londyn, Ontario
World in Conflict mógłbym obczaić...

Ostatnio jest tyle promocji, że chyba niedługo w ogóle przestanę kupować gry. Co chwila coś za darmo :D


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 5 grudnia 2017, o 13:03 
Avatar użytkownika
Waniaaa!
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 19:07
Posty: 2832
No ja przyjąłem taktykę, że kupuję grę dopiero kiedy wiem, że tego samego dnia ją zainstaluję, odpalę i będę chciał w nią grać. Innymi słowy, kupuję dopiero wtedy kiedy nie mam w co grać.

_________________
IRON MAIDEN are KINGS

"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.

"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 6 grudnia 2017, o 22:20 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
steam link jest - troche sie zawiodlem bo liczylem ze kontroler od x360 da rade ale owszem da jezeli jest kupiony pod windoze i dongla.. konsolowy raczej nie pojdzie wiec smuteg i no nic zostaje mi elitarna klawiatura i myszka
ktora chodzi calkiem spoko tylko akurat moj model jest do dupy i troche zasieg gubi :)
nie kumam dlaczego to nie moze zastapic chromacasta w zasadzie.. zupelnie spoko radzi sobie ze streamowaniem prosto z kompa - probowalem puscic se youtuba na probe i dzwiek moze raz na ulamek sekundy sie przycial ale glowy nie dam czy to nie przez nagranie
samo urzadzonko malutenkie i nic sie na nim nie swieci wiec estetyka jest ok
70pln well spent so far


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 6 grudnia 2017, o 22:47 
Avatar użytkownika
srebrny
Offline

Dołączył(a): 17 czerwca 2014, o 15:58
Posty: 5525
Lokalizacja: Londyn, Ontario
Kontroler pod od X360 pójdzie. Rozumiem, że bezprzewodowy? Potrzebujesz odbiornik z Chinlandii - Ja mam taki:

https://www.amazon.ca/gp/product/B0096P ... UTF8&psc=1

Instalujesz sterowniki Microsoftu (burzy się, że to nie to urządzenie, ale można przeforsować) i śmiga jak ta lala.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 grudnia 2017, o 10:35 
Avatar użytkownika
Grzechu z Polityki
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 19:45
Posty: 2656
Larofan napisał(a):
steam link jest - troche sie zawiodlem bo liczylem ze kontroler od x360 da rade ale owszem da jezeli jest kupiony pod windoze i dongla.. konsolowy raczej nie pojdzie wiec smuteg i no nic zostaje mi elitarna klawiatura i myszka
ktora chodzi calkiem spoko tylko akurat moj model jest do dupy i troche zasieg gubi :)
nie kumam dlaczego to nie moze zastapic chromacasta w zasadzie.. zupelnie spoko radzi sobie ze streamowaniem prosto z kompa - probowalem puscic se youtuba na probe i dzwiek moze raz na ulamek sekundy sie przycial ale glowy nie dam czy to nie przez nagranie
samo urzadzonko malutenkie i nic sie na nim nie swieci wiec estetyka jest ok
70pln well spent so far


Mój też wczoraj przyszedł, ale rozpakuję jakoś w przyszłym tygodniu jak będę w domu rodzinnym :P Mój plan zakłada zrobić sobie kącik 24" monitor + prawdziwa klawiatura + myszka streamując bez kabli z laptopa gdzieś tam sobie leżącego ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 grudnia 2017, o 10:42 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
liczylem ze pojdzie bez dodatkowych oblesnych donglow za 50pln :) zreszta przezyje bez tego albo kupie sobie normalnego pada do steama jak juz bede chcial sie w to bawic


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 grudnia 2017, o 11:13 
Avatar użytkownika
Wielki Pan Bonzo
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 14:38
Posty: 3950
Kup dongla. Albo kabel. Do PC najlepszy jest pad od Xboxa. Wszystko inne go emuluje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 grudnia 2017, o 18:24 
Avatar użytkownika
Heavy Metal Troll
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 18:47
Posty: 4689
Ten dongle to w cenie Steam Linka hłe hłe hłe...

_________________
Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 8 grudnia 2017, o 00:00 
Avatar użytkownika
TR-8R
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 20:37
Posty: 3463
Lokalizacja: Dreadfort
Homefront za darmo na Humble'u. Ale trzeba się spieszyć, bo tylko przez 2 dni.

_________________
CD-Action: https://www.cdaction.pl/
K****i: xxxxxx
Ś**** *****y: xxxxxx


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 11 grudnia 2017, o 22:45 
Avatar użytkownika
Heavy Metal Troll
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 18:47
Posty: 4689
Czarna flaga ass syna za darmoo. Uwaga, krótki termin przydatności do spożycia.

https://freetrial.ubisoft.com/promotion ... k-flag/16/

_________________
Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 12 grudnia 2017, o 17:51 
Avatar użytkownika
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 20:00
Posty: 5980
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
Ruszyła zimowa wyprzedaż na GOGu, więc jak ktoś chce uzupełnić kolekcję gier, w które nigdy nie zagra, to jest dobra ku temu okazja. Plus dają za darmo Grim Fandango Remastered.

_________________
"Powolna degradacja całkowitej sumy funkcji, które stawiają opór śmierci."


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 13 grudnia 2017, o 14:35 
Mr. Kroper
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 18:56
Posty: 3820
Kazal Ci ktos mowic? :maruda:


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 13 grudnia 2017, o 16:07 
Avatar użytkownika
Waniaaa!
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 19:07
Posty: 2832
Ekhm:

Counterman napisał(a):
No ja przyjąłem taktykę, że kupuję grę dopiero kiedy wiem, że tego samego dnia ją zainstaluję, odpalę i będę chciał w nią grać. Innymi słowy, kupuję dopiero wtedy kiedy nie mam w co grać.


Amen. :P

_________________
IRON MAIDEN are KINGS

"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.

"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 13 grudnia 2017, o 16:52 
Mr. Kroper
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 18:56
Posty: 3820
Chujiwa taktyka. Nie po to kupuje zeby lezala tylko zeby zainstalowac i grac... moze 2h lacznie ale jednak :maruda:


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 6 stycznia 2018, o 23:03 
Avatar użytkownika
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 20:00
Posty: 5980
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
W lutowym Humble Monthly jako pierwsza gra będzie (jest) Civilization VI z dwoma DLC. Widzę, że parę rzeczy naprawili ale skopanego przesuwania mapy (jak można zepsuć coś, co działa dobrze od 25 lat?) i zapędów komputera do zakładania osad na drugim krańcu świata już nie. Nadal też jest brzydka jak noc i niezbyt czytelna. No ale nic, będę grał w grę.

_________________
"Powolna degradacja całkowitej sumy funkcji, które stawiają opór śmierci."


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 6 stycznia 2018, o 23:22 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
kosztuje mniej niz 100pln? :)


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 6 stycznia 2018, o 23:41 
Avatar użytkownika
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 20:00
Posty: 5980
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
$12, chyba że masz kod zniżkowy dla nowych klientów z poprzednich bundli. Mniej więcej w tej cenie można też kupić sam klucz bez zapisywania się do Humble Monthly. Za ~40 zł warto.

_________________
"Powolna degradacja całkowitej sumy funkcji, które stawiają opór śmierci."


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 stycznia 2018, o 13:19 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
Crowley napisał(a):
$12, chyba że masz kod zniżkowy dla nowych klientów z poprzednich bundli. Mniej więcej w tej cenie można też kupić sam klucz bez zapisywania się do Humble Monthly. Za ~40 zł warto.


czekej czekej - czyli jak to dziala? dotychczas kupowalem jeno bundle a tu jakis monthly subscription jest chyba
za mniej niz 50pln civke chetnie zakupie ale gorzej jezeli to oznacza zapisnie sie na rok na abonament albo ze jak sie wypisze to mi klucz zabiora :)


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 stycznia 2018, o 13:58 
Avatar użytkownika
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 20:00
Posty: 5980
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
Zapisujesz się na subskrypcję, którą możesz w każdej chwili anulować. Nawet w chwilę po odebraniu kodu na Civkę, a i tak dostaniesz gry, które odblokują za początku lutego. Nie wiem, jak jest z kolejną paczką, bo na początku lutego dadzą jakąś grę z marcowej paczki ale za nią ściągną kasę (podajesz numer karty albo podpinasz pod Paypala) dopiero 23 lutego. Czy to oznacza, że można sobie wziąć tą pierwszą grę i potem skasować subskrypcję? Tego nie jestem pewien. W każdym razie jak chcesz tylko Civ, to spokojnie możesz się zapisać, wziąć kod i wypisać. Na https://bazar.lowcygier.pl/ też się regularnie pokazują w cenach 36-40 zł ale bez DLC.

_________________
"Powolna degradacja całkowitej sumy funkcji, które stawiają opór śmierci."


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 stycznia 2018, o 14:06 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
Crowley napisał(a):
możesz się zapisać

tak zrobilem - sie instaluje
co do wypisana sie - troche mnie ciekawi te 6 gier kolejnych ktore maja ponoc sie pojawic 2 lutego.
mowisz ze jak sie wypisze juz to i tak je dostane?


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 stycznia 2018, o 14:18 
Avatar użytkownika
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 20:00
Posty: 5980
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
Tak. Na 100%. Ostatnie paczki były naprawdę niezłe (może poza listopadową), więc zobaczymy. Nic nie stoi na przeszkodzie wypisywać się po kupieniu każdego kolejnego zestawu. Nie ma kar za powtórne przystąpienie do subskrypcji. :)

_________________
"Powolna degradacja całkowitej sumy funkcji, które stawiają opór śmierci."


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 stycznia 2018, o 14:30 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
to w takim razie czas sie wypisac :) w sumie sama civka jest warta tych 50pln.. w porownaniu co normalnej ceny steamowej w okolicach tych 200pln


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 stycznia 2018, o 19:33 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
Crowley napisał(a):
Zapisujesz się na subskrypcję, którą możesz w każdej chwili anulować.

jak sie wypisac z tej subskrypcji? :D nie moge znalezc takiej opcji - moge teoretycznie paypalowi odwolac platnosc ale to chyba mniej konwencjonalne rozwiazanie :)


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 7 stycznia 2018, o 21:16 
Avatar użytkownika
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 20:00
Posty: 5980
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
W ustawieniach konta masz na samej górze guzik "cancel".

_________________
"Powolna degradacja całkowitej sumy funkcji, które stawiają opór śmierci."


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 8 stycznia 2018, o 12:35 
Mr. Kroper
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 18:56
Posty: 3820
Tutaj tez wrzuce. Jak ktos chce odsprzedac same dlc albo zrzucic sie na humbla i wziac civ (+ ewentualnie wikingow - mi zalesy na australii przede wszystkim) to niech da znac


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 18 stycznia 2018, o 20:28 
Avatar użytkownika
Social Media Ninja
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 10:15
Posty: 3793
Lokalizacja: Poznań, Poland
carmageddon tdr na gogu za friko
https://www.gog.com/game/carmageddon_tdr_2000


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 22 stycznia 2018, o 15:49 
Avatar użytkownika
Bambus Junior
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 19:10
Posty: 1829
W przypadku TDR2000 to wciąż trochę przepłacanie :D

_________________
What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle.


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 24 stycznia 2018, o 15:22 
Avatar użytkownika
srebrny
Offline

Dołączył(a): 17 czerwca 2014, o 15:58
Posty: 5525
Lokalizacja: Londyn, Ontario
https://www.humblebundle.com/games/paradox-bundle-2018

Jakby ktoś chciał się wciągać w CK2, to jest to dobry Bundle. Nawet z Pillarsami :).


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 24 stycznia 2018, o 15:49 
Avatar użytkownika
Pan Bob Budowniczy Kierownik
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 20:00
Posty: 5980
Lokalizacja: Gdańsk / Wyszków
Kupiłem to CK2 od kogoś za 4zł. Zobaczymy, czy faktycznie takie dobre.

_________________
"Powolna degradacja całkowitej sumy funkcji, które stawiają opór śmierci."


Góra
 Zobacz profil  
      
PostNapisane: 24 stycznia 2018, o 15:54 
Avatar użytkownika
Waniaaa!
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2014, o 19:07
Posty: 2832
O Pillarsy są. To chyba się skuszę, bo żona kończy Divinity 2 i muszę jakąś nową gierke wymyśleć.

_________________
IRON MAIDEN are KINGS

"Jedynym właściwym stanem serca jest radość" Terry Pratchett R.I.P.

"errare humanum est" - i nie zapominajcie o tym.


Góra
 Zobacz profil  
      
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL